3 reakcí na tento příspěvek komentování moto2
na moto 2 mi vadí právě to, co někdo vyzdvihuje - to, že je většina jezdců nahňácaná v jedné vteřině, stejné motory, kometátor..., to je jako bych se díval na závody fichtlcup nebo něco, kde jezdí jedna značka a typ. Vím že podvozek je od různých firem, ale motor je stejnej a srdce motorky je motor. Pokud má někdo na něco monopol (né vyplývající z trhu ale ze smlouvy) tak veškeré technické inovace, vynálezy se nekonají. radši sleduji to jak se ta která továrna sama popere s problémem po svém. Si vzpomeň na F1 před cca 30-40 lety co se tam dělo - křídla, turba, objemy, prostě to byl masakr. Na co se budeš těšit po roce v moto2? Na novej rám a podvozek? Já vím, že to je finančně náročné, ale to bylo vždy a bude. Vzpomínám na Le mans v 60tých letech kdy Ford GT40 vítězil, potom Porsche K917, 956...to byly špeky. Kdyby tam všichni jezdili s motorem ze sierry tak by to bylo nudné nemyslíš? a technický pokrok by nešel tak rychle dopředu...
WARP>for jedovatý had
na moto 2 mi vadí právě to, co někdo vyzdvihuje - to, že je většina jezdců nahňácaná v jedné vteřině, stejné motory, kometátor..., to je jako bych se díval na závody fichtlcup nebo něco, kde jezdí jedna značka a typ. Vím že podvozek je od různých firem, ale motor je stejnej a srdce motorky je motor. Pokud má někdo na něco monopol (né vyplývající z trhu ale ze smlouvy) tak veškeré technické inovace, vynálezy se nekonají. radši sleduji to jak se ta která továrna sama popere s problémem po svém. Si vzpomeň na F1 před cca 30-40 lety co se tam dělo - křídla, turba, objemy, prostě to byl masakr. Na co se budeš těšit po roce v moto2? Na novej rám a podvozek? Já vím, že to je finančně náročné, ale to bylo vždy a bude. Vzpomínám na Le mans v 60tých letech kdy Ford GT40 vítězil, potom Porsche K917, 956...to byly špeky. Kdyby tam všichni jezdili s motorem ze sierry tak by to bylo nudné nemyslíš? a technický pokrok by nešel tak rychle dopředu...
Přesně