Jak to je se zvukem, spotřebou, jestli to ovlivňuje zvuk a životnost motoru. A jaký výfuk z laďáku by jste mi doporučili (Cenově u mě vede značka IXIL)?
Uzavřeno 13.08.2010 v 07:12 uživatelem Gelo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák nebo vykuchaný výfuk
Losky>ono to podle mě nehýbe s výkonem, ale spíš s krouťákem. Navíc to může začít špatně táhnout od spodu a nebo zase naopak:(
podle Tebe proč? :) tzn. jakým způsobem tam koncovka hraje roli a jakým způsobem to ovlivní jiná podobná koncovka nebo průchozí trubka.. ? a jestli sem pochopil dobře tak výkon je jen nějakým výsledkem vynásobením čimsi krouťákem?? tzn. jde dolů krouťák jde i výkon?
Němec>podle Tebe proč? :) tzn. jakým způsobem tam koncovka hraje roli a jakým způsobem to ovlivní jiná podobná koncovka nebo průchozí trubka.. ? a jestli sem pochopil dobře tak výkon je jen nějakým výsledkem vynásobením čimsi krouťákem?? tzn. jde dolů krouťák jde i výkon?
Výkon je točivý moment násobený otáčkama. Jinak průběh samotná koncovka moc neovlivní. Co já mám koncovku (absorbční, průchozí s vatou) a originál s přepážkou. Rozdíl v průběhu neznatelný, jen se mi zdá, že motor trochu líp reaguje na plyn. Rozumněj trochu snáz jde do otáček, ale jen minimálně. Jestli to někde v průběhu přidá 1 nebo 2 koně nepoznám.