globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Značky na pístu
17.6.2010 v 14:16
Poradí někdo co znamenají tyto značky a jestli záleží na tom jak natočím píst na na ojnici?


Značky na pístu

17.6.2010 v 14:17 | Nahoru | #1
jo.

Značky na pístu

17.6.2010 v 14:20 | Nahoru | #2
vic mi nereknes?

Značky na pístu

17.6.2010 v 14:22 | Nahoru | #3
šipka znamená směr otáčení kliky (abys věděl kterým směrem ho namontovat), to zbylý bude rozměrová třída a tolerance... myslim.

1 reakcí na tento příspěvek Značky na pístu

17.6.2010 v 14:26 | Nahoru | #4
parada dik , akorat jak to ted zjistim jakym smerem se to toci kdyz to mam rozebrane

Značky na pístu

17.6.2010 v 14:26 | Nahoru | #5
šipka by měla ukazovat výfukovým splodinám kudy mají opustit válec takže šipkou do výfukovýho kanálu...

E:jinak 7 výbrus tolerance C, a výrobce Almet...

Naposledy editováno 17.06.2010 14:27:39

Značky na pístu

17.6.2010 v 14:29 | Nahoru | #6
Většinou tam kde je šipka/značka tak to směřuje k výfuku... Ale ne u každého motocyklu to tak je podívej se do manuálu. Jinak ty zbylý značky jsou jenom výrobní označení.

(reakce na) Značky na pístu

17.6.2010 v 14:29 | Nahoru | #7
r.a.p.k.a: Jestli měníš píst a koupil jsi ho nazdařbůh, tak se moc dlouho nepovozíš.
Jinak odpovědi už ti napsali ostatní - šipkou k výfuku a to ostatní definuje rozměr a toleranci.

Značky na pístu

17.6.2010 v 14:29 | Nahoru | #8
ok, super..... jo ale ta sedmicka musi byt jeste neco jineho protoze to je original 38,00 rozmer jaky tam je z vyroby

1 reakcí na tento příspěvek Značky na pístu

17.6.2010 v 14:33 | Nahoru | #9
no, tak normalne se to dela tak, ze se koupi pist a na nej se dela vybrus, aby sedel... jestli jsi udelal vybrus a budes tam davat rozmerove puvodni pist, tak ses dobrej

Naposledy editováno 17.06.2010 14:33:57

1 reakcí na tento příspěvek Značky na pístu

17.6.2010 v 14:33 | Nahoru | #10
no je to primo na muj typ motorky

(reakce na) Značky na pístu

17.6.2010 v 14:33 | Nahoru | #11

VojtasDR>no, tak normalne se to dela tak, ze se koupi pist a na nej se dela vybrus, aby sedel... jestli jsi udelal vybrus a budes tam davat origo pist, tak ses dobrej



snižuje ztráty třením, né?

(reakce na) Značky na pístu

17.6.2010 v 14:35 | Nahoru | #12

r.a.p.k.a>no je to primo na muj typ motorky



ano, ale i na tvůj typ motorky bude několik rozměrů pístu, odstupňovaných podle výbrusu to udává právě to číslo... např. děláš třetí výbrus, tak potřbuješ píst kterej tomu rozměrově odpovídá, origo bude malej

Značky na pístu

17.6.2010 v 14:35 | Nahoru | #13
ale ted jsem se dival na ten stary a podle tech znacek je uplne stejny, ale proti tomu novemu jsou v prumeru az 4 desetiny rozdily, ten stary ve valci lita jak provaz ve studni. Je mozne aby se za rok (asi 5000) km takhle vydrel?

Značky na pístu

17.6.2010 v 14:38 | Nahoru | #14
ja vybrus nedelal, valec je dobrej (kupodivu) menil jsem pist kvuli vzniklemu vrypu z praskleho pistniho krouzku

Značky na pístu

17.6.2010 v 14:40 | Nahoru | #15
jo a jestli nekdo na to najdete vic pistu tak jste borci, protoze jedinej co se na to da sehnat je origo. vim ze jsou pisty na nekolik vybrusu ale proste jsem je nenasel

1 reakcí na tento příspěvek Značky na pístu

17.6.2010 v 14:40 | Nahoru | #16
ale tak to jsi uz ten vybrus mohl udelat... kdyz ti puvodni pist lital, tak ani novym to moc nespravis.... ovalita valce je svinarna

E: firma ALMET.. staci jim napsat, oni v pohode udelaj... kamos takhle na svy dandyne experimentoval...jendokrouzkovy, vickrouzkovy pisty atd...(delal GO motoru 3x do sezony.. 2x pist, jednou prevodovka ) sehnat se da vsechno, jenom clovek nesmi byt linej a zeptat se... jak se rika, lina huba, holy nestesti

Naposledy editováno 17.06.2010 14:45:44

Značky na pístu

17.6.2010 v 14:51 | Nahoru | #17
no ja to mam tez furt rozebrane, uz si ze me delaj prdel ale to me nenapadlo ze by mi to udelali na zakazku, to by ale byla zas palka ne?

1 reakcí na tento příspěvek Značky na pístu

17.6.2010 v 14:51 | Nahoru | #18
a nereknes mi teda co je lepsi jestli jednokrouzek nebo vice?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značky na pístu

17.6.2010 v 14:52 | Nahoru | #19
VojtasDR> ono koupit si Almet, tak máš zaděláno na další GO :D.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značky na pístu

17.6.2010 v 14:52 | Nahoru | #20

r.a.p.k.a>a nereknes mi teda co je lepsi jestli jednokrouzek nebo vice?



míň kroužků = menší třecí ztráty, tzn o něco málo vyšší výkon, ale zase se to negativně projeví na životnosti

Značky na pístu

17.6.2010 v 14:59 | Nahoru | #21
slysel jsem stejny nazor, neco na tom bude

(reakce na) Značky na pístu

17.6.2010 v 15:09 | Nahoru | #22

FiZzeR>míň kroužků = menší třecí ztráty, tzn o něco málo vyšší výkon, ale zase se to negativně projeví na životnosti

no ne tak docela.. tedy ve všem maš pravdu, ale více kroužků je tam hlavně kvuji tomu že kroužek je dělený a tak aby bylo toto rozdělení vždy jinde takže v podstatě se tam dává povětšinou proto aby se eliminovala ztráta mezírkou. spodní třetí kroužek je tzv. stírací a stahuje olej vstříknutý do válce.
U dvoutaktu je dvou kroužek blbost, protože píst musí mít kolíček proti otočení ,aby mezírka byla v místě výfukové přepážky. (takže se od více kroužků u 2T upustilo...)

Naposledy editováno 17.06.2010 15:11:36

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značky na pístu

17.6.2010 v 19:06 | Nahoru | #23

m8rinek>VojtasDR> ono koupit si Almet, tak máš zaděláno na další GO :D.



Na JAWY je to to nejlepší co se dá sehnat. Maďarský písty jsou horší

(reakce na) Značky na pístu

17.6.2010 v 20:14 | Nahoru | #24

_Hans_>Na JAWY je to to nejlepší co se dá sehnat. Maďarský písty jsou horší



Pravdu díš, ty maďarský a polský písty doslova bobtnají teplem , musí se zajíždět hoodně ofafrně a dlouho, stejně je pak riziko zadření těhlech zmetků větší než u almeťáckejch pístů, kde je teplotní roztažnost výrazně menší.

Značky na pístu

17.6.2010 v 20:34 | Nahoru | #25
mám ještě dost orig pístů Mahle 38mm a není problém je poslat

a ve většině motorů Dandy je nikasil nebo chrom takže žádnej výbrus

(reakce na) Značky na pístu

17.6.2010 v 20:54 | Nahoru | #26
_Hans_> v tom případě to maďaři dělaj z lepšího bláta :D, protože T písty od Almetu do auta je jistá cesta ke zkáze...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa dandy 50 sachs kde zohnať novy... Jawa 50 Dandy Jawak123 1 1.5.2024 v 16:53 karavanista
Dandy 50 Jawa 50 Dandy DRotter 7 6.4.2024 v 18:57 DRotter
Dandy 50 Jawa 50 Dandy bukovjan 5 2.3.2024 v 16:26 bukovjan
Jawa Dandy 50 Sachs nastavenie zapa... Jawa 50 Dandy Jawak123 4 8.7.2023 v 04:01 2stroke
Jawa dandy Sachs odmontovanie kolen... Jawa 50 Dandy Jawak123 0 20.6.2023 v 20:38 Jawak123


TOPlist