globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak je lepsi na zadnim kole
ahoj ,učim se po zadnim . dejte rady jak je to nejlepči ?přes spojku -nebo plynem ?

Uzavřeno 25.09.2012 v 18:50 uživatelem lukaR1

Otevřeno 25.09.2012 v 18:50 uživatelem lukaR1

Uzavřeno 25.09.2012 v 18:50 uživatelem lukaR1

Naposledy editováno 25.09.2012 18:50:40

(reakce na) jak je lepsi na zadnim kole

Skvělá odpověď, děkuji! 1.7.2010 v 16:46 | Nahoru | #1
lukaR1> další věc je ta jak sedíš, pokud se pořádně nalepíš aniž bys o tom věděla na nádrž tak jde hůř, pokud si sedneš víc do zádu a budeš víc vzpřímená tak půjde.......
Tak jako tak ale jít musí, ten výplach bych nedělal. To je tam tak rychle že se můžeš leknout a je průser.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak je lepsi na zadnim kole

1.7.2010 v 19:55 | Nahoru | #2
omg.Bueno> ja to taky jen zkousim taky nemam za potrebi ale myslim ze to zkusi kazdy motorkar.

jak je lepsi na zadnim kole

3.7.2010 v 21:29 | Nahoru | #3
R1 karbec v základu udělá přesně 137kmh před omezovačem a stejnou rychlost na jedničku udělá i R1 02-03

(reakce na) jak je lepsi na zadnim kole

4.7.2010 v 01:07 | Nahoru | #4

adamosr1>Nene. R1 98-01 udělá na jedničku jen 130-135 km/h.

je to možné, já mám přehled jen od 04ky

1 reakcí na tento příspěvek jak je lepsi na zadnim kole

Skvělá odpověď, děkuji! 4.7.2010 v 11:53 | Nahoru | #5
já ji zvedam cca tak v 50ti a držim jí do 130 na jedničku.. už se mi povedlo jet na jedničku skoro kilák ... když ji chci držet dlouho.. tak jí v malí rychlosti pomúžu přez spojku.. dam si jí téměř do mrtvího bodu a pak přidávam jen tak malinko plynu abych jí držel ve svíci co nejdýl a plynule v jedný rovině

[img]

jak je lepsi na zadnim kole

4.7.2010 v 17:47 | Nahoru | #6
lukaR1: děkuju.... tak přeji hodně zdarú a hlavně aby ste zustali v celku.. neni problem ti to někdy ukázat... máš ji moc hezkou.. byla by škoda ji nějak poškodit.. mě se staví 1, 2 plynem .. ta tvá taky pude.. jen jí musíš naložit.. ale přez spojku je to nej.. chce to praxi.. taky mi to nešlo hned..

1 reakcí na tento příspěvek jak je lepsi na zadnim kole

4.7.2010 v 18:02 | Nahoru | #7


[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak je lepsi na zadnim kole

5.7.2010 v 01:50 | Nahoru | #8

poli46>lukaR1 : jj po srazech jezdíme... docela dost.. neni problem.. rád předam pár skušeností dál.. jsem samouk.. nikdo mi to nevysvětlil a první o kolínko sem se snažil 3 měsíce.. a teď lítam nakoleno všude a kdykoli chci....

jde jen o to aby ti nekdo dal radu

jak je lepsi na zadnim kole

5.7.2010 v 17:05 | Nahoru | #9
adamosr1 : jj správnej dotaz... jasný to je potřeba ho dát trochu víc.. tenhle rok si i něco malinko pápne oleje když se jezdí po zadnim...

1 reakcí na tento příspěvek jak je lepsi na zadnim kole

5.7.2010 v 17:14 | Nahoru | #10
lukaR1: nu dost dúležitý je ji pokládat plynem a s řídítkama v přímém směru.. jinak ti nafackuje.... musíš začít opatrně.. po kouskách.. a né ji hned stavět kolmo.. musíš si vychytat ten úhel aby jsi nepřepadávala do zadu ale zase aby jsi ji celou dobu nedržela na plnej plyn... nu chce to cvik... jsou i větčí borci než já... dnes sem skoušel poměrně úspěšně jízdu po zadnim ve stupačkách ... nu je to něco zas novýho.. skoušel jsem i v sedě na nádrži ale zatim nato nemam dost odvahy jí tam podržet dýl a ten dopad je brutální....

