globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: E 85
 
26.5.2010 v 11:12
Máte někdo skušenosti s tímto typem benzínu????
Pokud ano tak se o ně podělte.

E 85

26.5.2010 v 11:20 | Nahoru | #1
neni to Ethanol?
en.wikipedia.org/wiki/E85

Naposledy editováno 26.05.2010 11:21:17

E 85

26.5.2010 v 11:22 | Nahoru | #2
E 85
Hm, dobrej tak do zapalovače.

E 85

26.5.2010 v 11:53 | Nahoru | #3
Snad na to nechceš jezdit

E 85

26.5.2010 v 11:54 | Nahoru | #4
jj je to lihové palivo (do 85% lihu) + nějaké další uhlovodíky

abyse to dalo dlouhodobě použiáívat musí na to být auto připraveno - tedy materily v palivovém vedení, těsnění, čerpadlo atd.

do motorky bych to nelil

E 85

26.5.2010 v 12:14 | Nahoru | #5
NA propaleni pistu Idealní - Hodne na to jezdi na severu ale v autech tomu uzpusobenych!

E 85

26.5.2010 v 12:22 | Nahoru | #6
na líh už několik desetiletí jezdí v Brazilii a jinejch jihoamerickejch státech.

E 85

26.5.2010 v 12:37 | Nahoru | #7
některý tipy nových auto se prodávají s možností tohoto paliva (dá se to i doupravit ALE), tyto motory jsou v zásadě upravený na větší zátěž, například zesílená hlava,ventily adt.
v našem státě se to v dnešní době nevyplatí,dokud na to nebude masová daňová podpora tak toto palivou pořád nehorázně drahý např oproti jinejm zemím a tudíž se moc nevyplatí.
Navíc např fordy s tímto motorem mají o půlku zkrácenej servisní interval na 10t km.
Měl jsem i možnost jezdit takovým autem a moc rozdíl v jízdě,dynamice, hlučnosti není znát.
A Je zaím velmi málo prodejních míst.

E 85

26.5.2010 v 14:23 | Nahoru | #8
Jednou jsem ho omylem natankoval a zadny problem to nebyl. Motory s rizenym predstihem by nemely mit zadny problem s tim, co tady nekteri jmenuji, ale pro dlouhodobe pouzivani to neni vhodne ani tak - z duvodu koroze. Pri spalovani ethanolu vznika voda ( para o teplote stovek stupnu), ktera spolu se zbytkovym kyslikem dokaze dokonale rozezrat nejen zelezo...

E 85

28.5.2010 v 19:45 | Nahoru | #9
""Pri spalovani ethanolu vznika voda ( para o teplote stovek stupnu), ktera spolu se zbytkovym kyslikem dokaze dokonale rozezrat nejen zelezo...""
Při spalování vzniká i teplo-dost velké teplo ,bych tu vodu tam chtěl najít,nehledě na to že to celé pak desíty minut chladne a nemá se co kde srážet a destilovat
Jezdím na to ,ale v poměru N95 1:1 E85. Raptor stejně jako Kawky si jen předou,na Kawce jsem zkoušel i N91 1:1 E85 bez problémů .Když jsem čistil na Kawce karbce zkusil jsem čisté E85,jede ale musí se držet v otáčkách-volnoběh a to i zvýšený je problém .
Jinak na to samé jezdím ve Felině a sleduju spotřebu ,vychází na cca.6,6/sto po odpojení lambdy dokonce ještě o 0,5l/100 míň.Co můžu 100%říct tak Felina se utišila-ono E85 má oktanové číslo 104 ovšem taky menší teplotu hoření-nižší teplota výf.plynů, lambda tudíž hlásí chudou směs a řídící jednotka toto vyhodnocuje a vstřikuje víc paliva a spotřeba stoupá-tohle je ovšem "problém" moderní tech. s čidlama kam se podíváš.To Kawa má jen řízený bod zážehu a co se kde děje ji nezajímá .
Na netu se kolem E85 píše spíš záporně ,ale nikdo nikde nevyvěsil fotky prožraných motorů a svodů,takže dokud neuvidím nebo sám něco nebudu opravovat neuvěřím
Co se týká cen ,jsou výrazně menší než N95,ale stoupají stejně jako benál a stejně jako síť čerpadlářů
Za mě E85

E 85

30.5.2010 v 12:36 | Nahoru | #10
A je někde studie kolik se spotřebuje energie a vypustí do vzduchu bordelu při výrobě Ethanolu vs. Benzinu?

E 85

1.6.2010 v 20:52 | Nahoru | #11
problém je spotřebovaná energie na výrobu E85 ,co se týká emisí tak pokud s benálem neprojdeš ,nalej E85 a pořeď a uvidíš ty hodnoty i emisní technik bude kolet očima číms to udělal

E 85

12.5.2011 v 00:07 | Nahoru | #12
hrozná mrdka dal sem to do cébra 125 5l benzinu 5l E85 ... celkem umeni to nastartovat ... ve 110-120km/h to cuka ... proste do motorky urcite ne

E 85

12.5.2011 v 09:17 | Nahoru | #13
Zdar, jezdim na to v autě v poměru 1:1 s naturalem a úplně v pohodě. Skoro se mi zdá, že to jede líp.

E 85

12.5.2011 v 09:30 | Nahoru | #14
kde se to dá natankovat v práglu? už dlouho to chci zkusit do plechovky...

E 85

12.5.2011 v 10:39 | Nahoru | #15
Testovali to ve Světě motorů na feldě v poměru 60% N95 a 40% E85 - a prý to jelo v pohodě, na brzdě měla dokonce feliša vyšší výkon než na předchozím měření jen na N95..
Ale podle mě to je jebačka s tím tankováním a mícháním...
Nicméně do aut se dělají přestavbové kity, po kterých to auto může jezdit na čistej E85
A některý auta s označením Flexifuel na to mohou jezdit už z výroby...ale těch je málo...

1 reakcí na tento příspěvek E 85

12.5.2011 v 20:56 | Nahoru | #16
tak už ve felině jezdím na 100% E85
vše naprosto v poho jen na studené starty to chce dobrou baterku
samozřejmě stále s odpojenou lambdou
co třetí nádrž tankuju N95 a lambdu zapojuju

E 85

12.5.2011 v 22:16 | Nahoru | #17
opel astra 1,6 osmiventil asi na 80%lihu 20%benalu... a v pohode bez upravy jetnotky atd....
Edit favorit to hryze zatim v klidu do lesa,,,,,, obe auta Od souseda

Naposledy editováno 12.05.2011 22:19:09

(reakce na) E 85

12.5.2011 v 22:24 | Nahoru | #18
Son> pripomen mi ze az te potkam tak se te na to mam zeptat tohle me zajima u filcky..

E 85

13.5.2011 v 07:09 | Nahoru | #19
E85 není rozhodně typ benzínu ale další (jiné) palivo, bez problémů na to může jezdit jen to co je na to uzpůsobený, takže když si to někdo naleje do nádrže a pak nadává tak je osel, je to obdobný jako by tam nalil naftu. Já na to jezdím v poměru cca 1/3 benzínu a 2/3 E85 mám Dodge a u US aut se stím počítá už ve výrobě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist