globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zvýšení výkonu CBR 929 RR
26.6.2010 v 20:04
Ahoj,chtěl jsem se zeptat,zda-li máte někdo zkušenost s navýšením výkonu na 929ce,Power Commander,svody,sportovní filtry,atd..
Zajímá mě,na kolik takové upravy vyjdou,na kolik se dá výkon zvednout,eventuelně jestli to má vůbec cenu...,kvůli třem koním,nebudu investovat tisíce.
Faroš mi sedí,po všech stránkách,jen těch kilowat by mohlo být více..
Díky...

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 08:33 | Nahoru | #241

maxx10>NEJVÍC DUVERY VZBUZUJOU SLIDERY NA KTERÝCH NENÍ ANI ŠKKRTNUTO,TO MUSÍ BYT NAKLONY JAK BLAZEN,PS. TRAVU NEHULÍM.



maxxi hoď sem foto jak brousíš svoje slidery
Jinak já slidery nepoužívám, to není žádná novinka a ví to většina co se mnou kdy jela radši budu brousit stupačky než dávat kolínko a vyset na tom jak netopír

2 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 10:28 | Nahoru | #242
Když se furt tady bavíte o letmých sprintech a maximálce, tak jsem nic nezaslechl o váze jezdce..Což hraje dost podstatnou roli..Minulej týden to tak vyšlo, že sme s kamošem dali plnej (od jedničky) zhruba od 40km/h do kopce (tříproudovka, výjezd z benzínky), na jedna mi neujel dokud jsem nemusel v 10k rpm 120km/h řadit a pak pomalinku odjížděl..Zhruba na 400m mi ujel o dvě délky motorky, takže tak do 5metrů..Obá máme kolem 93-95kg a v postatě stejný úpravy..On má 1000 K2..1000 K5 mě nechala stát na místě a furt nemůžu uvěřit, jak kure*sky jede
Maximálka je taky spekulativní a záleží dost na úseku..Na otevřeným prostrastvím s protivětrem 230 pohoda a pak dochází dech, 250 a konec úseku..Zhruba stejně dlouhej úsek, mírně z kopečka, vítr do zad ve 2/3 dráhy 265 a furt při chuti.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 10:59 | Nahoru | #243

..Roko..>Když se furt tady bavíte o letmých sprintech a maximálce, tak jsem nic nezaslechl o váze jezdce..Což hraje dost podstatnou roli..Minulej týden to tak vyšlo, že sme s kamošem dali plnej (od jedničky) zhruba od 40km/h do kopce (tříproudovka, výjezd z benzínky), na jedna mi neujel dokud jsem nemusel v 10k rpm 120km/h řadit a pak pomalinku odjížděl..Zhruba na 400m mi ujel o dvě délky motorky, takže tak do 5metrů..Obá máme kolem 93-95kg a v postatě stejný úpravy..On má 1000 K2..1000 K5 mě nechala stát na místě a furt nemůžu uvěřit, jak kure*sky jede
Maximálka je taky spekulativní a záleží dost na úseku..Na otevřeným prostrastvím s protivětrem 230 pohoda a pak dochází dech, 250 a konec úseku..Zhruba stejně dlouhej úsek, mírně z kopečka, vítr do zad ve 2/3 dráhy 265 a furt při chuti.


ono i plná nebo prázdná nádrž dělá svoje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 11:08 | Nahoru | #244
..Roko..> tak zatím jsem v tom tak podstatnou roli u litrů neviděl, ať už jsem si s někým motorku vyměnil nebo jinak.........
Pokud tě 1000K2 dala jen o kousek (upřímně tomu nevěřím) a K5 hodně o velkej kus tak je to docela divný, mě K5 udělala na cca 400 metrech o zhruba 5 metrů.....
Jako že by sp1 dal s problémama čtyřhrnek v litru, ještě k tomu K2
S tou maximálkou mám zkušenosti s RSV stejný

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 11:09 | Nahoru | #245

Dalibor666> ono i plná nebo prázdná nádrž dělá svoje

To je pravda. Kdyz je prazdna tak maximalka zavisi na tom jak moc rychle dokazes tu motorku tlacit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 11:09 | Nahoru | #246

Dalibor666> ono i plná nebo prázdná nádrž dělá svoje



s plnou i prázdnou mi to teda jede furt stejně tak teda nevím

zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 11:15 | Nahoru | #247
jinak teda vážím 87kg

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 11:16 | Nahoru | #248

GRASSEL>s plnou i prázdnou mi to teda jede furt stejně tak teda nevím


no to spíš asi u té 125 ...spíš správný zalehnutí v těch vysokých rychlotech...v dokumetu o motogp říkali že je to ekvivalent několika koní

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 11:26 | Nahoru | #249
mě tak napadlo že koukám by nebylo špatný domluvit se, sject se na tom Tchořovickým letišti a pěkně tam ty letmáče všichni zkusit

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 11:35 | Nahoru | #250

GRASSEL>mě tak napadlo že koukám by nebylo špatný domluvit se, sject se na tom Tchořovickým letišti a pěkně tam ty letmáče všichni zkusit



bych se vyskyt taky

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 11:37 | Nahoru | #251
Já bych se třeba taky zajel mrknout,co by pozorovatel

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 11:38 | Nahoru | #252
grassel: do 200kmh na sprintu v beznym provozu, naprevodovana V2 a slusnej pilot a krok s litrovym GSXR udrzi, jezdil jsem se spoustou lidi kterejm to jelo vyrazne vic.. gixxera apod, ale takovyhle naky stoupacky od benzinky apod kde se jelo max 200 to i vypadalo ze se na motor drzim.. proste tech 100 koni je akorat a to co ma ta GSXR navic nedostane na asfalt, bud jde na zada nebo hrabe (studenej asfalt apod) nad 200 uz je to jinde, tam se poznaj ty kone navic...

proste tyhle velky vykony se poznaj nad 200, pod je to i o malinkym rozdilu v razeni, rozjezdu apod...

BTW ta 750 na zacatku je naprevodovana... taky sem jezdil k2 750 co mela na stejnym useku jako v te dobe "moje" gsxr1000 250kmh a cumel sem.. akorat bylo o zub mensi kolecko no:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 11:43 | Nahoru | #253
Millo-CBR> na pozorovatele ti seru

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 11:45 | Nahoru | #254
assassin> jojo, napřevodovaná jo...to je jasný. Mluvím o serii

přesně jak jsem říkal, takhle jede 750 s o zub menším kolečkem, aspoň někdo to ví taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 11:46 | Nahoru | #255
GRASSEL> Hmmm a co třeba jako waterboy určitě budou mít všichní žízeň

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 11:47 | Nahoru | #256
Millo-CBR> lepší než gayboy

no ale jako vážně by to byla sranda ne?!......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 11:56 | Nahoru | #257

GRASSEL>s plnou i prázdnou mi to teda jede furt stejně tak teda nevím



To je blbost, nemas to v ruce asi jeste. S plnou nebo i jen pulkou nadrze uz je dost znat rozdil. Hlavne teda jak se to zveda na zada, coz je pri sprintu podstatna vec.

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 11:57 | Nahoru | #258
GRASSEL> Jo já jsem pro a bude taky nejaká kategorie pro vorvaně cca 100kg a lehce +.Já když jí zalenu tak jde pak za mnou hrozně velkej vzuchovej vír

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 11:59 | Nahoru | #259

Bubrak ZX10R>To je blbost, nemas to v ruce asi jeste. S plnou nebo i jen pulkou nadrze uz je dost znat rozdil. Hlavne teda jak se to zveda na zada, coz je pri sprintu podstatna vec.



tak to je samozřejmý to zvedání, o tom se ale nebavíme na rychlost, sprint nebo maximálce jsem to ještě nepoznal v ruce to asi ještě nemám

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 12:03 | Nahoru | #260
grassel: no jo ale on ma V2 naprevodovany skoro kazdej, kdyz uz to nejede rychle tak aspon abysme ty hyperlitry stihali ve meste:)

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 12:08 | Nahoru | #261
no reagoval jsem na to, že když má jezdec o 20 kg míň + ještě 10 míň v beznínu, tím že je menší se na to třeba líp poskládá, tak to na maximálce musí být trošku znat, ale 300 kmh jsem ještě nejel, je to jen názor

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 12:16 | Nahoru | #262

GRASSEL>..
Pokud tě 1000K2 dala jen o kousek (upřímně tomu nevěřím) a K5 hodně o velkej kus tak je to docela divný, mě K5 udělala na cca 400 metrech o zhruba 5 metrů.....


Mě dala okruhová K5 na 300m o 6 cm
Já s prázdnou nádrží a zátěz 97 kg

Naposledy editováno 02.07.2010 12:16:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 12:19 | Nahoru | #263

assassin>grassel: no jo ale on ma V2 naprevodovany skoro kazdej, kdyz uz to nejede rychle tak aspon abysme ty hyperlitry stihali ve meste:)



já to nemám napřevodovaný proto, abych stíhal litrům... řazení hrozně zdržuje.

já to mám napřevodovaný proto, abych mohl ve městě při zákonném limitu jet na jinej kvalt než na jedničku a nevypadaly mi plomby ze zubů...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 12:33 | Nahoru | #264

FiZzeR>já to nemám napřevodovaný proto, abych stíhal litrům... řazení hrozně zdržuje.

já to mám napřevodovaný proto, abych mohl ve městě při zákonném limitu jet na jinej kvalt než na jedničku a nevypadaly mi plomby ze zubů...



hmmm no nevim, tam kde jim stiham mi razeni nevadi..tam kde jim nestiham mi dlouhy kvalty nepomuzou... chybi kone...

to je prave to vase V60 a deset koni navrch, TL umi na 1,2,3 jet od dvou tis ot, 4,5 od 3tis ... RSV kdyz nemas 6tis tak se to trese jako drahej pes a k tomu jak to cuka sem zadnej kloudnej primer nevymyslel... no holt zavodak do mesta nic moc:)

zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 12:41 | Nahoru | #265
Já mám převod origo..S tou K5 mě dal o dost, jenom jsem zapomoměl dodat, ze to bylo na jiným a mnohem delším úseku..

Tak jsem mrknul do mapy ,abych nekecal s těma metrama, tak s tou K2 to byl úsek dlouhej asi 280-300m a s tou K5 1200m..Je teda víc než pravděpodobné ,že těch 300m je právě ta meta, od kdy ,by mi začala dávat ta K2 nafrak razantně taky (k tomu by seděla ta assasinova teorie 200km/h)

Naposledy editováno 02.07.2010 12:56:01

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 12:44 | Nahoru | #266

assassin>hmmm no nevim, tam kde jim stiham mi razeni nevadi..tam kde jim nestiham mi dlouhy kvalty nepomuzou... chybi kone...

to je prave to vase V60 a deset koni navrch, TL umi na 1,2,3 jet od dvou tis ot, 4,5 od 3tis ... RSV kdyz nemas 6tis tak se to trese jako drahej pes a k tomu jak to cuka sem zadnej kloudnej primer nevymyslel... no holt zavodak do mesta nic moc:)



prdlajs

RSV (se základníma úpravama) jde po městě postrkovat i volnoběhem, stačí citlivá ruka na plynu. ale je to vopruz, tomu motoru se to prostě nelíbí. a nějakej plynulej zátah je tam taky už od těch 2tis.

a těch deset koní navrch bych chtěl vidět ... kéžby

... však jsem říkal že ti to někdy pučim, tak uvidíš mě by zas zajímalo jak valí tele, tak si je můžem někdy prohodit

Naposledy editováno 02.07.2010 12:47:03

zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 17:29 | Nahoru | #267
prdlajs

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 17:56 | Nahoru | #268
No pokud jezdec je tele,tak muže mít i 300koni a každá šestka mu dá naprdel Rovně dokáže jet každý trouba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 18:11 | Nahoru | #269

Ambroz474>No pokud jezdec je tele,tak muže mít i 300koni a každá šestka mu dá naprdel Rovně dokáže jet každý trouba



O tom tu ale nediskutujeme, to je samozrejmost, ale o tom se nebavime.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 19:20 | Nahoru | #270
Bubrak ZX10R> Určo bych nevrážel prachy do staré mašiny,raději kup novější a silnější motorku Tot má rada
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade Kanister111 10 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 2 10.1.2023 v 13:58 Bogami
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 0 21.11.2022 v 21:01 Bogami
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade Houmr1 0 31.8.2022 v 14:56 Houmr1


TOPlist