Tak motorku jsem hodil k tatkovi stím, že už na ni nebudu jezdít než mi přijdou papíry A nudím se Motorka šlape na ty roky. Jen se nám při převozu povolil řetez, muj expert na motorky(ironie) mi řetez přitáh špatně, tak že kolo nebylo rovně a řetez jde slyšet jak kráva, nějak se to prostě posralo... Takže jsme obědnali nový. Těch 400km za týden bez papírů mi stačilo a už se neopovažuji pokoušet osud
Chci se dále zeptat. Když zařadím jedničku, jde to docela slyšet, taková rána. Vím, že je to z důvodů mokré spojky(jo ne?:D), ale má moje moto mokrou spojku? V manuálu to nemužu najít(jsem amater). Je to tedy normální? Dále i při řazení mi spolujezdec říka že při zařazení to skáče, sám jsem si to vyskoušel a jde to cítit. Dále jsme při důkladném prohledání zjistili že hlava je měněná, co to tedy pro mě znamená? nevím z jakých důvodů se mění hlava, tak prosím o vysvětlení Takže těch 38 tisíc to asi najeto mít nebude, ale kdo ví co stím kdo dělal, jelikož všechno je v perfekto stavu a jezdí dobře. Díky za odpovědi kluci
Řetězovku bys časem tak jako tak měnil, je dobré to udělat, zatímco nemáš papíry .-)
Cvaknutí při zařazení jedničky je normálka u většiny motek, i mé BMW se suchou spojkou to dělalo, je tam prostě velký rozdíl otáček hřídelí, z nuly na volnoběh. Při přeřazování z 1 na 2 je také slušně velký, na dalších přev. stupních už se zmenšuje. Pokud motor kope motorku při každém řazení, mačkej pořádně spojku nebo ji seřiď, aby pořádně vypínala.
Moto s 38 tisíci na tacho nebude mít 38 tisíc, pokud je na ní měněný takový díl jako hlava. Ale neřeš to, stejně nemáš šanci zjistit, co s tím kdo dělal. Prostě jezdi a u těchle starých vran se připrav, že občas něco za pár tisíc (až desítek tisíc) vyměníš.
1 reakcí na tento příspěvek Pár otázek, pár odpovědí. Díky
cesta do černé kroniky bývá někdy nečekaně krátká.....
1 reakcí na tento příspěvek Pár otázek, pár odpovědí. Díky
PETARDAK>Chlape, vůbec se mi nelíbíš(teda tvoje dotazy) ,jako totální neználek mazej s moto alespoň na zběžnou prohlídku(za ňákou stovku nebo za děkuju)do servisu nebo za VELMI znalým kolegou!!!!!!!!!!!!
cesta do černé kroniky bývá někdy nečekaně krátká.....
Už jsem byl A ptám se na normální věci, které bohužél nevím, jelikož nemám kamarády na motorkách ... a učený z nebe nespad
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár otázek, pár odpovědí. Díky
neznamyScooterD>"řetězovku nebudu měnit celou"
No ale pochopil ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár otázek, pár odpovědí. Díky
2 reakcí na tento příspěvek Pár otázek, pár odpovědí. Díky
BTW: Nechci si z toho dělat srandu , ale teď jsem fakt nepochopil jestli tohle téma myslíš opravdu vážně, a nebo si děláš prdel ty z nás - protože jestli jo, tak se ti to jako joke fakt povedlo , a jestli ne tak držím palce abys to vůbec přežil... Ale na druhou stranu, třeba ani takovej Valentino Rossi si motorku na závod nepřipravuje sám, takže třeba budeš jednou dobrej pilot...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár otázek, pár odpovědí. Díky
dracekov: jak víš, že je ten řetěz v prdeli, třeba je fakt jenom suchej, musí se mazat speciální mazivem na žetěz každých 800km, nebo častěji podle toho jak moc je zasranej. Mrkni v jaký poloze jsou ty štelovací škouby kterými se řetěz přitahuje. Jestli jsou už na konci tak už je ten řetěz zralej na výměnu. jinak řetěz by se měl měnit jako celek spolu s rozetami. hele tady na motorkari.cz jsou sekci, články-"jak na to" dobře popsány funkce jednotlivých částí motorky a i údržba, tak si to přečti http://www.motorkar...ast-udrzba-3175.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár otázek, pár odpovědí. Díky
dempsey>DMC.motobiker> seš teda fakt vtipnej
Díky moc!
Radím mu s nadhledem a mezi řádky...
Jinak z toho popisu se moc poradit nedá , že to při řazení jedničky škubne? To dělá skoro každá moto , ale je otázka jestli to škube hodně nebo normálně, což tady od PC nepoznám... Jestli hodně, může to být vyšším volnoběhem a špatně seřízenou spojkou - tomu by odpovídalo i to cukání při řazení za jízdy , ale taky to může být prostě jenom tím že proto ten člověk nemá cit, když na tom ještě nemá nic najeto! Z toho plyne další věc, po 400 Km se na takový hujdě řetěz nezničí ani když bude špatně naplej - teda pokud to není totální extrém že by šel už pomalu přes zuby - ale to by bylo poznat snad hned ne? A kdo je alespoň trochu schopnej, tak si ten řetěz napne sám , a ještě k tomu řetězu, jak jsem už psal výše, je dobrý ho nejdřív prostříkat mazivem na řetězy a projet to, je možný že na pár místech se nechtěj hejbat články jak to třeba dlouho stálo nebo nebyl ošetřenej, a může si to zase sednout, taky je dobrý ho prověřit ručně ve více místech jak sedí na rozetě... Pokud už je fakt KO, tak jak píše tady pan majster je dobrý koupit hned celou novou řetězovku - tzn. pastorek + rezetu + řetěz , kolikrát se totiž stane že už to maj kolečka za sebou a ten novej řetěz se na ní stejně za chvíli zničí, a ještě když ty kolečka nestojí moc v porovnání s tím řetězem... Navíc si vem že na těchto malorážkách co nemaj výkon a hlavně krouťák vydrží řetězovka poměrně dlouho, takže je to dobrá investice... Jo a já mažu průměrně jednou za 500 - 800 Km, takže tak... K té suché / mokré spojce, asi tak 95% motorek co u nás jezdí má spojku mokrou (v převodovém / motorovém oleji) , vyjímkou jsou hlavně větší Ducati, Harley - Davidson, snad i některé BMW a tak dále a tak dále , ale to nemá s řazením nic společného, sám jezdím suchou spojku a pokud to mám srovnat, tak pokud je dobře seřízená a mačká se jak má, není tam při řazení poznat vůbec žádný rozdíl... Ovšem hůř je na tom asi vždycky ta suchá spojka, protože je tam větší šance že bude i při rozpojení stále unášet.. A ještě teda k té hlavě, je úplně jedno že tam bylo něco měněnýho, je to malorážka s relativně velkých výkonem, takže ta životnost není nic moc , ale jde o to aby to bylo udělaný dobře, aby to nemixovalo vodu s olejem, aby to nežralo olej, a aby to bez problémů jezdilo , víc na tom řešit nemusíš, za pár sezón stejně půjdeš do něčeho co jede i pod 12 tisíc otáček! Jo a těch 38 tisíc - tak to chodí, u nás téměř nenajdeš motorku co by měla víc jak 40 tisíc , což je zajímavé, protože se tu dočítám jak každej najede ročně minimálně 15 tisíc, takže u 20 let staré moto si o tom můžeš udělat obrázek sám... Můj názor je že pokud není stočená, tak už jde minimálně jednou dokola , ale jak se říká, na Km nekoukej, hlavní je stav...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nepresný tachometer Honda CB 1 | AnfangerCB1 | 11 | 12.1.2023 v 21:17 AnfangerCB1 |
Honda CB-1 Honda CB 1 | Vláďa56 | 3 | 23.8.2022 v 15:20 AnfangerCB1 |
Kde koupit novou motorku [1 ... 4, 5] Honda CB 1 Yamaha MT | Stanzki | 146 | 25.6.2021 v 16:58 Vlada |
Maziva – koupit značku, kterou nezn... Honda CB 1 | Monika999 | 5 | 9.6.2021 v 15:59 Julip2 |
kroska bez papírů na silnici Kawasaki EN 500, Kawasaki EL 252, Kawasaki ER 5, Kaw... | brilu | 20 | 7.1.2019 v 10:06 Menhir |