1 reakcí na tento příspěvek jak je lepsi na zadnim kole

6.7.2010 v 15:54 | Nahoru | #11
a jeste dotaz muze ustrelit pri tom prudkym zvedani... lukaR1: jj múže se to stát že začne gumovat.. ale nic moc se nestane.. maximálně modrej obláček.. protože jedeš v přímim směru.. už skoušim jezdit i zatáčky po zadnim ale zatim jen mírný dam ... jinak klouzne to jen když jsou hodně studený gumy.. a nebo nějakej bordel na asfaltu...

(reakce na) jak je lepsi na zadnim kole

6.7.2010 v 16:44 | Nahoru | #12

poli46>a jeste dotaz muze ustrelit pri tom prudkym zvedani... lukaR1: jj múže se to stát že začne gumovat.. ale nic moc se nestane.. maximálně modrej obláček.. protože jedeš v přímim směru.. už skoušim jezdit i zatáčky po zadnim ale zatim jen mírný dam ... jinak klouzne to jen když jsou hodně studený gumy.. a nebo nějakej bordel na asfaltu...



taky uz sem parkrat mirne zatocil

jak si psal, ve stoje je to novej zazitek, ale jak se zvykne tak je to skoro lepsi, a na nadrzi se zvednu malo, bojim bojim ale prej s nohama pres riditka je to lehci , jen si to musim vsugerovat

jak je lepsi na zadnim kole

6.7.2010 v 16:46 | Nahoru | #13
tady je ukazkovy dopad jak do perin

jak je lepsi na zadnim kole

6.7.2010 v 16:47 | Nahoru | #14
a tady sem ukazoval kamosovi jak se zveda jeho 929, rekl sem mu co dela blbe a potom udelal hodne velkej pokrok, fakt je to nejlepsi to ukazat

jak je lepsi na zadnim kole

6.7.2010 v 19:58 | Nahoru | #15
lukaR1: nu jeď cca tak 50km/h a dvouma prstama lehce zmačkneš spojku aby klouzla a vtom jí nalož... hned jak pude motor do otáček pusť spojku a přidávej plyn.. ale fakt bacha aď nehodíš záda...
Bubrak ZX10R nu a moc se mi líbí když jí držim hodně dlouho a pak když jí pokládam tak ten modrej obláček od přední gumy ... všimnul sem si toho na videu když mi to řekli kamarádi co mě točily... jj chce to pokládat s plynem aby netrpěli vidle... ale to vše příde časem .. každej stim párkrát praští a to je většinou bolestivý pro chlapy

jak je lepsi na zadnim kole

6.7.2010 v 20:02 | Nahoru | #16
chce to nějakou ukázku life .... aď to slyšíš a vidíš

jak je lepsi na zadnim kole

6.7.2010 v 21:27 | Nahoru | #17
lukaR1: jed na 1ku, zrychluj z 0 na 50-60km/h, bez ubrani zmackni spojku, pridej plyn a pust spojku (toto vse velice rychle behem 1 vteriny), prvotni chybou zacatecniku je, ze ten plyn pak uberou, musis ho porad drzet pridanej

pokud se to nezvedne, tak priste pridej vic a drz ho porad. casu je tam dost, az budes nahore, tak je lehce uber, tam je dalsi moment zacatecnicke chyby, kdy se clovek lekne a plyn zavre a triskne dolu

jak je lepsi na zadnim kole

7.7.2010 v 17:59 | Nahoru | #18
ja to mam tak že dam skoro plnej na jedna a tak ve 40 jen liznu spojku (plyn držim pořad stejně až je to navrchu tak si s nim hraju) a krasně pomalinku to vyleti na vrch

jak je lepsi na zadnim kole

9.7.2010 v 11:00 | Nahoru | #19
Taky se pokusim trochu poradit. Na R1 to opravdu musi jit samo plynem. Rozjed to tak na 5-6tis otacek a potom pridej tak 80% plynu, kdyz das plnej tak se to zvedne hrozne rychle, vyleka te to a hned uberes. Dalsi podle me hodne dulezitou veci je sedet rovne a nezalehavat riditka(to jsem treba delal spatne zezacatku ja) jinak hodne stesti a pak s koukej pochlubit nejakejma foteckama

jak je lepsi na zadnim kole

21.7.2010 v 09:01 | Nahoru | #20
Viz. třeba já a můj přítel A kupodivu světe div se... motorka originál

[img]

jak je lepsi na zadnim kole

10.10.2010 v 15:25 | Nahoru | #21
skusim poslat jeste nejaky fotky?

[img]
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1180, 1181] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35428 Dnes v 15:07 assassin
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 30.4.2024 v 06:46 Gahan37
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist