otas1> Srovnani tech pomeru vykonu a vah je zajimave.. GS bude ale urcite neporovnatelne s BT. A s tim clankem.. Zcela zasadni je tam ta tabulka pod tim cervenym odstavcem. Tam kdyz si to clovek prohlidne, tak dojde k silenemu zjisteni, ze kdyz by clovek drzel bandita nad 7 tis. ot., tak fakt pojede lip (vic NM na zadnim kole).. Dole ale pojede Bandit samozrejme hur nez BT (taky dole).. To je pak zas dalsi vec, ze ten bulldog nebude proste nejaka pila, ale pojede dole jak nahore, takze mozna hodne pohodlna jizda s pruznym a dostatecnym zrychlenim kdykoliv.. A dalsi vec je fakt ta pocitova stranka a prakticka jizda. Na XT660X mam pouhych 48 koni a do 110 km/h to jede nehorazne. Kdyz jsem mel moznost sjet si pak prave na banditu, tak mi to prislo vylozene uplne slapaci a to ma 77 koni. Samozrejme tezko odhadovat v jakem stavu byl motor.. Ale ve vylozene spatnem urcite ne. Takze to je fakt tezke asi. Jinak nakonec zacinam zvazovat Kawasaki Versys 650..to by mohl byt dokonaly krok po XT.. Ctyrvalci se chci vyvarovat za kazdou cenu..to mne nejak neoslovilo, i kdyz uz si zacinam byt vedom, ze je to proste po vsech strankach nejvyhodnejsi motor. Krome pocitu z jizdy a zvuku..