globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák nebo vykuchaný výfuk
 
24.5.2010 v 12:07
Zajímalo by mě jestli je lepší pro motocykl seriový výfuk, laděný nebo serie, vykuchaný.
Jak to je se zvukem, spotřebou, jestli to ovlivňuje zvuk a životnost motoru. A jaký výfuk z laďáku by jste mi doporučili (Cenově u mě vede značka IXIL)?

Uzavřeno 13.08.2010 v 07:12 uživatelem Gelo
Anketa: Jaký máš výfuk?
Seriový
22%
32
Laďák
67%
96
Vykuchaný seriový
6%
9
Vlastní výroby
5%
7
Předchozí
1 2 3
Následující

Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 12:13 | Nahoru | #1
to jsou otázky když by ty laďáky byly k ničemu, tak je nikdo nevyrábí

Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 12:16 | Nahoru | #2
Kuze nebo textil?

Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 12:22 | Nahoru | #3
Už zas. Výfuk pouze na zvuk lze vyřešit libovolným pasujícím uni laďákem za cca 3500 - 4500, proč chcete všichni ničit funkční originál za mnohonásobně větší cenu. Takovou prasárnu fakt nechápu.

Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 12:23 | Nahoru | #4
Samo domo vykuchano a je to

2 reakcí na tento příspěvek Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 12:40 | Nahoru | #5
upřimně mě tohle jako začátečníka taky dost zajímá. B6 má pěknej zvuk,ale až ve vysokych točkách a rád bych něco dunivějšího, levnýho a aby spotřeba a výkon tak nějak zůstaly na stejno

(reakce na) Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 12:52 | Nahoru | #6

Losky>upřimně mě tohle jako začátečníka taky dost zajímá. B6 má pěknej zvuk,ale až ve vysokych točkách a rád bych něco dunivějšího, levnýho a aby spotřeba a výkon tak nějak zůstaly na stejno


Jako kdyby ty ladaky staly pytel zlata... Zrovna na B6 mel kamarad LeoVince a zvoucek libovek i dole... Spotreba cca stejna a vykon? B6 nema vykon uz v serii...

1 reakcí na tento příspěvek Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 12:59 | Nahoru | #7
Mě ten výkon stačí, důležitější pro mě je krásnej vzhled naháče. Tak jsem se jen přidal k autorovu dotazu...

(reakce na) Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 13:03 | Nahoru | #8

Losky>Mě ten výkon stačí, důležitější pro mě je krásnej vzhled naháče. Tak jsem se jen přidal k autorovu dotazu...


Projed si inzeraty, tech ladaku je vsude hafec. Anebo napis na nick sally.pce, ti ladaky vyrabi a muze si vybrat i na zakazku. A ceny vice nez solidni.

1 reakcí na tento příspěvek Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 13:24 | Nahoru | #9
Prodám ti úplně novej pravej výfuk z Hayabusy, můžeš si ho klidně vykuchat a přidá to tak 20 koní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 13:25 | Nahoru | #10

Cooker>Prodám ti úplně novej pravej výfuk z Hayabusy, můžeš si ho klidně vykuchat a přidá to tak 20 koní.


Prodej mu jeden valec Na buse ubytek nepoznas a jemu se z toho zkrouti i stupacky

Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 13:39 | Nahoru | #11
origo vyfuk je pro motor uritě nejlepší, ale z duvodu pasivni bezpečnosti bych volil každopadně laďák...funkční laďák(yoshi,akrap,......) stoji celkem balik...na vykonu asi nic nepoznaš,ale jsou dělané přímo na daný model motky, takže motoru náijak extra neuškodí

1 reakcí na tento příspěvek Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 13:56 | Nahoru | #12
Prdelky,co?:) Vim,že na netu jich je plno,ale spíš mě zajímalo, jestli to nějak znatelně nezvedne spotřebu nebo aby výkon zase nespadl oproti sérii dolů. Jo,je rozdíl v tlumiči na B12? Logicky si myslím,že ano,ale kdo ví.

(reakce na) Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 14:10 | Nahoru | #13

Mrzout>Prodej mu jeden valec Na buse ubytek nepoznas a jemu se z toho zkrouti i stupacky



.....

1 reakcí na tento příspěvek Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 14:19 | Nahoru | #14
máte někdo odkazy na nějaký grafy/porovnání, kde je pouze změna koncovky, nic jinýho? by mě zajímalo, jak moc má vliv třeba průchozí trubka proti sériovýmu výfuku.

(reakce na) Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 14:22 | Nahoru | #15

Losky>upřimně mě tohle jako začátečníka taky dost zajímá. B6 má pěknej zvuk,ale až ve vysokych točkách a rád bych něco dunivějšího, levnýho a aby spotřeba a výkon tak nějak zůstaly na stejno



Kámoš má na B6 toho Creptuse a oproti serii se to vůbec nedá srovnat... Zvuk výbornej už v nízký točkách akorát na delší trasy už to nemusí být příjemný...

(reakce na) Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 14:26 | Nahoru | #16

Němec>máte někdo odkazy na nějaký grafy/porovnání, kde je pouze změna koncovky, nic jinýho? by mě zajímalo, jak moc má vliv třeba průchozí trubka proti sériovýmu výfuku.


V jednom starým vydání Motocyklu tyhle grafy byly pro GSX-R 1000 (asi K3) a změna prakticky žádná. Průběh skoro stejnej a změna ve špičce cca +- 2 koně. Porovnávali asi 15 výrobců výfuků, převzato z Motorradu.
Jinak celkem slušněj přehled získáš tady. Stačí vybraz značku a typ motorky.

edit. Další slušná databáze výkonových charakteritik zde.

Naposledy editováno 24.05.2010 14:27:55

1 reakcí na tento příspěvek Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 15:19 | Nahoru | #17
ono to podle mě nehýbe s výkonem, ale spíš s krouťákem. Navíc to může začít špatně táhnout od spodu a nebo zase naopak:(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 15:45 | Nahoru | #18

Losky>ono to podle mě nehýbe s výkonem, ale spíš s krouťákem. Navíc to může začít špatně táhnout od spodu a nebo zase naopak:(



podle Tebe proč? :) tzn. jakým způsobem tam koncovka hraje roli a jakým způsobem to ovlivní jiná podobná koncovka nebo průchozí trubka.. ? a jestli sem pochopil dobře tak výkon je jen nějakým výsledkem vynásobením čimsi krouťákem?? tzn. jde dolů krouťák jde i výkon?

1 reakcí na tento příspěvek Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 15:59 | Nahoru | #19
U aut to tak funguje, né vždy rychloprůchozí tlumič způsobí, že by to jelo líp. Musí se doladit víc věcí. Je to má domněnka, protože u úprav jednotek kolikrát taky nejde o nahnání koní, ale krouťáku.
To je jedno, autor se ptal na laďáky, tak bych u tohu zůstal:)

Naposledy editováno 24.05.2010 16:00:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 16:11 | Nahoru | #20
Losky> Ale prd. Koncovka, pokud je vyrobená tak jak má být, tak jediný přinos je ve vzhledu a ve zvuku.

Vliv na výkon tak do 1%. Na spotřebu kolem 0,3-0,5l dle toho, zda je přívěra v koncovce výfuku, či ne. Jak na litru, tak na šestce jsem rozdíl výkonu oproti serii nepoznal a spotřeba je taky daná tím, že drříš jinak plyn, pač to pěkně zní

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 16:21 | Nahoru | #21
izers18> Ok, taky si myslím, že spotřeba bude větší jen kvůli tomu, že za to člověk pak víc tahá:))
Ale dost mě zajímá to s tou B6 a B12.

(reakce na) Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 16:30 | Nahoru | #22

Němec>podle Tebe proč? :) tzn. jakým způsobem tam koncovka hraje roli a jakým způsobem to ovlivní jiná podobná koncovka nebo průchozí trubka.. ? a jestli sem pochopil dobře tak výkon je jen nějakým výsledkem vynásobením čimsi krouťákem?? tzn. jde dolů krouťák jde i výkon?


Výkon je točivý moment násobený otáčkama. Jinak průběh samotná koncovka moc neovlivní. Co já mám koncovku (absorbční, průchozí s vatou) a originál s přepážkou. Rozdíl v průběhu neznatelný, jen se mi zdá, že motor trochu líp reaguje na plyn. Rozumněj trochu snáz jde do otáček, ale jen minimálně. Jestli to někde v průběhu přidá 1 nebo 2 koně nepoznám.

(reakce na) Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 16:34 | Nahoru | #23

Losky>izers18> Ok, taky si myslím, že spotřeba bude větší jen kvůli tomu, že za to člověk pak víc tahá:))
Ale dost mě zajímá to s tou B6 a B12.


Jen koncovka udělá zvuk, musel by si dát sportovní filtr, pak seřídit na brzdě (případně pwc) atd. Ale to jsme taky finančně někde jinde.
Každopádně origo výfuk nekuchat!!! Za hodně dobrý peníz dělá ladáka Creptus. Napiš Saly.pce a teď ti řekne vše potřebné

(reakce na) Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 16:35 | Nahoru | #24
Losky>jo je rozdíl.

1 reakcí na tento příspěvek Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 17:47 | Nahoru | #25
Hoj kluci, tak jsem to tady tak pročítal. Takže ve stručnosti:

1. To že je koncovka odladěna na daný model jsou krásné marketingové taháky. Samotná koncovka žádné extra změny neprovede. Většinou přidá okolo 1-3 koně max., zlepší krouťák a výkonovou špičku.

2. Spotřeba je téměř stejná, naopak pro motorku je lepší, že splodinám nic nestojí v cestě a lépe mohou odcházet z motoru. Proto je otevřená koncovka lepší.

3. Záměrně píšu otevřená, protože laděné jsou pouze celé výfukové systémy, kdy už je potřeba kombinace i s laditelnou jednotkou a otevřeným filtrem.

4. Když dáš otevřenou koncovku, nemusíš dávat otevřený filtr. Většinou je potřeba jen při extra krátkých koncovkách.

5. Nikdy nekuchat, koncovka má větší hodnotu v originálním stavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 18:06 | Nahoru | #26

saly.pce>

5. Nikdy nekuchat, koncovka má větší hodnotu v originálním stavu.


Že bych tě přetáhl na svojí víru. Se mi nechce věřit. Ještě nedávno jsi sem vládal fotky upravenejch origo koncovek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 18:27 | Nahoru | #27

Poggy>Že bych tě přetáhl na svojí víru. Se mi nechce věřit. Ještě nedávno jsi sem vládal fotky upravenejch origo koncovek.



Cooo??? Jááááá??? To musí být nějaká mejlka V životě jsem origo koncovku neupravoval a nikdy to dělat ani nebudu To mi schvlěn pošli odkaz, to mě zajímá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 18:37 | Nahoru | #28

saly.pce>Cooo??? Jááááá??? To musí být nějaká mejlka V životě jsem origo koncovku neupravoval a nikdy to dělat ani nebudu To mi schvlěn pošli odkaz, to mě zajímá


Nevím kdo jí upravoval, ale fotku nějakýho staršího CBR 600 (cca rok 96?) s upraveným originálem jsi sem někam vkládal. Tuším že bylo žluto-černý, ale kam jsi to vložil to už nevím.

edit: tak to nenajdu. Po deseti minutách ve vyhledávání to vzdávám, máš moc příspěvků.

Naposledy editováno 24.05.2010 18:56:37

(reakce na) Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 19:23 | Nahoru | #29

Losky>izers18> Ok, taky si myslím, že spotřeba bude větší jen kvůli tomu, že za to člověk pak víc tahá:))
Ale dost mě zajímá to s tou B6 a B12.

Jestli te to jeste zajima tak tady je porovnani z brzdy s originalem a ladakem , podotykam , ze je to B 12 http://www.slk.cz/i...Abrzda&Itemid=62

2 reakcí na tento příspěvek Laďák nebo vykuchaný výfuk

24.5.2010 v 19:24 | Nahoru | #30
Teď nemám moc prachů, tak chci sehnat staršího potvoráka, ale jinak Creptus má pěknou cenu. Jinak osobně preferuji brumlavější a dunivější zvuk, což je prý Tenax?
Předchozí
1 2 3
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist