Forty> Z dvác jsem jel krom CBRa taky na RSu, NSRu, Dandyně, Varaderu, ČZ a YBRu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Samo že byly zapůjčený, takže jsem je nehonil na hraně, ale mé dojmy z nich jsem shrnul v příspěvku výše - stručně řečeno než si koupit to, co mi v silnější 2T verzi nevyhovovalo, tak jsem se přiklonil k šestikilu, se kterym si jezdim povětšinou vklidu 3-4000otáček rychlostí pohybující se kolem 100km/h
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
V těchto otáčkách motor podtáčenej neni, takže bych se docela hádal, jestli by tomu motoru škodilo víc neustálé honění kolem omezovače alá hustostřelci anebo tenhle "můj" poklidnej styl jízdy alá asfaltomrdalové
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Samozřejmě že tu mašinu taky občas protáhnu, ale jen když je to bezpečný a v rozumnejch rychlostních mezích (např. topspeed mám vyzkoušenou jen na jedničku - na letiště k celkovýmu prubnutí jsem se bohužel zatím nedostal, ale mám to v plánu už přes rok...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
)
Prostě můj dojem z těch mašin se odrazil na tom co jsem výše napsal - samozřejmě že to mohlo bejt taky zkreslený, jelikož jsem se vozil na jednom konkrétnim kusu, kterej mohl bejt horší než ten danej model ve skutečnosi je, ale žádná jízdní vlastnost mě vyloženě nenadchla...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Až na tom šestikilu jsem pocítil větší stabilitu (asi dáno většíma gumama), dobrý nastavení podvozku a precizní vedení stopy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Brzdy stíhaj do doby, než si za mě sedne batůžek, takže v tom má asi Grassel pravdu - na CBRu byly brzdy přece jen trochu lepčejší když vemu v potaz, že vepředu byl jen 1 kotouč a dvoupístek
E: písmenka
Naposledy editováno 12.06.2010 00:50:02