globalmoto_kveten





Téma: Seřízení Karbece
 
11.6.2010 v 16:37
Zdarec.Potřeboval bych Info o tom jak mám seřídit karbec, když mám na něm Přímý filtr...motorka nechce jet do otáček a jak kdyby vynechává...zapalování seřízené a furt to dělá...tak kdyby někdo veděl co s tím a jak ho přetryskovat byl bych rád...:)


1 reakcí na tento příspěvek Seřízení Karbece

11.6.2010 v 16:54 | Nahoru | #1
Já bych řekl že tam jde moc vzduchu k poměru paliva jak jsi dal otevřenej filtr , u kámoše když jsme to dělali na skútru tak jsem se ho pokoušeli nějak přicpat aby tam nebyl tak velkej průchod vzduchu a nakonec jsme to nějak doladili...

(reakce na) Seřízení Karbece

11.6.2010 v 16:58 | Nahoru | #2
Hasky> Jasné no..ale tak to bych ho tam ani dávat nemusel..jsem právě chtěl at to jede líp,kdž tam jde víc vzduchu....no newím..

Seřízení Karbece

11.6.2010 v 17:47 | Nahoru | #3
Skus trochu obohatit směs.Jak sou na tom karbecu ty dva šrouby nad sebou tak ten spodní s pružinkou to je.Trochu hp přitáhni.

Seřízení Karbece

11.6.2010 v 17:52 | Nahoru | #4
A kdyby to nestačilo, zkus větší trysku

Seřízení Karbece

11.6.2010 v 17:55 | Nahoru | #5
Nebo zvednout jehlu

Seřízení Karbece

11.6.2010 v 18:14 | Nahoru | #6
jehla musi jit nahoru pri prechodu tomu jde hodne vzduchu jestli nepomuze tak vetsi hlavni tryska

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení Karbece

11.6.2010 v 19:33 | Nahoru | #7
Já vždycky žasnu, co někteří dokáží radit za kraviny
Pokud je to skutečně karburací tak Ti radí dobře TRX. Zkus zvednout o jeden zářez jehlu v karburátoru. Šroub bohatosti vzduchu seřizuje jen bohatost volnoběhu a má vliv maximálně na přechod do okruhu hlavní trysky. Pokud to nejde pod plným plynem roztočit tak to s tím "šroubkem s pružinou" určitě nespravíš. Hlavně ho neutáhni nebo zkurvíš sedlo!!
Cpát nějakej "přímej filtr! na tuhle Zetku je kravina!! Ale vymlouvat Ti to by asi bylo zbytečný.Nic tím nedocílíš jen to celý rozjebeš.
Takže:
Zkus zvednout tu jehlu (jen o jeden zářez) a uvidíš jestli to bude lepší.
Když ne musíš zkusit větší trysku
Osobně radím vrátit tam původní filtr!
Seřídit volnoběh!
Postup seřízení:šroubem dorazu šoupátka nastavit volnoběžné otáčky podle výrobce nebo podle chuti .Nedávat moc malý ať se to nemlátí.
Potom povolovat (nebo přitahovat)šroub bohatosti (ten s pružinkou) až motor dosáhne největších otáček. V tom momentě opět doladit otáčky šroubem dorazu a opět doladit šroubem bohatosti co nejvyšší otáčky. Tohle opakovat tak dlouho až v režimu nejvyšších otáček docílených šroubem bohatosti směsi budou otáčky volnoběhu vyhovující. Potom povolit šroub bohatosti o 1/4 až 1/2 pro lepší přechod. Finále.
Jakýkoli jiný postup seřízení v amatérských podmínkách je blbě!!
Postup platí samozřejmě i když tam ten přímák necháš a budeš laborovat s jehlou nebo tryskou.
Zaručuji Ti ale, že jediný efekt bude podstatně větší spotřeba

Seřízení Karbece

11.6.2010 v 21:10 | Nahoru | #8
Je to ta Číza ?

Jedině přetryskovat, naladit karb a 476-jehla taky není ideální... doufám že už máš rovnou karbec 26mm a ne původní 24mm difuzor.

S originál tryskama nic nenaladíš..

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení Karbece

11.6.2010 v 22:27 | Nahoru | #9
No ze je ten flitr k nicemu to bych netvrdil, pokud se to dobre seridi tak to pojede lip to je snad logicky, jinak bych taky urcite vyhodil origo kabrec ma moc malej difuzor, pro tyhle upravy jsou nejlepsi motokrosovy Jikovy.

(reakce na) Seřízení Karbece

11.6.2010 v 22:27 | Nahoru | #10
babajezi> Tak já zase slyšel že když tam dám ten přímý filr,tak se dostane rychleji vzduch do válce...musel bych tam přidat víc směsi...a jelo by to líp kdybych dal motorce trochu víc nažrat..tak já newím...takže radíte, že mám dát víš trysku a dát tam víc směsi jo? motor ted zabíhám...a Karbec je ze 175 takže 26 mm...

(reakce na) Seřízení Karbece

11.6.2010 v 23:09 | Nahoru | #11

Sukin>No ze je ten flitr k nicemu to bych netvrdil, pokud se to dobre seridi tak to pojede lip to je snad logicky, jinak bych taky urcite vyhodil origo kabrec ma moc malej difuzor, pro tyhle upravy jsou nejlepsi motokrosovy Jikovy.



Za předpokladu výměny karburátoru to už je zase o něčem jiným ale to by zas chtělo další úpravy. Nakonec píše že tam má neoriginál karbec tak to už je takhle po netu těžká rada

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení Karbece

12.6.2010 v 00:14 | Nahoru | #12
To co rikas ti dela proto protoze to mas chudy, tak na to moc nejezdi, jinak te potka nejaka nemila prihoda dvoutaktni motory jsou na to dost nachylny.

(reakce na) Seřízení Karbece

12.6.2010 v 10:50 | Nahoru | #13
Sukin> Jaká malá příhoda? A takže říkáš že mám trochu obohatit směs jo?

Seřízení Karbece

12.6.2010 v 11:44 | Nahoru | #14
trochu Musis to obohatit jak je potřeba. Když budeš jezdit na chudou směs, tak se buď přehřeje píst a propálíš ho, nebo nebo nebudeš mazat a něco přidřeš, v ideálním připadě obojí. A pokud ti to vynechává tak to mášchudý poměrně dost...

Seřízení Karbece

12.6.2010 v 13:29 | Nahoru | #15
Oukhaaa..nerad bych zadřel..a navíc ještě když zajíždím -D Tak dám ješě o jednu rysku víš jehlu...když to nepojede,tak ještě obohatím směs...

Seřízení Karbece

12.6.2010 v 13:39 | Nahoru | #16
A co se očekává? 200 v městě, 300m z místa po zadním?

Seřízení Karbece

12.6.2010 v 14:07 | Nahoru | #17
Ja bych tam predevsim bejt tebou dal hnedle vetsi trysku.
Od ty jehly necekej zazraky, pokud si dobre pamatuju tak jeden zarez na jehle zvetsi prutok benzinu asi o 5 %

Naposledy editováno 12.06.2010 14:09:51

Seřízení Karbece

12.6.2010 v 20:19 | Nahoru | #18
Tak dal jsem tu jehlu o jeden zářez níž a jede to o dost líp...už to ani neškytne ...a zrychlení taky dobrýý...:)

Naposledy editováno 12.06.2010 20:21:45

Seřízení Karbece

13.6.2010 v 00:25 | Nahoru | #19
Osobně bych zajel motor na seriovej karb/nastavení... a po zajetí bych experimentoval a ladil.

Seřízení Karbece

13.6.2010 v 11:11 | Nahoru | #20
tak na zajetí má btý jehla na 3 zářezu....ted je na 4..takže tam jde jenom víc směsi..nic s etím nezkazí,motor se aspon víc chladí..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist