globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Snížení hlavy
 
8.6.2010 v 15:33
Čau.. Chci si na motorce snížit hlavu... Ale mam problem. Nevím jestli se mi tam potom vlezou ventyly a proto se chci zeptat jestli pro to není nejky jednoduchy vypočet či co??

Uzavřeno 19.06.2010 v 20:05 uživatelem DragRacer

Snížení hlavy

8.6.2010 v 15:34 | Nahoru | #1
myslim ze kdyz nevis, ze by ses do hratek s kompresnim pomerem nemel poustet...

Snížení hlavy

8.6.2010 v 15:42 | Nahoru | #2
to bych asi nedelal ,tech par setinek co snizis hlavu ti nic moc nepomuze

Snížení hlavy

8.6.2010 v 15:48 | Nahoru | #3
taky bych na to sral...

Snížení hlavy

8.6.2010 v 15:49 | Nahoru | #4
Jak tu píšou kluci, je to k ničemu, slabou motorku nemá cenu tunit. Navíc rozdíl ve výkonnosti je skoro nepostřehnutelnej.

Snížení hlavy

8.6.2010 v 15:50 | Nahoru | #5
chce to aspon tak o dva centimetry...

1 reakcí na tento příspěvek Snížení hlavy

8.6.2010 v 15:50 | Nahoru | #6
v pohodě, normálně to řízni tak o půlku ať ten fároš aspoň trochu jede já se ti nedivím.
Ventyly tam nepotřebuješ, ty zahoď

Snížení hlavy

8.6.2010 v 15:56 | Nahoru | #7
Je to uplně jednoduchý, neposlouchej je, nerozumí tomu. Takže :

Hlava mínus počet ventilu, to všechno vynásobíš třemi a odmocnina z čísla které ti vyjde ti udává přesnou výšku hlavy, nic na tom není.

Pak dej vědět, budu čekat.


Naposledy editováno 08.06.2010 15:57:23

Snížení hlavy

8.6.2010 v 15:57 | Nahoru | #8

Čau.. Chci si na motorce snížit hlavu... Ale mam problem. Nevím jestli se mi tam potom vlezou ventyly a proto se chci zeptat jestli pro to není nejky jednoduchy vypočet či co??



jestli chceš snižovat na motorce hlavu, tak si ji snižuj, plégo tam máš tak si ji snižuj za něj. možná ti to i pojede rychlejc.

Snížení hlavy

8.6.2010 v 15:58 | Nahoru | #9
Zásadní otázka: proč to chceš dělat? A za druhé, když se ptáš na výpočet, tak asi jako Assassin: nepouštěj se do "větších akcí"

Snížení hlavy

8.6.2010 v 16:31 | Nahoru | #10
Snížil bych to tak o 10cm, ventily ti pak mlátit určitě nebudou!

(reakce na) Snížení hlavy

8.6.2010 v 18:31 | Nahoru | #11

GRASSEL>v pohodě, normálně to řízni tak o půlku ať ten fároš aspoň trochu jede já se ti nedivím.
Ventyly tam nepotřebuješ, ty zahoď



Kdyztak kdyz by tam nahodou nejakej ten ventil zapomnel,tak si bude jen trosicku cvakat o pist no :) musi vydrzet,je to prece kovany :D

Snížení hlavy

8.6.2010 v 19:04 | Nahoru | #12
kdyz snizis hlavu tak se tim zvisi i tlak ve valcich a tim muze dochazet k detonacnimu horeni.....,,samozapalum"..

Snížení hlavy

8.6.2010 v 19:33 | Nahoru | #13
Já se teda fakt nedivim, že se ti tu všichni smějou...
Když už chceš dělat takovejdle zásah do motoru, tak to odvez do nějaký renomovaný společnosti, která dělá ladění motorek už alespoň třeba 10 let a neptej se tady na takovým připitomělým fóru. Polovina lidí ti poradí přesně opačný věci než by ti poradil profesionál (což se tu stává často).

Jakou odpověď jsi tady čekal?! Když to snížíš o 0,5mm tak venily upiluj o 0,45?! Nebo tak něco? Pokud budeš dělat takovou úpravu a podle toho jak moc, tak budeš měnit (neupravovat, ale manit za zcela jiný) díly jako jsou písty, ojnice, ventily, vačky... atd. atd. Stojí to za to? ...u jakkéhokoliv stroje, s kterým jezdíš v provozu?! A jestli to chceš na závody, tak jseš na tom taky špatně, protože to nevíš a tak zase ti to bude k ničemu.

Takže buď to dej profíkům a oficiální cestou, kdy došlo na reklamace, nebo na to kašli.

Snížení hlavy

8.6.2010 v 19:34 | Nahoru | #14
PS. Ještě mi řekni, že to chceš na té 125ce...

No jistě! Už to vidím v profilu a i podle let. Chápu, taky jsem v tvejch letech hledal způsob jak dostat jakkýhokoliv koníka navíc, ale je to k ničemu.

- jediný co, tak si sežeň třeba 160ccm nebo 180 ccm kit, jestli se na tvojí mášu dělá, ale zase... Bude trpět klika, atd. Zbatečně vyhozený prachy, radši to prolítej v benzínu a jezdi, jezdi, jezdi!!!

Naposledy editováno 08.06.2010 19:37:33

Snížení hlavy

8.6.2010 v 20:11 | Nahoru | #15
hlavy se snižovaly na fichtlu!a i na něm to bylo k ničemu..
buď rád,že si rád a neser se do toho...

Snížení hlavy

8.6.2010 v 20:30 | Nahoru | #16
Když snížíš hlavu o milimetr a dna pístů taky o milimetr, nemělo by se nic stát

Snížení hlavy

8.6.2010 v 23:03 | Nahoru | #17
tak to bych teda nedělal. Když už se to náhodou povede tak bude větší tlak na píst, bude trpět klika i ložiska na klice půjdou srát ale zato to pojede o 3,5888855695 km/h více. Tak si vyber.

Snížení hlavy

8.6.2010 v 23:03 | Nahoru | #18
tak to bych teda nedělal. Když už se to náhodou povede tak bude větší tlak na píst, bude trpět klika i ložiska na klice půjdou srát ale zato to pojede o 3,5888855695 km/h více. Tak si vyber.

Snížení hlavy

11.6.2010 v 15:47 | Nahoru | #19
Zacni tim, ze si prectes teorii spalovaciho motoru. Pak lad sani a vyfuk dohromady s pripravou smesi. Az tohle budes mit cajk tak premejslej o velkym zasahu do hardware motoru. A bud to udelej podle provereneho navodu neob to sver firme. Sam doma nemuzes bez patricnejch nastroju nic kloubnyho uvest v zivot. Nebo mas doma motorovou brzdu?
Téma je zamknuto


TOPlist