globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Utopená motorka 2
21.5.2010 v 17:20
tak jsem to cele rozebral, sundal vsecky plasty, nadrz, vycistil elektriku a stejne nic. Porad se chova jako kdyby byl vyply klicek. Zkousel jsem i jinou svicku ale furt stejna reakce. Jednine co me jeste napada co by mohlo sedet priznakum je ze by se najakym zpusobem rozsteloval predstih. Jiskra tam jde krasna, svicka mokra ale jeste ani jednou smes nezapalila. Je tam bezkontaktni zapalovani tak nevim, jde to vubec rozs telovat? Elektrika neni zrovna moje silna stranka, muzete mi poradit?
Předchozí
1 2
Následující

Utopená motorka 2

22.5.2010 v 22:34 | Nahoru | #31
sancu: neni třeba házet špínu na dnešní oleje, podívej na oleje se specifikací jaso fc oproti M2T. liší se teplotou hoření 230 proti 240 stupňům. Ale ve vejfuku je to znát. (viz stránky Paramo)

Utopená motorka 2

22.5.2010 v 23:35 | Nahoru | #32
r.a.p.k.a> No chlape ten píst je čisťonkej nahoře i po stranách.Nevim jak tam lítal dlouho od dání nového,ale buď to-byl mazaný málo,nebo mu nesvěčil Tvůj způsob ježdění. I plná syntetika očoudí vršek pístu pokud je ňejakou dobu spalována.Ojnice s jehlovým ložiskem dovoluje lítat pístu rychlejc-aniž by odešel do kopru,ale také musí být to ložisko dostatečně mazáno.Když u Tvé motorky brzdíš kvaltem,je dost pravděpodobné co se stane.Plyn je zaklaplej a jde tam v danou chvíly minimum směsy,ale píst přitom lítá jak blázen.Pod klikou se něco málo oleje zdržuje,ale v ojničním oku kde bývá jen pár malých dírek pro namazání a zchlazení,se to v ten monent žárem vysuší.Na chvilinku se to zadrhne a píst se nemůže naklonit.Místo toho ho ojnice zatlačí velikou silou na stěnu válce.Okamžitě to namázne hliník na kroužek a ten se přestane schovávat a kopírovat nerovnosti.Odtud to Tvé chrastění písku,když ulomky hliníku masírovali válec a kroužek.To zvoňení a tikání,je ta přidřená ojnice a tím vzniklá vůle. U 2t je toto největší slabina při jízdě s kopce na zavřený plyn.4t je v tomto směru ve veliké výhodě.Celej spodek se koupe v oleji a směs tam lítá vrchem přez ventyly.Čep pístu a ložiska jsou v ráji,i když brzdíš motorem.To za předpokladu zvolení správného oleje a jeho hladiny a pravidelných výměn.Takže je celkem jedno jakej olej pro 2t použiješ,když v daném režimu to nedostávalo žádnej...Motůrek vzduchem chlazený-na jedničku dost hřeje se...Do toho brzdit přez kvalty-už víš že Dandy nesnese.

Utopená motorka 2

23.5.2010 v 00:06 | Nahoru | #33
exxxi> Sice jsem teď nepochopil,proč mi píšeš něco o házení špíny na dnešní oleje,ale dobrá-odpovím i Tobě,abys ty romány nemusel číst znova a znova,dokud z toho nevyčteš že krom věty"Dnešní oleje nekouří" jsem vypustil slovíčko-někeré.Nic o kvalitě jsem nepsal.Jestli ses tu s někým přel někdy o tom jaký olej je lepší,tak mne do toho netahej.Já odpovídám jen klukovi co se mu stalo a jak se mu to zřejmně mohlo přihodit.To jaký si tam použije olej nikomu nenutim.Důležitý je aby se mu ho tam dostávalo dostatek v každém režimu.To zda nacpe nikasilu M2t a né syntetiku je šumák a nemíňím zabředat do jakostí olejů.r.a.p.k.a> No chlape ten píst je čisťonkej nahoře i po stranách.Nevim jak tam lítal dlouho od dání nového,ale buď to-byl mazaný málo,nebo mu nesvěčil Tvůj způsob ježdění. I plná syntetika očoudí vršek pístu pokud je ňejakou dobu spalována.Ojnice s jehlovým ložiskem dovoluje lítat pístu rychlejc-aniž by odešel do kopru,ale také musí být to ložisko dostatečně mazáno.Když u Tvé motorky brzdíš kvaltem,je dost pravděpodobné co se stane.Plyn je zaklaplej a jde tam v danou chvíly minimum směsy,ale píst přitom lítá jak blázen.Pod klikou se něco málo oleje zdržuje,ale v ojničním oku kde bývá jen pár malých dírek pro namazání a zchlazení,se to v ten monent žárem vysuší.Na chvilinku se to zadrhne a píst se nemůže naklonit.Místo toho ho ojnice zatlačí velikou silou na stěnu válce.Okamžitě to namázne hliník na kroužek a ten se přestane schovávat a kopírovat nerovnosti.Odtud to Tvé chrastění písku,když ulomky hliníku masírovali válec a kroužek.To zvoňení a tikání,je ta přidřená ojnice a tím vzniklá vůle. U 2t je toto největší slabina při jízdě s kopce na zavřený plyn.4t je v tomto směru ve veliké výhodě.Celej spodek se koupe v oleji a směs tam lítá vrchem přez ventyly.Čep pístu a ložiska jsou v ráji,i když brzdíš motorem.To za předpokladu zvolení správného oleje a jeho hladiny a pravidelných výměn.Takže je celkem jedno jakej olej pro 2t použiješ,když v daném režimu to nedostávalo žádnej...Motůrek vzduchem chlazený-na jedničku dost hřeje se...Do toho brzdit přez kvalty-už víš že Dandy nesnese.

(reakce na) Utopená motorka 2

23.5.2010 v 23:40 | Nahoru | #34
sancu> "Dnešní oleje které po ohřátí motoru ani nekouří jsou zrádný."

Nechci se hádat, jen mám dnešní oleje radši, než M2t

Utopená motorka 2

28.5.2010 v 16:03 | Nahoru | #35
no mam to rozpuleny, mam venku klikovku ale zatim si nejsem jisty co to zpusobilo, loziska se zdaji dobre, ted mam trochu problem s rozpulenim klikovky, podle me je spatne lozisko dole na ojnici, hodim sem fotky to dolni lozisko ma docela vuli kdyz zakejvám s ojnici do boku, ale v radialni ose loziska vule neni, nebo aspon o ni nevim.

Utopená motorka 2

28.5.2010 v 17:33 | Nahoru | #36
No být tebou tak klikovku bych doma nepůlil, pokud na to nemáš potřebné vybavení jak jí rozlisovat/slisovat a následně vystředit. Jsou na to zapotřebí různí přípravky, "hodinky" na vystředění setrvačníků atd.
Problém bych hledaj nejspíše v horním oku ojnice. Dej sem fotky, bude to asi nejlepší

Utopená motorka 2

28.5.2010 v 23:05 | Nahoru | #37
dneska jsem to dal prifikovi, sice to bude neco stat ale vsecko zajisti a specializuje se primo na klikovky, a ted uz seru na samostatne primazavani, normal budu lit olej do nadrze a budu mit jistotu ze tam je a kolik tam toho je. Taky si ji pekne zajedu a i potom nebude zadne vytaceni za studena, budem vzdycky pekne zahrivat pred odjezdem atd. ted uz si ji budu opecovavat

Utopená motorka 2

28.5.2010 v 23:17 | Nahoru | #38
klikovka

[img]

Utopená motorka 2

28.5.2010 v 23:18 | Nahoru | #39
čep klikovky

[img]

Utopená motorka 2

28.5.2010 v 23:19 | Nahoru | #40
z fotek stejne nic nepoznate ale tak slibil jsem vam je ale fakt je ten ze tam byla vule takze pujdou vymenit obe jehlove loziska

[img]
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa dandy 50 sachs kde zohnať novy... Jawa 50 Dandy Jawak123 1 1.5.2024 v 16:53 karavanista
Dandy 50 Jawa 50 Dandy DRotter 7 6.4.2024 v 18:57 DRotter
Dandy 50 Jawa 50 Dandy bukovjan 5 2.3.2024 v 16:26 bukovjan
Jawa Dandy 50 Sachs nastavenie zapa... Jawa 50 Dandy Jawak123 4 8.7.2023 v 04:01 2stroke
Jawa dandy Sachs odmontovanie kolen... Jawa 50 Dandy Jawak123 0 20.6.2023 v 20:38 Jawak123


TOPlist