paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Startovani motorky
 
5.3.2007 v 14:26
Odešla mi baterka.Včera jsem chtěl motorku nahodit přes nabiječku. A ozvalo se divne cvrčeni. Okamžitě jsem to vypnul. Pujčil jsem si baterku od znameho. Starter toči ale svičky nehažou jiskru.Asi jsem něco podělal Mohl jsem si stim něco zničit .

1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky

5.3.2007 v 19:56 | Nahoru | #1
Pokud to má podtlakový palivový kohout, tak než se naplní karbec po zimě to může trvat i dýl jak 5minut. Proto je lepší, karby naplnit "ruční metodou" odpojit hadici od kohoutu a nalejt to tam přímo tou hadičkou, nebo odpojit tu tenkou hadičku a vytvořit podlak pusou, ale to je opruz :/ . Potom musí chytit hned.
Startovat pomocí nabíječky, to je pěkná hovadina :lol: :lol: :lol: jediný čeho člověk dosáhne je tak akorát to ž e v horším případě zničí nabíječku. (existujou i nabíječky co umožňují i "posílení startu" nebo jak se to píše či co to je, ale taková nabíječka má vlastní akumulátor).
Aby svíčka házela jiskru tak musí bejt ukostřená ;)
U Hond to je většinou tak, že když se vypne chcípák, tak startér pořád točí.
-
Včera sem oživoval Transalpa co sem ho skládal - všechno sem měl rozdělaný a pře oživováním ještě hodinu předtím i karby a kontroloval sem hladinu. Dal sem to na motku, napustil karby benálem, sytič ještě nejde pustit, protože lanka sou v háji, takže jsem pouze ručně nastavil vyšší volnoběh, startér otočil párkrát motorem, cca 1-2vteřiny a motor chytnul :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky

5.3.2007 v 21:39 | Nahoru | #2
Dingo: Ještě bych doplnil, že u novějších podtlakových kohoutů bývá poloha PRI, kdy se podtlakový ventil obejde a zaplní se karburátory. Někteří to nevědí a huntují baterie zbytečně.
A moje ruská nabíječka má polohu "ZAPUSK", při které se promění v takové malé svářecí trafo Na ni se dá startovat v pohodě - ale to je dost netradiční výrobek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist