1 reakcí na tento příspěvek Značky na pístu
1 reakcí na tento příspěvek Značky na pístu
Naposledy editováno 17.06.2010 14:33:57
1 reakcí na tento příspěvek Značky na pístu
r.a.p.k.a>no je to primo na muj typ motorky
ano, ale i na tvůj typ motorky bude několik rozměrů pístu, odstupňovaných podle výbrusu to udává právě to číslo... např. děláš třetí výbrus, tak potřbuješ píst kterej tomu rozměrově odpovídá, origo bude malej
1 reakcí na tento příspěvek Značky na pístu
E: firma ALMET.. staci jim napsat, oni v pohode udelaj... kamos takhle na svy dandyne experimentoval...jendokrouzkovy, vickrouzkovy pisty atd...(delal GO motoru 3x do sezony.. 2x pist, jednou prevodovka ) sehnat se da vsechno, jenom clovek nesmi byt linej a zeptat se... jak se rika, lina huba, holy nestesti
Naposledy editováno 17.06.2010 14:45:44
1 reakcí na tento příspěvek Značky na pístu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značky na pístu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značky na pístu
r.a.p.k.a>a nereknes mi teda co je lepsi jestli jednokrouzek nebo vice?
míň kroužků = menší třecí ztráty, tzn o něco málo vyšší výkon, ale zase se to negativně projeví na životnosti
FiZzeR>míň kroužků = menší třecí ztráty, tzn o něco málo vyšší výkon, ale zase se to negativně projeví na životnosti
no ne tak docela.. tedy ve všem maš pravdu, ale více kroužků je tam hlavně kvuji tomu že kroužek je dělený a tak aby bylo toto rozdělení vždy jinde takže v podstatě se tam dává povětšinou proto aby se eliminovala ztráta mezírkou. spodní třetí kroužek je tzv. stírací a stahuje olej vstříknutý do válce.U dvoutaktu je dvou kroužek blbost, protože píst musí mít kolíček proti otočení ,aby mezírka byla v místě výfukové přepážky. (takže se od více kroužků u 2T upustilo...)
Naposledy editováno 17.06.2010 15:11:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značky na pístu
m8rinek>VojtasDR> ono koupit si Almet, tak máš zaděláno na další GO :D.
Na JAWY je to to nejlepší co se dá sehnat. Maďarský písty jsou horší
_Hans_>Na JAWY je to to nejlepší co se dá sehnat. Maďarský písty jsou horší
Pravdu díš, ty maďarský a polský písty doslova bobtnají teplem , musí se zajíždět hoodně ofafrně a dlouho, stejně je pak riziko zadření těhlech zmetků větší než u almeťáckejch pístů, kde je teplotní roztažnost výrazně menší.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa dandy 50 sachs kde zohnať novy... Jawa 50 Dandy | Jawak123 | 1 | 1.5.2024 v 16:53 karavanista |
Dandy 50 Jawa 50 Dandy | DRotter | 7 | 6.4.2024 v 18:57 DRotter |
Dandy 50 Jawa 50 Dandy | bukovjan | 5 | 2.3.2024 v 16:26 bukovjan |
Jawa Dandy 50 Sachs nastavenie zapa... Jawa 50 Dandy | Jawak123 | 4 | 8.7.2023 v 04:01 2stroke |
Jawa dandy Sachs odmontovanie kolen... Jawa 50 Dandy | Jawak123 | 0 | 20.6.2023 v 20:38 Jawak123 |