3 roky zpátky jsem koupil GSXR-600 2003 s R.P. výfukem. Na STK před 2 roky nebyl žádný problém (ani jsem nikdy neměl problém při silniční kontrole). No dnes to dopadlo jinak. Podle vyjádření toho člověka museli přitvrdit a to po údajné pokutě, kterou dostali za to, že nechávali projít fichtly s uřvanýma "laďákama".
Dostal jsem na výběr, a to buď přinést osvědčení o homologaci výfuku na můj typ fichtlu, nebo jednoduše dát originál (který jsem tehdy dostal k motorce, ale je podřený atd ...).
Má někdo z poslední doby podobnou zkušenost (s R.P.)? Ptám se spíš proto, že občas čtu o tom, kolik lidi utápí peněz za neschválené uřvané roury, které dost často dokonce kurví výkony motorky. Jak to pak vy děláte na STK (nebo při silniční kontrole)?
Dík.
1 reakcí na tento příspěvek Nehomologovaný výfuk (R.P.) neprošel STK
btw. jakožto správný Mirek Dušín to samozřejmě taky nejprve zkusím s RP a když to nepůjde, tak holt nezbude než tam narvat originál. Akorát bohužel u mě to není o jedné objímce nebo dvou pružinkách