globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 929 vs 1000rr protože?..
14.6.2010 v 17:47
Ahoj všem, po 3 letech se super moto cbr 600f se divam po nove a bud chci 929 a nebo 1000rr. Jezdim na motorce kazdy den do prace, vikendu na vylety ročně najedu kolem 13000. Ovšem rad si zajezdim pořadně zazavodit s kamošema rad jezdim po zadnim atd..
pro 929- cena, dily, spolehliva..?
1000rr- vzhled, sila motoru( to že pro nekoho nejede mi nevadi na každou moto upravuju převody)
je to muj sen rok 04, 05 krasne moto, tlumič řizeni a vlastně vše.. minus je cena vykon oproti konkurenci

Otazka co bude spolehlivějši? slyšel sem na 929 že maji převodovku z masla, maji nejake decke nemoci ty moto? o regulatorech nemluvim to je prvni co vymenim.. jaky mate na ty moto nazor? chci si koupit moto třeba už na 10 let.. jake nejčastejši poruchy ma 1000rr?

ostatni sem vyřadil-954 poddimenzované ( převrtaná929 přidiraji se prostředni valce), gsxr 1000 určitě super motorka ale už je to jak to měla honda ma ji upe každej a když nekam přijedete je to samy gsxr.. ri pičovoe bych se bal že při dopadu z wheelie se mi utrhne podsedlak a praskne rafek.. a ZX 10r nechci menit brzdy a podvozek atd.. a ta reklama tady.. Prosim komentaře k vyběru díky, na cbr 1000 se již jezdim divat koupit bych chtěl do podzimu

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

16.6.2010 v 11:52 | Nahoru | #1
Čauky pane,
možná to tu zaznělo, nebo o tom víš a nepřikládáš tomu důvěru, ale chci tě
jen upozornit. Pokud chceš jezdit hodně po zadním kole, tak 929 má právě v
tomhle 2 zásadní nedostatky (i když písty dejme tomu, že).

1/ Nevím jak uživatele tady na fóru , ale jinde na fórech je známo, že 929 má
při používání na stuntech problémy s převodem 1. rychlostního stupně, který je
poddimenzován a hrozně trpí při zvedání na zadní. Ozubené kolo jedničky trpí na
mechanickou sílu ve střihu a sekají se na něm zuby. To se při normálním používání
neprojevovalo.

2/ 929 má ještě starou konstrukci pístů, na 954 je už vylepšena. Válce se přidírají
spíš na 929, než na 954. Konce pístů se přidírají vlivem ovality válce, takže 929 s
najetýma 50 není na pístech nic extra, natož se 80 tis. km, viz krásný článek zde:

http://www.fazer.kva...,%20model%202000.htm

Pokud je za 1000RR moc peněz a 954 nechceš, tak ti stejně nezbude, než jít do té 929. Za 60 litrů koupíš na blbnutí 929 krásnou, převody stejně pořešíš a 1-čka tak bude více šetřena.
Toť jen moje osobní poznámka.
Čauky a šťastný výběr!

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

16.6.2010 v 22:25 | Nahoru | #2
Aaronek> Trošku tě opravím,asi sis to špatně přečetl ten článek.Písty po 50 000km u 929 byli naprosto v toleranci,sice s nakymy stopami,ale v naproste toleranci a k opetovnemu sesazení motoru,byla potřeba pouze sada novych tesnení S tou převodovkou nevím,zatím sem neslyšel na ní jedinej problem oproti např R1 )) A přidřené písty se tu u 929 neobevily pouze u 954 a to už 2 co tak vím|Jediná bolest 929 je Alternátor,už mám taky vyměnený.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist