globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 929 vs 1000rr protože?..
14.6.2010 v 17:47
Ahoj všem, po 3 letech se super moto cbr 600f se divam po nove a bud chci 929 a nebo 1000rr. Jezdim na motorce kazdy den do prace, vikendu na vylety ročně najedu kolem 13000. Ovšem rad si zajezdim pořadně zazavodit s kamošema rad jezdim po zadnim atd..
pro 929- cena, dily, spolehliva..?
1000rr- vzhled, sila motoru( to že pro nekoho nejede mi nevadi na každou moto upravuju převody)
je to muj sen rok 04, 05 krasne moto, tlumič řizeni a vlastně vše.. minus je cena vykon oproti konkurenci

Otazka co bude spolehlivějši? slyšel sem na 929 že maji převodovku z masla, maji nejake decke nemoci ty moto? o regulatorech nemluvim to je prvni co vymenim.. jaky mate na ty moto nazor? chci si koupit moto třeba už na 10 let.. jake nejčastejši poruchy ma 1000rr?

ostatni sem vyřadil-954 poddimenzované ( převrtaná929 přidiraji se prostředni valce), gsxr 1000 určitě super motorka ale už je to jak to měla honda ma ji upe každej a když nekam přijedete je to samy gsxr.. ri pičovoe bych se bal že při dopadu z wheelie se mi utrhne podsedlak a praskne rafek.. a ZX 10r nechci menit brzdy a podvozek atd.. a ta reklama tady.. Prosim komentaře k vyběru díky, na cbr 1000 se již jezdim divat koupit bych chtěl do podzimu
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 20
Následující

929 vs 1000rr protože?..

14.6.2010 v 17:52 | Nahoru | #1
na 10 let superbikovou motorku?

2 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

14.6.2010 v 17:53 | Nahoru | #2
proč ne? nebudu to drtit po okruhu.. sve požadavky sem psal cestovat sem tam sport a blbosti.. to myslim v klidu přežije

929 vs 1000rr protože?..

14.6.2010 v 17:58 | Nahoru | #3
procby ne 10 let ? .. kdyz je t normani clovek .. a bude mit malo najeto tak rekneme okolo 100 000 km muze vydrzet ..

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

14.6.2010 v 18:19 | Nahoru | #4
Ghost.33> pokud jsi průměrnej pilot, tak věř že 1000rr jede a uživatelsky je mi nejpohodlnější.. jezdil sem na 954, R1 03 i K5 a ZX10r 09,ta byla parádní, ale cenou pro tebe jinde

929 vs 1000rr protože?..

14.6.2010 v 18:23 | Nahoru | #5
tak myslim že všechny mašiny z roku 09 budou super.. zatim sem na ni jen seděl a zdalo se to byt dobry lepši jak moje cbr

929 vs 1000rr protože?..

14.6.2010 v 18:44 | Nahoru | #6
Ale co byste doporučily vy? 929 nebo 1000? mam strach že kdybych koupil 929 za 2 roky bych kupoval 1000.. a ta 04 05 rok se mi nejvic libi bych si splnil sen

929 vs 1000rr protože?..

14.6.2010 v 19:00 | Nahoru | #7
jestli jí chceš na dýl. tak toho litra.. je o generaci jinde

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

14.6.2010 v 19:28 | Nahoru | #8
Potřeboval bych slyšet majitele po 70 000km to by bylo super

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

14.6.2010 v 19:59 | Nahoru | #9
Ghost.33> To nejni žadnej problem Kamarád má tu samou co mám já Aktuální stav jeho Tachometru je 67 000 km A jezdí naprosto bez problemu.Mě třeba odešel alternátor a jemu ani ten altík neodešel a to u 929tek odchází docela často..Já mám 49000 km a nemužu si kromě toho altíku na nic stežovat Olej to neveme ani kapičku.když budeš schánet 929 muzes se prijet mrknout.

929 vs 1000rr protože?..

14.6.2010 v 20:03 | Nahoru | #10
a co ta převodovka maš zatim OK? A ten alternator co to zpusobilo regler nebo odešel jenom alternator?? 929 se mi i libi a je za dobry prachy ale rači bych už šel do toho 1000.. zkus mi napsat věci kvuli kterym by sis koupil rači 929

929 vs 1000rr protože?..

14.6.2010 v 20:05 | Nahoru | #11
A trochu tě opravím,jediná nemoc 929tek je ten alternátor.Regulator na 929tce snad nikomu nikdy nodešel,to si každej myslí,ze zdejšího fora,že jak prestane dobíjet je to regulatorem a hned ho de vymenit,Vymení a ono nic je to altíkem....A druhá k ty prevodvce,sem neslysel jedinej problem

929 vs 1000rr protože?..

14.6.2010 v 20:07 | Nahoru | #12
Samozřejme že 1000 už by byla lepší,je to jen o penezích Všechny přednosti mám v profilu tak se můžeš mrknout

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

14.6.2010 v 20:34 | Nahoru | #13
tvoje barevna kombinace je asi ta nej.. a jel si na 1000rr ? jestli jo jakej to je rozdil.. ja jel na k1 a čekal sem věči mazec jak to tady Grassel pořad vychvaluje

929 vs 1000rr protože?..

14.6.2010 v 22:16 | Nahoru | #14
Tady nic nevyřešíš.. To, že odchází na 929 převodovka bych označil za fámu, není o nic víc problémovější než u jiných značek.. O závadách řazení a vypadavajících kvaltech se tady dočteš u R1, ZX10, ZX9, často se řeší u CBR 1000RR, ale že by u 929 byla nějaká choulostivější, to jsem teda nikdy neslyšel. Problémový byl spojkový koš, na který snad byla i svolávací akce, ale v zásadě se nejednalo o nic fatálního a šlo s tím normálně žít. 954 jej už má bez problémů. Než 929 bych volil 954, i když záleží spíše na ceně.

929 se mi vždy strašně líbila, 2 měsíce jsem vybíral zachovalý kus a když jsem našel vyvoněnou v okolí, tak jsem okamžitě vybral prachy a jel pro ní. Vše OK, kupní smlouva sepsaná, chyběl jen podpis, složil jsem prachy a jel ji projet... A takové zklamání jsem nikdy nezažil. Motorka je výborná, ovladatelná, super podvozek a super brzdy, ale vůbec mi nesedla, prostě jsem čekal mnooohem více. Se "sílou" motoru bych se smířil, dal bych dopředu o 1 nebo dokonce o 2 zuby méně a už by to i jelo, ale posez mi krajně neseděl, s tím bych žít nemohl, takže nerad, ale motorku jsem vrátil, poděkoval prodejci, dal mu bakšiš za ochotu a zklamaný jel domů a dokonce nákup nové motorky jsem na rok odložil, tak jsem byl z toho zdrchaný... GSXR 1000 mě poprvé nenadchlo, ale ze všech testovaných motorek mi sedlo nejvíce. Navíc kupní cena o hodně nižší než fároš 1000RR, takže když jsem prodal VFR, tak volba byla jasná a jel jsem si najisto pro K1.

Tím chci říct jen to, že nemá cenu tady spekulovat o nesmrtelnosti brouka, ale raději si jdi obě motorky projet, protože ač se ti může líbit sebevíc, tak v reálu na ní třeba "nepůjde" normálěn jezdit

929 vs 1000rr protože?..

14.6.2010 v 22:22 | Nahoru | #15
JA MEL 929 . BYLA V POHO ! PAK JSEM JI CHUDERU ROZSEKAL ! TED MAM LITRA !
JE TAKY V POHO ALE S 929 SE TO NEDA SROVNAVAT !

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

15.6.2010 v 00:20 | Nahoru | #16
Ghost.33> na 1000RR sem ješte nejezdil.. Jet se projet na obou a uvidíš co ti vyhovuje víc a pak to porovnej s finanční stánkou,každopadáne 929 oproti 600F je letadlo

929 vs 1000rr protože?..

15.6.2010 v 07:05 | Nahoru | #17
No o těch převodovkach to psal DavR6 myslim.. ma freemoto v Prostějově a zda se rozumnej i to moje cbr mam od nich a super.. Na te 929 sem ani neseděl tak to nemužu posoudit.. a v čem ti nesedla špatnej posez, nizko řiditka? mě se třeba lip sedělo an tom 1000rr než na K2.. Je pravda že sem to 1000rr neřidil

929 vs 1000rr protože?..

15.6.2010 v 07:29 | Nahoru | #18
Mě na 929 nevyhoval více sportovní posaz než na K1/K2 a to, že motorka je celkově o hodně menší. Ano, pro jiné je výhoda, že má velikost 250ky, je uzoučká, ruce dole, zadek nahoře, na okruhu to musí být super, ale ve městě mi to nevyhovovalo.. (I když člověk si zvykne na vše..) První dojem prostě nedopadl dobře..

929 vs 1000rr protože?..

15.6.2010 v 17:40 | Nahoru | #19
no a to 1000bude asi ještě horši co tak čtu.. ale jak řikam je daleko pohodlnějši na čem jezdim ted

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

16.6.2010 v 11:52 | Nahoru | #20
Čauky pane,
možná to tu zaznělo, nebo o tom víš a nepřikládáš tomu důvěru, ale chci tě
jen upozornit. Pokud chceš jezdit hodně po zadním kole, tak 929 má právě v
tomhle 2 zásadní nedostatky (i když písty dejme tomu, že).

1/ Nevím jak uživatele tady na fóru , ale jinde na fórech je známo, že 929 má
při používání na stuntech problémy s převodem 1. rychlostního stupně, který je
poddimenzován a hrozně trpí při zvedání na zadní. Ozubené kolo jedničky trpí na
mechanickou sílu ve střihu a sekají se na něm zuby. To se při normálním používání
neprojevovalo.

2/ 929 má ještě starou konstrukci pístů, na 954 je už vylepšena. Válce se přidírají
spíš na 929, než na 954. Konce pístů se přidírají vlivem ovality válce, takže 929 s
najetýma 50 není na pístech nic extra, natož se 80 tis. km, viz krásný článek zde:

http://www.fazer.kva...,%20model%202000.htm

Pokud je za 1000RR moc peněz a 954 nechceš, tak ti stejně nezbude, než jít do té 929. Za 60 litrů koupíš na blbnutí 929 krásnou, převody stejně pořešíš a 1-čka tak bude více šetřena.
Toť jen moje osobní poznámka.
Čauky a šťastný výběr!

929 vs 1000rr protože?..

16.6.2010 v 12:06 | Nahoru | #21
Kup si 954 lip to vypada je to hodne podobny a moralne mladsi...

929 vs 1000rr protože?..

16.6.2010 v 17:55 | Nahoru | #22
A co ještě VTR sp 1 libi se mi ze všeho nejvic jen se bojim zase toho vykonu že bude chytět jak je na tom s porovnanim 929???

929 vs 1000rr protože?..

16.6.2010 v 18:00 | Nahoru | #23
Jestli znaš Angel racing tady u nas v Olomouci tak mi tam tvrdily že 954 trpi na ty prostředni valce že je to jen převrtana 929.. 929 sem asi už vyřadil a 954 nechci.. Bud to 1000rr a nebo to Sp1 pač je za dobrou cenu strašně se mi libi, rozvody ozubenym kolem a dobrej motor.. Z čeho budu mit lepši pocit tahu sp nebo 1000rr?

929 vs 1000rr protože?..

16.6.2010 v 18:01 | Nahoru | #24
Výkon na VTR-SP1 ti určitě chybět nebude, z toho bych strach neměl

929 vs 1000rr protože?..

16.6.2010 v 18:06 | Nahoru | #25
Ted se divam na inzerat SP 1 http://www.motorkar...1000-sp1-189117.html vypada hodně dobře jen mě malinko odrazuji počet km.. Kdyby si měl kupovat moto na hodně dlouho šel bys do toho? Tady ty motory sou držáky ne? 150 000km by pro to nemel byt problem ne??

929 vs 1000rr protože?..

16.6.2010 v 18:15 | Nahoru | #26
Já po SP1 / SP2 dlouho pokukoval, ale dlouho nebyla žádná za rozumné ceně v nabídce.. Je to podle mě jedna z nejlepších motorek vůbec, byla to jasná volba po VFR, rozvod ozubenými koly, ale prostě dlouho jsem žádnou nesehnal.. Nedávno v Supermotu vyšel srovnávací test moderních a starých dvouválců a VTR SP (teĎ nevím jestli 1 nebo 2) si strašně chválili, nejvíce ze všech se hodí do běžného provozu. (Ale i tak mě odrazovalo to, že to je "lavice", tvrdý podvozek a já už rád aspoň trochu pohodlíčka )

929 vs 1000rr protože?..

16.6.2010 v 18:18 | Nahoru | #27
kdybys viděl na čem jezdim ted tam možna i to vtr bude pohodlnějši.. a jake sou rozdily v sp1 a sp2 ? zatim vim že jen kyvka a ram je tužši.. Jak si mam kupovat neco noveho zjištuju co nejvice informaci

929 vs 1000rr protože?..

16.6.2010 v 21:14 | Nahoru | #28
Přesně nevím, SP2 bych si finančně nemohl dovolit

Téma: Rozdíl mezi SP1 a SP2

929 vs 1000rr protože?..

16.6.2010 v 21:18 | Nahoru | #29
tady je pár zajímavých názorů Téma: Honda VTR SP1

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

16.6.2010 v 22:25 | Nahoru | #30
Aaronek> Trošku tě opravím,asi sis to špatně přečetl ten článek.Písty po 50 000km u 929 byli naprosto v toleranci,sice s nakymy stopami,ale v naproste toleranci a k opetovnemu sesazení motoru,byla potřeba pouze sada novych tesnení S tou převodovkou nevím,zatím sem neslyšel na ní jedinej problem oproti např R1 )) A přidřené písty se tu u 929 neobevily pouze u 954 a to už 2 co tak vím|Jediná bolest 929 je Alternátor,už mám taky vyměnený.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 20
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade kain80 3 13.12.2023 v 20:11 kain80


TOPlist