Téma: Dost problém ... Honda Hornet 600
 
29.5.2010 v 11:56
Když jsem měnil motorovej olej tak sem tam chtěl už lít novej a dával jsem odpouštěcí šroubek na místo, kde má být. Když jsem ho klíčem dotahoval a to sem niak nerval, tak mi napraskla na spodku motoru ta litá konstrukce motoru. Je to naprasklé v dělce toho šroubku cca 15mm. Tedka tama protíká olej, nevíte jak to zpravit??

Dost problém ... Honda Hornet 600

29.5.2010 v 12:03 | Nahoru | #1
Zavařit, nejlépe na rozebraném motoru, jinak zalepit nějakym umrdolem...

Dost problém ... Honda Hornet 600

29.5.2010 v 12:16 | Nahoru | #2
převrtat a VYŘÍZNOUT VĚTŠÍ ZÁVIT, nebo sou i nové vložky přímo k vypouštěcímu šroubu, jetli praskl karter, tak zavařit

Dost problém ... Honda Hornet 600

29.5.2010 v 13:23 | Nahoru | #3
jedině zavařit měl jsem to samé

1 reakcí na tento příspěvek Dost problém ... Honda Hornet 600

29.5.2010 v 13:50 | Nahoru | #4
Mozna blba rada. Ale jako prevenci proti tomuhle jsem si sosl servisni manual. A tam je vzdycky u tehle sroubu na kolik Nm se to ma utahnout. A podle toho si nastavim momentovej klic. Vdycky jsem se bal aby se mi neslatalo neco podobnyho nebo nekde v hliniku nestrhl zavit.
U te zatky oleje tam ma nejakych 20 Nm u vypousteni chladici kapaliny jen 13 Nm takze to opravdu neni zadna sila. Az u zadniho kola na 100Nm za to clovek musi vzit.

Naposledy editováno 29.05.2010 14:03:08

Dost problém ... Honda Hornet 600

29.5.2010 v 15:48 | Nahoru | #5
A když se to bude vařit, tak to stačí jen z jedné strany? A motor by se zhazovat nemusel ne??

1 reakcí na tento příspěvek Dost problém ... Honda Hornet 600

29.5.2010 v 15:53 | Nahoru | #6
Přemýšlíš? Na co bys shazoval motor? Praskl ti jen spodní dekl, sundat svody a sundat dekl ... Nic na tom není. Pokud to není prasklý moc, stačilo by zalít takovu směsí která to vyplní až zatvrdne (a nepamatuju jak se jmenuje), ale to záleží na situaci. Jinak zavařit.

Naposledy editováno 29.05.2010 15:53:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost problém ... Honda Hornet 600

29.5.2010 v 16:04 | Nahoru | #7
Pertla> Jo já sem nemyslel celej motor jenom sem to blě napsal ... jinak díky zkusím se zeptat na tu směs jinak to hodim někam svářečům. Díky moc

Dost problém ... Honda Hornet 600

29.5.2010 v 16:07 | Nahoru | #8
Hornet má stejný motor jako Cebro takže rada jednoduchá:shodit svody,sundat spodní dekl a nechat si to zavařit.Měl jsem stejný problém.Na motu ti to kvůli oleji nikdo nezavaří.Nic neřeš,jde to v pohodě

1 reakcí na tento příspěvek Dost problém ... Honda Hornet 600

29.5.2010 v 16:27 | Nahoru | #9
Ahoj, já mám vyzkoušeno TODLE ... Funguje to dokonale

(reakce na) Dost problém ... Honda Hornet 600

29.5.2010 v 23:27 | Nahoru | #10
Tafi.> A na čem jsi to zkoušel? Na motoru?
Já tím lepil konec olej. chladiče a pokaždé povolilo tím tlakem a asi i teplotou oleje

Dost problém ... Honda Hornet 600

29.5.2010 v 23:41 | Nahoru | #11
prodat Hondu a koupit poradnou masinu...nic jineho Ti nezbyva.....:)

(reakce na) Dost problém ... Honda Hornet 600

29.5.2010 v 23:44 | Nahoru | #12

SVSkritek>Mozna blba rada. Ale jako prevenci proti tomuhle jsem si sosl servisni manual. A tam je vzdycky u tehle sroubu na kolik Nm se to ma utahnout. A podle toho si nastavim momentovej klic. Vdycky jsem se bal aby se mi neslatalo neco podobnyho nebo nekde v hliniku nestrhl zavit.
U te zatky oleje tam ma nejakych 20 Nm u vypousteni chladici kapaliny jen 13 Nm takze to opravdu neni zadna sila. Az u zadniho kola na 100Nm za to clovek musi vzit.


přesně tak , nejsem tak bohatý abych mohl jít způsobem pokus omyl

(reakce na) Dost problém ... Honda Hornet 600

31.5.2010 v 08:38 | Nahoru | #13
Micheel> jedině zavařit..lepit ani náhodou..ti to povolí, za jízdy začne ukapávat nebo téct olej na zadní kolo a hned si někde na držce..

2 reakcí na tento příspěvek Dost problém ... Honda Hornet 600

2.6.2010 v 14:44 | Nahoru | #14
Poslední dotaz Musí to být nejak profi zavařeny? Jako musim to nosit někam do psec. firmy nebo stačí když mi to zavaří třeba soused který s tím trochu umí??

(reakce na) Dost problém ... Honda Hornet 600

2.6.2010 v 15:01 | Nahoru | #15
Micheel> stačí soused

(reakce na) Dost problém ... Honda Hornet 600

2.6.2010 v 15:42 | Nahoru | #16
Micheel> stačí i sousedka

2 reakcí na tento příspěvek Dost problém ... Honda Hornet 600

4.6.2010 v 07:15 | Nahoru | #17
A pujde to normálně COčkem?? Nebo z jakyho je to materiálu?

(reakce na) Dost problém ... Honda Hornet 600

4.6.2010 v 07:25 | Nahoru | #18
Micheel> jestli je to hliník, tak to musíš zavařit COčkem, který umí vařit hliník...

Dost problém ... Honda Hornet 600

4.6.2010 v 07:38 | Nahoru | #19
ne tak uplne cockem , je to hlinik jak uzzde bylo psano a proto bje dobre to varit v argonove ochrane atmosfere , a jentak mimochodem , kdyz ti to svari soused ktery to "trchu umi" bude to vypadat jak ? neni lepsi to nechat udelat nekde profikum kteri ti ten svar aji zkontroluji a bude o vypadat rozumne ?

(reakce na) Dost problém ... Honda Hornet 600

4.6.2010 v 11:37 | Nahoru | #20
Micheel> hliník a obdobny slitiny se obvykle svařují metodami MIG, TIG, pokuď soused(ka) něco takovýho má, tak no problém.. mrnkni na metody svařování třeba tutok jinak hliník je sviňa porovitá a teplej olej je taky sviňa co prosakuje i malinkejma škvírečkama, tak ten svár musí k něčemu vypadat..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist