globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jawa 250 zapalovani
 
19.6.2010 v 12:15
zdravim potreboval bych poradit ...nevim jak zapojit el. na zapalovani vyzkousel sem schema mel sem zapojene podle nej ale nechce mi to hodit jisrkru moc se v tom nevyznam potreboval bych vedet uplne vsecko od zacatku ktery drat kam zapojit od kondiku z inducky baterky a pod...dik moc

Předchozí
1 2
Následující

jawa 250 zapalovani

20.6.2010 v 20:04 | Nahoru | #31
vymenil sem pistni krouzky motor chytl ale nebezi tak jak by mel kdyz mam plyn na plno tak se nechce dostat do vyssich otacek a taky to nechyta na drc musim to mockrat proslapavat aby to chytlo

jawa 250 zapalovani

20.6.2010 v 20:29 | Nahoru | #32
patrně neumíš seřídit předstih

seřiď správně předstih a odtrh, začni odtrhem, který musí být cca 0,4mm, pak nastav předstih tak, aby k rozepnutí kladívka docházelo zhruba 3mm (podle typu motoru se to mírně liší - ale takhle to chytne)

jawa 250 zapalovani

20.6.2010 v 23:27 | Nahoru | #33
Předstih zkontroluješ a seřídíš takhle (kopie příspěvku z jawamanie ):
1. Vymontuj svíčku a dej místo ní buď hodinky na předstih nebo kus drátu.
2. Mezi svorku 1A na svorkovnici dynama (je tam připojenej drát od kladívka a kondíku) a zem připoj žárovku (jedno jakou na 6V)
3. zapni zapalování a natoč motor tak, aby žárovka nesvítila (kontakty přerušovače jsou spojené)
4. pomalu otáčej motorem ve směru chodu (ve směru hodinových ručiček) až zhasne žárovka. Musíš točit s citem
5. Teď můžeš vypnout zapaování a budeš sledovat ten drát nebo hodinky a budeš otáčet dál motorem až píst vyjede do horní úvratě tj. drát se přestane zvedat. Při tomhle pootočení by měl drát vylézt o 4 mm nahoru (to je hodnota předstihu)
6. V horní úvrati zkotroluj odtrh - mezera na přerušovači - má být 0,4 mm. Pokud není povol šroubek a nastav to.
7. Zase zapni zapalování. Žárovka musí svítit (kontakty jsou rozpojené). Pomalu otáčej motorem v protisměru tak, aby drát klesl o 4 mm. Pokud žárovka zhasne dřív než budeš mít 4 mm, tak je malej předstih - seřídí se otočením celé destičky na dynamu proti směru hodinovejch ručiček. Pokud žárovka nezhasne je předstih velkej a to seřídíš pootočením destičky ve směru hodinovejch ručiček.
8. Provedeš kontrolu stejně jako v kroku 4 a 5.

Podmínkou správného seřízení je nepootočený čep kliky, rotor nebo vačka. To snad ale nebude tvůj problém. Dál by se mohlo stát, že máš sjetou vačku - to poznáš tak, že je na ní vyditelná drážka v místech, kde zvedá palec kladívka.

(reakce na) jawa 250 zapalovani

20.6.2010 v 23:32 | Nahoru | #34

Zednicek>_Hans_> čau mam stejny problem ze zapalovaním na jawa 250 353 nevím jak to presne zapojit nepotrebuju to orig mam to do lesa a na pole ale dynamo mam orig. tak jak to zapojit aby to jelo?



Máš tam i baterku? Čím chceš spínat zapalování (spínačka nebo jen nějaký singl vypínač)? Jestli máš baterku, tak nic jinýho než origo zapojení nevymyslíš, jenom vyhodíš světla, houkačku, kontrolku neutrálu

1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 zapalovani

21.6.2010 v 19:42 | Nahoru | #35
tak chlapi ja mam proste smulu sesteloval sem predstich slapalo to jak hodinky smal sem se radosti ale jakmile sem uslysel rachot ve valci spadl mi usmev :( hodne rychle po prozdelani sem zjistil ze se ulomil kus valce celkem velky kus vsechno v prdeli valec pist krouzky jsou snad ok to je konec

jawa 250 zapalovani

21.6.2010 v 19:51 | Nahoru | #36
Dílu je všude dost a za pár korun

(reakce na) jawa 250 zapalovani

21.6.2010 v 19:56 | Nahoru | #37
vasha> Nemel bys fotku? Jinak dilu zrovna na 250 je opravdu hodne. Staci kouknout bud na nejakou burzu nebo treba aukro, i kdyz tam v posledni dobe sroubujou ceny hodne nahoru. Jestli to klika prezila, tak ti bude stacit koupit valec. Stejne ho budes muset nejspis dat na vybrus a k tomu ti daji odpovidajici pist, krouzky a cep.

jawa 250 zapalovani

21.6.2010 v 20:04 | Nahoru | #38
valec

[img]

jawa 250 zapalovani

21.6.2010 v 20:05 | Nahoru | #39
valec2

[img]

jawa 250 zapalovani

21.6.2010 v 20:08 | Nahoru | #40
Au, au..

1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 zapalovani

21.6.2010 v 20:27 | Nahoru | #43
to vasha: Jak se ti to podařilo člověče? Měnils nebo sundávals píst?

(reakce na) jawa 250 zapalovani

21.6.2010 v 20:33 | Nahoru | #44
c.j.> dik moc

(reakce na) jawa 250 zapalovani

21.6.2010 v 20:35 | Nahoru | #45
laďa prášil> ani jedno jedine co sem menil byli krouzky to byl motor o kterem sem nic nevedel kdyz sem ho bral mel byt ok ale asi ne

jawa 250 zapalovani

21.6.2010 v 21:11 | Nahoru | #46
No.......on ok mohl být, záleží, jak ty kroužky vyměnils to skoro vypadá, že tam vletěl kroužek do okýnka kanalu, takhle urvat kus válce není asi z přidření...

jawa 250 zapalovani

22.6.2010 v 13:12 | Nahoru | #47
Viděl jsem hada chcát!
Viděl jsem koně blít!
Viděl jsem cikánskej lágr na pochodu!
Ale tohle? A je ten lom čistý? Běžně to zničí píst, občas poškrabou zbytky kroužků válec. Nebyly přebrušované kanály? Hmm hmmm!

jawa 250 zapalovani

22.6.2010 v 19:11 | Nahoru | #48
Jako by to spadlo z ponku co?? Taky už jsem tahal kdejakej šrot, ale nikdy ne z kývačky nebo pod....

1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 zapalovani

23.6.2010 v 17:05 | Nahoru | #49
mylsim si ze to bylo tim ze sem prevrtal zapalovani aby mi to davalo jiskru ve spravnou chvili mohlo mi dojit ze to asi tak nemam byt ze to je hnute poucil sem se

1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 zapalovani

23.6.2010 v 22:01 | Nahoru | #50
No,mne sa zda že na fotke maš panelácký motor ,ale ten rozmrdany valec je kyvačkový.Vačku tam maš pravdepodobne s pionýra.A uš vobec nechapem čo si vrtal na zapalovani?

Sorry,som sa lepšej kuknul a ten motor je kyvaňa.Ale ta vačka sa mi nelubí,ta nebude origo.Možno preto sa ti to nedarilo spravne vyšteluvat.

Naposledy editováno 23.06.2010 22:39:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 zapalovani

23.6.2010 v 22:04 | Nahoru | #51

vasha>mylsim si ze to bylo tim ze sem prevrtal zapalovani aby mi to davalo jiskru ve spravnou chvili mohlo mi dojit ze to asi tak nemam byt ze to je hnute poucil sem se



No tuhle destrukci skutečně nemá na svědomí seřízení zapalování

(reakce na) jawa 250 zapalovani

30.8.2010 v 04:19 | Nahoru | #52

ruskytank>No,mne sa zda že na fotke maš panelácký motor ,ale ten rozmrdany valec je kyvačkový.Vačku tam maš pravdepodobne s pionýra.A uš vobec nechapem čo si vrtal na zapalovani?

Sorry,som sa lepšej kuknul a ten motor je kyvaňa.Ale ta vačka sa mi nelubí,ta nebude origo.Možno preto sa ti to nedarilo spravne vyšteluvat.



No je vidět, že si motor z panely neviděl natož abys o něm něco věděl a proto jsi napasl takovou kravinu.

(reakce na) jawa 250 zapalovani

30.8.2010 v 04:20 | Nahoru | #53

c.j.>No tuhle destrukci skutečně nemá na svědomí seřízení zapalování



Tipuju na to že to někdo musel načnout nějakým úderem a dílo dokonal otočený píst kdy se kousl pístní krouřek v kanálu a nebo pístní prostě prasl a píst ani otočený být nemusel.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist