chci se zeptat zkušenějších, jak se dá poznat, že se blížím jízdě, co motorka (a hlavně pneumatiky) ještě "pobere", neboli jízdě blízké limitu. Ptám se na jízdu jak na okruhu, tak i v provozu. Mám VTR1000F a Bridgestony BT021.
Prosím, posílejte pouze seriozní rady.
(příspěvky typu "když spadneš jedeš přes limit" nebo "vyměň pneu nebo motku" nejsou to, co mi pomůže).
Dík za rady.
M.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat jízdu blízko limitu
assassin>jurawood:
myslim ze to je to proc lidi jezdi na sportech, posouvaji limity, s tim jak to mas vic v ruce vic odhadnes, takze jen trenovat... kdyz uz si myslis ze lepsi uz to nebude tak zacit o tom premejslet, o tezisti, posezu atd atd..
Já jezdím na sportu, protože je to módní. Víc se za mnou otáčejí holky, můžu machrovat, že mám litra a limity posouvám bruskou za hranu gumy, abych byl mega hustej až zastavím na pumpě A to jsem o tom dost přemýšlel
Roubi_R1>Já jezdím na sportu, protože je to módní. Víc se za mnou otáčejí holky, můžu machrovat, že mám litra a limity posouvám bruskou za hranu gumy, abych byl mega hustej až zastavím na pumpě A to jsem o tom dost přemýšlel
ses fakt kchuuuul,muj vzor, muzu s tebou kamaradit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat jízdu blízko limitu
Roubi_R1>Já jezdím na sportu, protože je to módní. Víc se za mnou otáčejí holky, můžu machrovat, že mám litra a limity posouvám bruskou za hranu gumy, abych byl mega hustej až zastavím na pumpě A to jsem o tom dost přemýšlel
tak proc si nekoupis nakej poradnej a jezdis tu starou vykopavku? za timhle se ti holky otoci tak mozna nekde u slovenskejch hranic