globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Power Comander a GSXR 750 K6
 
4.7.2010 v 12:11
Ma někdo zkušenost s touhle kombinaci ? Zajimalo by mě jestli se to vyplati to koupit jestli sou tam znatelny rozdily a jestli jo tak jaky?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Power Comander a GSXR 750 K6

4.7.2010 v 12:31 | Nahoru | #1
jaký máš úpravy že chceš kupovat PC?? máš jen koncovku nebo kompletní výfukovej systém? Co otevřenej filtr? PC služí jen pro doladění křivky po úpravách, sám o sobě neudělá nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

4.7.2010 v 12:39 | Nahoru | #2
Whistler> Aha, tak nějakej tip jak zvednout vykon ?
Příští rok měnim za litr je to slaby musí se to hodit furt oklo 9 tic aby to trochu jelo ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

4.7.2010 v 13:28 | Nahoru | #3
Mischel.m> Co to znamená Vyplatí
Jestli jezdíš závody tak určítě jo ale jen o PC to určitě není ! + svody +filtr ještě to vyladit na optimál výkon !! jestli vic na spodku nebo vršku
Na silnici co chceš porovnávat ????

Naposledy editováno 04.07.2010 13:29:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

4.7.2010 v 14:56 | Nahoru | #4
gorkin> AHa takže se = 1000 ccm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

4.7.2010 v 15:09 | Nahoru | #5
Mischel.m> hele gsxr K6-7 750 je v 6kovém podvozku = dobrá ovladatelnost !!
Koupíš litra a je možne že ten výkon ani nevyužiješ ze 100%
Ono všechno má své pro a proti !!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

4.7.2010 v 15:25 | Nahoru | #6
gorkin> JJ vim ale prostě už mě nebavi tu 750 tahat v otačkach aby to jelo, s litrem mužeš mit otačky kde chceš a když otočit jedeš anečekaš až se to rozhoupe ke 9 tic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

4.7.2010 v 18:11 | Nahoru | #7
Mischel.m> sefe tvoji motorku jsemm testoval a kdyz se podivas na grafi vykonu u akrapovice tak zjistis ze ten spodek a kurevsky brzdi origo vyfuk...Dej tam otevreny a uvidis jak to pujde o dost lip od spodu...
Taky mi sla malo odspodu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

4.7.2010 v 18:33 | Nahoru | #8
z-x-r> šéfe a na kolik by to vyšlo ? A org vyfuk mam to je pravda přivěru furt otevřenou ale je tam asi něco dělany pač to zni dost dobře vedle jinyho seriaku te mašiny duňák jak zvon.
A ono vyšlo a ještě taky aby to vypadlo ty ohavny mega ovaly to je kentus a 22K za lauf teda nedam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

4.7.2010 v 18:59 | Nahoru | #9
Mischel.m> koukni se na ty jejich grafi...nedavej tam ten kratouckej co je hned pod motorkou..ale klasicke delsi.. ty maj super spodek... vse na grafu...
A nebo si nech udelat kopii u creptuse...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

4.7.2010 v 19:21 | Nahoru | #10
z-x-r> Jakou kopii ?
A kde ty grafy najdu?
Btw tohle bych tam chtěl

Naposledy editováno 04.07.2010 19:29:03

1 reakcí na tento příspěvek Power Comander a GSXR 750 K6

4.7.2010 v 20:43 | Nahoru | #11
pokud máš natvrdo otevřenou přívěru tak se nedivim že ti to dole moc nejdede..

výfuk ti doporučim z levnějších třeba Creptus je to spousta muziky za málo peněz
Teď od nich bral krtákou koncovku GP style Ermolenko tady z fora na stejnou motku, tak se ho můžeš zeptat...

jinak zkus zkrátit převod - stačí o zub níň ve předu na řetězovym kolečku a budeš koukat jak to najednou tahá.. je to investice pár stovek

Naposledy editováno 04.07.2010 20:44:33

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

4.7.2010 v 21:42 | Nahoru | #12
Corela91> sem už dělal a vysledna rychlost byla někde na 250 a to jako n e e!
edit

Naposledy editováno 05.07.2010 18:58:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

4.7.2010 v 22:03 | Nahoru | #13

Mischel.m>Corela91> sem už dělal a vysledna rychlost byla někde na 180 a to jako n e e!



Co jsi už dělal? A zkoušel si zařadit dvojku?

Chceš mi řict, že jsi dokázal zpřevodovat motorku, která ma původně do cca 300km/h a ty jsi zpřevodoval na max. 180km/h? To by jsi musel dát dopředu místo původních 17 zubů kolečko se 10ti zuby

(reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

4.7.2010 v 22:07 | Nahoru | #14

Mischel.m>Corela91> sem už dělal a vysledna rychlost byla někde na 180 a to jako n e e!



jako na dvojku?

1 reakcí na tento příspěvek Power Comander a GSXR 750 K6

4.7.2010 v 22:23 | Nahoru | #15
krpa 260 a že ji to trvalo a změna byla pastorek o jeden zub dolu, shit!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

5.7.2010 v 00:54 | Nahoru | #16

Mischel.m>krpa 260 a že ji to trvalo a změna byla pastorek o jeden zub dolu, shit!



Co ji trvalo? A 260km/h ti je malo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

5.7.2010 v 10:09 | Nahoru | #17
Dawe02> TAk jako je, pač to trvalo než se k té rychlosti dohrabala, a 260 myslim skutečnou rychlost ne tachometrovou kreta proměřuje konkrotné u mojí machny o 8%. Jinak org jede podle skutečné rychlosti 279. Jako mě nejde o TopSpeed že su rovinkař ale jde oto čim dal je hranice topspeedu tak tim snaz se to dostane dejme tomu na 250. Jestli mi rozumíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

5.7.2010 v 10:41 | Nahoru | #18

Mischel.m>Dawe02> TAk jako je, pač to trvalo než se k té rychlosti dohrabala, a 260 myslim skutečnou rychlost ne tachometrovou kreta proměřuje konkrotné u mojí machny o 8%. Jinak org jede podle skutečné rychlosti 279. Jako mě nejde o TopSpeed že su rovinkař ale jde oto čim dal je hranice topspeedu tak tim snaz se to dostane dejme tomu na 250. Jestli mi rozumíš.



jestli 250 jezdis normalne v provozu a 260 je ti mala maximalka, tak to potěš koště, a asi se zacnu Brnu vyhybat hooodne sirokym obloukem.... kurna sak mas v Brne okruh, proc litas jak sulek na silnicich?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

5.7.2010 v 12:50 | Nahoru | #19
Cosmogagy> Tak ještě jednou, nelitam 300 po městě to za A.
Za B jde oto jak už jsem psal že když to max dejme tomu ve 250 tak než se to tam dohrabne tak kdyby to mělo maximalku 280 tak je to na 25O 3X rychlejc, nevim jak jinka to napsat, rozumíš mi ?
A jinak na silnici jedu minimalně pač co vyjiždka to by nebyli aspon dva pokusy mě zabit s plechovkama

1 reakcí na tento příspěvek Power Comander a GSXR 750 K6

5.7.2010 v 12:51 | Nahoru | #20
Kup si Busu, jinak nebudeš spokojený

(reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

5.7.2010 v 12:57 | Nahoru | #21

c.j.>Kup si Busu, jinak nebudeš spokojený



tak nejak mi to taky pripada, kdyz tam potrebuje mit 250 hned, HNED, HNEEEEED!

2 reakcí na tento příspěvek Power Comander a GSXR 750 K6

5.7.2010 v 13:04 | Nahoru | #22
TO asi pochopi jen ti co jezdí na dromu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

5.7.2010 v 13:17 | Nahoru | #23

Mischel.m>TO asi pochopi jen ti co jezdí na dromu...



to jsi ale nikde nerekl a na dromu je snad normalni motorku vytacet a drzet pod krkem ne? a kdyz mas malo otacek a nechce se ti cekat nez se to roztoci - co treba podradit?

btw, jaky jezdis v Brne cas??

Naposledy editováno 05.07.2010 13:22:32

(reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

5.7.2010 v 14:13 | Nahoru | #24
Whistler> čas nic moc 2.27.

(reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

5.7.2010 v 18:18 | Nahoru | #25

c.j.>Co jsi už dělal? A zkoušel si zařadit dvojku?

Chceš mi řict, že jsi dokázal zpřevodovat motorku, která ma původně do cca 300km/h a ty jsi zpřevodoval na max. 180km/h? To by jsi musel dát dopředu místo původních 17 zubů kolečko se 10ti zuby



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

5.7.2010 v 18:40 | Nahoru | #26

Mischel.m>Cosmogagy>
Za B jde oto jak už jsem psal že když to max dejme tomu ve 250 tak než se to tam dohrabne tak kdyby to mělo maximalku 280 tak je to na 25O 3X rychlejc



To neni pravda. Kazdopadne pokud naprevodujes do sily, mas v kazdem okamziku vic momentu a tim padem vetsi zrychleni. Proto jsem se ptal na to tve 'ze ji to trvalo', protoze to je nesmysl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

5.7.2010 v 18:42 | Nahoru | #27
Dawe02> TEd sem to hodil zpet mam o zub min vepředu a GPS tak se pudu projet jen co počasí dovoli pač je to tu akorat po bouřce... Jak naschval.
BTW: Je potřeba PC když bych chtěl ladak a KN ? Nejde to doladit mapa jinak ?

Naposledy editováno 05.07.2010 18:42:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

5.7.2010 v 19:10 | Nahoru | #28

Mischel.m>Dawe02> TEd sem to hodil zpet mam o zub min vepředu a GPS tak se pudu projet jen co počasí dovoli pač je to tu akorat po bouřce... Jak naschval.
BTW: Je potřeba PC když bych chtěl ladak a KN ? Nejde to doladit mapa jinak ?


Jo musiš koupit PC
origo ŘJ nejde přemapovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

5.7.2010 v 21:45 | Nahoru | #29

gorkin>Jo musiš koupit PC
origo ŘJ nejde přemapovat



U suzuki jde premapovat origo jednotka,amici na to delaji takovy pekny zarizeni,jen cekam,jestli klesne dolar a hned to kupuju.

(reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

6.7.2010 v 09:59 | Nahoru | #30

Mischel.m>z-x-r> Jakou kopii ?
A kde ty grafy najdu?
Btw tohle bych tam chtěl



vidim, ze tady nekdo pekne kopiroval jeste, ze mam hezci
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist