globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak seřídit karburátor a ventily na GS
6.7.2010 v 19:23
Ahoj mám dotaz jak seřídit ventily a karburátory?myslím že to zvládnu v pohodě sám ale potřebuji nejakej postup,tolerance a vše kolem karbecu.Nebo jestli máte někdo návod tak mi ho prosím pošlete. dík

jak seřídit karburátor a ventily na GS

6.7.2010 v 20:01 | Nahoru | #1
RTFM doporučuji Haynes.

jak seřídit karburátor a ventily na GS

6.7.2010 v 21:54 | Nahoru | #2
podle toho, jak se ptáš ti doporučuji svěřit to servisu... Mimojiné na GS se ventily neštelují šrouby, ale je potřeba měnit podložky, které nemáš

EDIT: a ještě dodám že pro doštelování karbců potřebuješ budíky nebo aspoň takovej přípravek. Dej to do prověřeného servisu, ve finále ušetříš, čas, nervy i peníze

Naposledy editováno 06.07.2010 21:55:37

jak seřídit karburátor a ventily na GS

6.7.2010 v 23:59 | Nahoru | #3
Pokud myslíš, že to zvládneš sám proč si sám nenajdeš na to návod pak si sem aale nepiš o rady, že se ti něco vysralo...

jak seřídit karburátor a ventily na GS

19.7.2010 v 18:51 | Nahoru | #4
Ventily jsem si zkontroloval snadno. Sundáš nádrž, víko a pak už uvidíš vačky a podložky a snadno tam narveš měrky. V servisu maji udělátka a umí vyměnit podložku i bez sundání vačky, což v domácích podmínkách jde poměrně těžko. Ale motor držel až do 60ooo, pak už musela být jedna podložka vyměněna.

Naposledy editováno 19.07.2010 19:00:04

1 reakcí na tento příspěvek jak seřídit karburátor a ventily na GS

19.7.2010 v 23:32 | Nahoru | #5
Pokud jsi to už někdy na nějaké jiné motorce dělal, tak ti stačí vědet, že na GS500E je předepsaná vůle 0,03 až 0,08. Podložky jsou zezhora na zdvihátkách, takže při jejich výměně nemusíš sundávat vačku, ale stačí zamáčknout a o okraj úzkým šroubovákem zapřít zdvihátko. Podložky se dělaj po kroku 0,05 a pokud je někdo nebrousil na brusce, za kilo kus ti vymění zdravou za zdravou požadovaný velikosti v každém druhém servisu. Podložky jsou shodné s DR650 a několika dalšími modely sůzy, takže je maj většinou skladem. Na karburátoru není kromě synchronizace co seřizovat, pokud se v něm někdo nehrabal, nebo to po domácku neodškrcoval. K něčemu tak jednoduchému, jako je synchronizace, není co dodat. Volnoběžnou bohatost můžeš upravit podle barvy svíček, ať maj oba válce stejnou. To že je poněkud chudší (šedobělavá) je u GS500E správné nastavení.

Pokud jsi to nikdy nedělal, tak buďto servisní manuál (a umět dobře anglicky) nebo servis.

(reakce na) jak seřídit karburátor a ventily na GS

26.8.2010 v 19:52 | Nahoru | #6
Deadman> Dík za odpověd konečně rozumnej člověk.V pohodě jsem to udělal, podložky měli na Hájích v Praze. Dík čus
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 0 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist