globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: problém s kroucením motorky
21.6.2010 v 21:15
Ahoj, vznikl mi na motce problém, začala se kroutit, mám ji 3 roky a nikdy to takhle nedělala. nejsou to vibrace z řízení, nebo tzv. panty, ale vyloženě se kroutí, jak Jawa 350 s trubkovym rámem, nemá na to vliv brždění, zrychlování, prostě se kroutí, jak při zrychlování, konstantní rychlosti, brždění, jízdě rovně, v náklonu, prostě při každé situaci, dokonce jsem pozoroval, že stačí když foukne boční vítr, tak se lehce rozkroutí. prostě, jak kdyby chtěla tančit lambadu.
poslední servis byla výměna ložisek v krku - kontrolovali jsme následně dotažení a ok, pak výměna gufer a oleje ve vidlých a výměna pneu a zadní pneu jsem nedal 190/50, ale 190/55, takže by to třeba mohlo být tím, ale na všech moto, co jsem kdy měl, jsem dával i 50 i 55 a nikdy nebyl problém, takže mi to přijde divné.
jediný další co mě napadá je, jestli není v prčicích zadní centrál. tlumič, ale motka má 24 000km, tak to není zase tolik.

Děkuji za pomoc a názory. Jakub

1 reakcí na tento příspěvek problém s kroucením motorky

21.6.2010 v 21:26 | Nahoru | #1
Zdar koukni ještě na uložení kyvky, jestli je správně dotáhlá a nejsou v kelu ložiska jak v kyvce tak v zadním kole, mě to dělalo taky už jsem byl nasranej že to u Halbicha blbě změřili a rám je v hajzlu a pak jsem to měl na policajtovi a žďuchnul do moto a koukámm, že se mihejbe celá motorka a zadní kolo stojí na místě, nadzvedli jsme to a ložiska v kole totál...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s kroucením motorky

21.6.2010 v 21:31 | Nahoru | #2
dewwil>
já hejbal se zadnim kolem a kyvkou tak silně, že mi vylejzaly oči z důlku a ani se to nehlo.

Naposledy editováno 21.06.2010 21:33:47

(reakce na) problém s kroucením motorky

21.6.2010 v 21:39 | Nahoru | #3
hen heeeen> hmm, tak možná fakt ten tlumič, na tlak v pneu se asi ptát nemá cenu, co...že by to dělal vyšší profil gumy see mi nezdá, i když možná některý motorky jsou na to náchylný, pak už jedině jestli je kolo dobře došponovaný, aby nebyl jeden šponovák dotaženej víc jak druhej a kolo šejdrem, nevím, už mě nic jinýho taky nenapadá...

1 reakcí na tento příspěvek problém s kroucením motorky

21.6.2010 v 21:43 | Nahoru | #4
jj díky, měl jsem taky stejné myšlenkové pochody, kolo šejdrem, samozřejmě tlak pneu, zkoušel jsem od 1,8 do 2,9 atd. a nic. takže už mě napadá jen ten tlumič, nebo fakt profil gumy, nebo mi někdo přes noc vyměnil rám za trubku

(reakce na) problém s kroucením motorky

21.6.2010 v 21:48 | Nahoru | #5
hen heeeen> zkus si jen tak trochu přitáhnout nebo naopak povolit pružiny na vidlích, dělalo to u jedný mašiny na který jsem jel která měla podvozek rozhozenej a absolutně nespolupracoval předek ze zadkem.

problém s kroucením motorky

21.6.2010 v 21:52 | Nahoru | #6
díky, taky jsem zkoušel, dokonce jsem si i tak už nevěřil, že jsem zajel 2x na seřízení do nejmenovaného servisu a nechal si to nastavit od někoho druhého, motorka chodí krásně, když zatlačíš na nádrž, tak pěkně stejně předek se zadkem, jak to má být, tak jsem z toho už tak v koutě, že jsem to zkusil nahodit sem, už si s tim nějak nevím rady, ale ještě to vše jednou překontroluju, nastavení, ložiska, kyvku atd. at se ujistim znovu a znovu

2 reakcí na tento příspěvek problém s kroucením motorky

21.6.2010 v 22:00 | Nahoru | #7
Ulozeni kyvky nebo prohozene distancky v zadnim kole?

problém s kroucením motorky

21.6.2010 v 22:01 | Nahoru | #8
Když nic nepomůže tak snad se vypravit do Měcholup k tomu Halbichovi a ten ti proměří a nastaví tlumiče přímo na tebe, ale co si řekne za ranec to nevím....Má komplet měřící přístroje na podvozkový komponenty a rámy...

(reakce na) problém s kroucením motorky

21.6.2010 v 22:05 | Nahoru | #9

Dawe02>Ulozeni kyvky nebo prohozene distancky v zadnim kole?



Ty distančky mě nenapadly Taky možnost...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s kroucením motorky

21.6.2010 v 22:08 | Nahoru | #10
Dawe02>
že by v servisu prohodili podložky na kole? no vidíš, to mě nenapadlo, sice si ted přesně nepředstavím, jak to tam 954 má mít, ale kouknu na to a snad poznám, jestli je to jak má být, díky.

(reakce na) problém s kroucením motorky

21.6.2010 v 22:21 | Nahoru | #11
hen heeeen> no možný je všechno, mě dali obráceně přední kolo, guma byla v poho, ale ráfek obráceně, přišli jsme na to až po cca 1500km a ještě náhodou když jsem myl ráfky, od tý doby to nechávám dělat bráchu nebo osobně. Jinak jsem se divil, že to jde a chovalo se to naprosto v pohodě....

problém s kroucením motorky

21.6.2010 v 22:28 | Nahoru | #12
škoda, že brácha nevyvažuje, jinak bych to dával taky jen tam

2 reakcí na tento příspěvek problém s kroucením motorky

21.6.2010 v 22:41 | Nahoru | #13
v podvozku bych to nehledal, to je blbost. o podvozku by se dalo bavit při nějaké hodně razantní jízdě atd... ono na podvozek se svádí kde co a na gumy taky. je to nějaká vůle: pouzdra na vidlách, ložisko v krku, uložení kyvky, uchycení kol. nebo možná přehození nějakých těch vymezovacích podložek... ale myslím, že na gsxr bych to snad opačně ani nenasadil, ale kdo ví.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s kroucením motorky

21.6.2010 v 22:44 | Nahoru | #14
Dolík....> proč myslíš při hodně razantní jízdě?! Tohle dělal na kámošovo mašině rozhozenej podvozek a že bych jel zrovna palici?! Tak to fakt ne
Ale taky záleží co je podle tebe a tazatele vlákna razantní jízda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s kroucením motorky

21.6.2010 v 23:00 | Nahoru | #15
GRASSEL> toš takové to výletní tempo do 150. na litru to znamená, že řadíš tak max v 5tis, na ostatních motorkách v 8 aby to jelo stejně..

podle popisu sem pochopil, že se rozjedeš a pak jen chytáš motorku po cestě ať jedeš, jak chceš...

(reakce na) problém s kroucením motorky

21.6.2010 v 23:05 | Nahoru | #16
Dolík....> jojo to máš pravdu......

i když já na tý motorce jel taky normálně (protože se to nedalo) a cca do 180kmh. Kroutilo se to a taky akt hrozný, no naštěstí byla chyba v podvozku kterej byl víc jak rozhozenej díky českýmu einsteinovi.
Ale taky to může bejt prasklej rám

1 reakcí na tento příspěvek problém s kroucením motorky

21.6.2010 v 23:06 | Nahoru | #17
Skoro bych vsadil na gumy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s kroucením motorky

21.6.2010 v 23:08 | Nahoru | #18
Krejca> to by spíš plavala....

(reakce na) problém s kroucením motorky

22.6.2010 v 00:06 | Nahoru | #19

Dolík....> ale myslím, že na gsxr bych to snad opačně ani nenasadil, ale kdo ví.



No ono TLR je moto nevšedních možností Prostě to přední kolo je identický z obou stran a nebýt tam šipka tak vím do teď h...o

problém s kroucením motorky

22.6.2010 v 00:21 | Nahoru | #20
no čoveče mně napadá skoukni rám jestli je celej , ja vim asi blbá připomínka ale takhle my nedrželo kolo na silnici a hledal sem pricinu vsude mozne a az nahodou jsem zjistil prasklej rám....

1 reakcí na tento příspěvek problém s kroucením motorky

22.6.2010 v 06:05 | Nahoru | #21
Přesně tohle mi začala dělat 954-ka zhruba před 2 měsíci, prostě v dlouhejch zatáčkách pod plynem se to vlní jako africká tanečnice. už tam mam 3-tí sadu gum a pořád stejný, ložiska v kolech vypadají ok, v kyvce taky, rám prasklej nikde neni, nebo to aspoň není vidět, takže až na to přijdeš, dej vědět...

problém s kroucením motorky

22.6.2010 v 07:10 | Nahoru | #22
No nevím .... mě se 350ka nekroutí .....

(reakce na) problém s kroucením motorky

22.6.2010 v 08:05 | Nahoru | #23

GRASSEL>Krejca> to by spíš plavala....

no právě ,někdo to vnímá že se pod ním vlní motorka a myslísi hned že to dělá rám.

problém s kroucením motorky

22.6.2010 v 08:36 | Nahoru | #24
zkusil bych se podívat ještě na ty ložiska v krku řízení jestli je nemáš moc nebo málo dotažený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s kroucením motorky

22.6.2010 v 18:34 | Nahoru | #25
wondry>
myslím, že máme stejný problém, obě by furt někde tancovaly, moje lambádu, Tvoje africký tance a nejhorší je, že oba víme kulový co to je. Tak nápodobně, dej kdyžtak vědět, co to bylo. vzadu máš 190/50, nebo 190/55?

problém s kroucením motorky

22.6.2010 v 18:51 | Nahoru | #26
třeba hotový olej ve vidlích nebo v centrálu?

(reakce na) problém s kroucením motorky

22.6.2010 v 22:14 | Nahoru | #27
hen heeeen> ahoj, já tam střídam obě, na okruhu dávam 190/55 a na silnici normalně 190/50, je to pořád stejný, dneska jsem studoval ložiska v kyvce a v kolech, i rám jsem tak zběžne skouknul, ještě zkusim vyměnit olej ve vidlicích a jinak už nevim.

problém s kroucením motorky

27.6.2010 v 11:13 | Nahoru | #28
Tak presne tohle jsem mel na Fazeru nemoh jsem prijit cim to je.taky jsem upoustel tlak v gumach a vsechny mozny vylomeniny.nakonec jsem koupil novy gumy a bylo to vsechno v cajku.Nikdy bych ale neveril ze tohle dokazou udelat gumi protoze ta motorka se pred tim kroutila jak užovka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist