globalmoto_kveten





Téma: komentování moto2
 
23.5.2010 v 13:00
Zdravím prosím vás co to je za komentátora,absplutně bez štávy,toje des!!!!!!ten by byl dobry tak na ctení modlitby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 reakcí na tento příspěvek komentování moto2

30.5.2010 v 12:03 | Nahoru | #1
for jedovatý had

na moto 2 mi vadí právě to, co někdo vyzdvihuje - to, že je většina jezdců nahňácaná v jedné vteřině, stejné motory, kometátor..., to je jako bych se díval na závody fichtlcup nebo něco, kde jezdí jedna značka a typ. Vím že podvozek je od různých firem, ale motor je stejnej a srdce motorky je motor. Pokud má někdo na něco monopol (né vyplývající z trhu ale ze smlouvy) tak veškeré technické inovace, vynálezy se nekonají. radši sleduji to jak se ta která továrna sama popere s problémem po svém. Si vzpomeň na F1 před cca 30-40 lety co se tam dělo - křídla, turba, objemy, prostě to byl masakr. Na co se budeš těšit po roce v moto2? Na novej rám a podvozek? Já vím, že to je finančně náročné, ale to bylo vždy a bude. Vzpomínám na Le mans v 60tých letech kdy Ford GT40 vítězil, potom Porsche K917, 956...to byly špeky. Kdyby tam všichni jezdili s motorem ze sierry tak by to bylo nudné nemyslíš? a technický pokrok by nešel tak rychle dopředu...

(reakce na) komentování moto2

30.5.2010 v 15:47 | Nahoru | #2

WARP>for jedovatý had

na moto 2 mi vadí právě to, co někdo vyzdvihuje - to, že je většina jezdců nahňácaná v jedné vteřině, stejné motory, kometátor..., to je jako bych se díval na závody fichtlcup nebo něco, kde jezdí jedna značka a typ. Vím že podvozek je od různých firem, ale motor je stejnej a srdce motorky je motor. Pokud má někdo na něco monopol (né vyplývající z trhu ale ze smlouvy) tak veškeré technické inovace, vynálezy se nekonají. radši sleduji to jak se ta která továrna sama popere s problémem po svém. Si vzpomeň na F1 před cca 30-40 lety co se tam dělo - křídla, turba, objemy, prostě to byl masakr. Na co se budeš těšit po roce v moto2? Na novej rám a podvozek? Já vím, že to je finančně náročné, ale to bylo vždy a bude. Vzpomínám na Le mans v 60tých letech kdy Ford GT40 vítězil, potom Porsche K917, 956...to byly špeky. Kdyby tam všichni jezdili s motorem ze sierry tak by to bylo nudné nemyslíš? a technický pokrok by nešel tak rychle dopředu...



Přesně

(reakce na) komentování moto2

1.6.2010 v 11:40 | Nahoru | #3
WARP> taky jednoznačnej souhlas, je to o celým smyslu závodění, to líbivý dovadlo není to podstatný, důležitý věci se dějou u prken (dneska komplů) a na testovacích drahách, stavech... Závody už jen ověřují jak dobře se pracovalo

(reakce na) komentování moto2

5.6.2010 v 06:59 | Nahoru | #4
WARP> Respektuji tvůj názor,ale...Pro mě byly,jsou anavždy budou motocyklové závdy především SPORT !A k provozování tohoto sportu je potřeba náčiní.Čím tedy měly být z roku na rok nahrazeny umírajíci dvěstěpadesátky.Obzvláště nyní,v době krize.Tech.předpisy byly dohodnuty,zájemci se přihlásili,závody běží,mají dobrou úroven´tak o co jde? To ti malí,garážoví výrobci šasi se nemají právo zapojit,když jim to předpisy dovolují.Motor byl vždy jen součástí celku s názvem motocykl.Jedno bez druhého nikdy nefungovalo!A na experimenty ve vývoji máš tř.MGP.Kam to však vede,je vidět z počtu startujících.V ní se sportu moc nedočkáš.Navíc i ten vývoj je ovlivnˇován penězi.Máš je,vyvíjíš nemáš je,máš smůlu.Ala ty statisíce lidí u tratí a miliony u obrazovek až tak moc nezajímá,jaké tech. řešení se které značce skývá pod kapotou.Na to se mohou jít podívat na výstavu,nebo do muzea.To,co chtějí vidět a co je láká je sport.Akce.Adrenalin.Boj.To vše jim Moto2 v současnosti poskytuje měrou vrchovatou.A proto do doby,než bude nahrazena něčím lepším,díky za ni!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist