1 reakcí na tento příspěvek Dal jsem první koleno
1 reakcí na tento příspěvek Dal jsem první koleno
Naposledy editováno 10.06.2010 20:29:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dal jsem první koleno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dal jsem první koleno
aklenot>GreenRF> Ty bidnej cerve ty mas na vsechno chytrou odpoved co ?
a není krásný????1 reakcí na tento příspěvek Dal jsem první koleno
[img]
3 reakcí na tento příspěvek Dal jsem první koleno
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dal jsem první koleno
tigerbou>Tak to je good teď budeš škrtat už skoro pořád protože bez toho se jezdit nedá
to je totální hloupost to mi věř........
I David Jefferies nedával v provozu kolena a nikdy ho nikdo nepředjel
A věř mi že je to kurevská pravda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dal jsem první koleno
VlaHa>zústaňte si s těma kolenama někde mimo provoz,protože už se mi stalo že letím na enduru ze šichty v monterkách na zahradu a plete se tam pacoš co vypadal jak Rossi a lítaly z něj kolena na všechny strany,škoda že jsem neviděl jeho protáhlej ksicht když mu múj traktor zmizel za 3tí zatáčkou
je to tak
Koleno nedávám jelikož mě to zpomaluje akorát jsem ho dal asi 3x nechtěně ve velkým náklonu a nikdy mě žádnej kolínkář v provozu nedal, ba naopak
papapa a byl jsem v hajzlu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dal jsem první koleno
plete se tam pacoš co vypadal jak Rossi a lítaly z něj kolena na všechny strany
Na Dubí to samý. Tam je to zase samej netopýr, houpou se metr od motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dal jsem první koleno
Michal1011>VlaHa>
Na Dubí to samý. Tam je to zase samej netopýr, houpou se metr od motorky
tak to já znám netopýry s pacošema co vypadaj jak Rossi v jedný osobě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dal jsem první koleno
GRASSEL>je to tak
Koleno nedávám jelikož mě to zpomaluje akorát jsem ho dal asi 3x nechtěně ve velkým náklonu a nikdy mě žádnej kolínkář v provozu nedal, ba naopak
papapa a byl jsem v hajzlu
Máš pravdu i Rossi už na to přišel a vyhazuje nohu jak při crossu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dal jsem první koleno
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dal jsem první koleno
GRASSEL>titus> na okruhu je to něco jiného koleno má svůj význam
Já si myslím,že když tu haksnu tak vyhazuje,tak už je to krizový,mě ta noha tak vyskakuje automaticky sama,když už je to trošku v prdeli v točce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dal jsem první koleno
titus>Já si myslím,že když tu haksnu tak vyhazuje,tak už je to krizový,mě ta noha tak vyskakuje automaticky sama,když už je to trošku v prdeli v točce.
Tobě noha automaticky skáče do otevřené zlomeniny, nebo jen hledám vtip kde není.
Trochu morbidní, Rossiho je mi líto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dal jsem první koleno
6 reakcí na tento příspěvek Dal jsem první koleno
A teď takový dotaz na ostatní. Na kterou stranu se vám to klopí líp? Mě osobně na levo, vidím to i na pneu levou stranu sjedu až ke kraji a na pravo mi něco chybí. A všech, kterých sem se na to ptal se taky líp klopí na levo. Tak si říkám, čím to je? Jestli tím, že když zatáčím v pravo, tak hlavu strkám víc a víc ke svodidlům nebo mimo cestu a na levo je tam přece jen víc prostoru, protože je tam ještě proti směr, ikdyž do toho stejně nevjedu. A nebo je to praxe s kruháčů? Co myslíte?
RomanSS>Tobě noha automaticky skáče do otevřené zlomeniny, nebo jen hledám vtip kde není.
Trochu morbidní, Rossiho je mi líto.
Zřejmě si mě vůbec nepochopil.Jakožto skalní fanda Rossiho bych si to ani nedovolil.Tady je řeč o něčem jiným.Nikde ani nevidím,že bych psal něco o zlomené noze.Tím tě nijak nenapadám,jen vysvětluji.Tobě se nikdy nestalo,když jsi byl dlouhej do točky,že je to nějakej pud,že ti ta noha sama vystřelí jak při crossu?
tigerbou>GRASSEL> Tak to víže že to koleno nehraje takovou roli podstatnější je přenést do zatáčky těžiště a jestli tam dáš to koleno a nebo ne to záleží jen a jen na tobě
přesně tak hlavně jde o to cítit jak a kam se máš hnout na motorce, kdyžto dneska by hustokrutě rychlý kolínkáři dávali kolínko všude a poloha jezdce je v každé zatáčce a v jakýkoliv situaci stejná
další věc je ta že dneska někdo vyjede a má plnou hlavu příruček, knížek, časáků, článků a názorů jak dát koleno a pak absolutně přehlíží co pod ním ta motorka dělá a kam vůbec jede. Ono hlavně díky těmhle věcem vznikaj kryzovky a bouračky protože ty lidi nevěděj nic o pohybu jezdce ale jen to že koleno je "správný" a díky němu jsem hrozněrychlej rejsr woe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dal jsem první koleno
titus>Já si myslím,že když tu haksnu tak vyhazuje,tak už je to krizový,mě ta noha tak vyskakuje automaticky sama,když už je to trošku v prdeli v točce.
já mluvil o kolenu, ty mluvíš o tý noze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dal jsem první koleno
Revolt>gratuluju autorovi vlákna. Já si taky poprvé při kolenu zařval a hned jsem ho strčil zpátky k nádrži, nějak sem neměl kalhoty na moto a díra tam byla hned .
A teď takový dotaz na ostatní. Na kterou stranu se vám to klopí líp? Mě osobně na levo, vidím to i na pneu levou stranu sjedu až ke kraji a na pravo mi něco chybí. A všech, kterých sem se na to ptal se taky líp klopí na levo. Tak si říkám, čím to je? Jestli tím, že když zatáčím v pravo, tak hlavu strkám víc a víc ke svodidlům nebo mimo cestu a na levo je tam přece jen víc prostoru, protože je tam ještě proti směr, ikdyž do toho stejně nevjedu. A nebo je to praxe s kruháčů? Co myslíte?
1 reakcí na tento příspěvek Dal jsem první koleno
A mimochodem,když jedeš na lyžích,nebo když bruslíš a najednou tě něco překvapí a potřebuješ okamžitě zastavit,na kterou stranu zabrzdíš...????
Revolt>gratuluju autorovi vlákna. Já si taky poprvé při kolenu zařval a hned jsem ho strčil zpátky k nádrži, nějak sem neměl kalhoty na moto a díra tam byla hned .
A teď takový dotaz na ostatní. Na kterou stranu se vám to klopí líp? Mě osobně na levo, vidím to i na pneu levou stranu sjedu až ke kraji a na pravo mi něco chybí. A všech, kterých sem se na to ptal se taky líp klopí na levo. Tak si říkám, čím to je? Jestli tím, že když zatáčím v pravo, tak hlavu strkám víc a víc ke svodidlům nebo mimo cestu a na levo je tam přece jen víc prostoru, protože je tam ještě proti směr, ikdyž do toho stejně nevjedu. A nebo je to praxe s kruháčů? Co myslíte?
Částečně možná tím že plyn je napravo a jinak to držíš. A částečně asi že budeš pravák