globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki DR125
 
11.12.2006 v 19:58
čeká na mě nebo spíš cerku tohle moto pod stromek, ale je to z Němec a je to omezené. Naštěstí je to karbec, teda snad naštěstí, protože si myslím, že to bude zadušené jen nějakou restrikcí. Nedělal už někdo z vás takovou úpravu? Říkal jsem si trochu k tomu odškrcení otevřít výfuk, snad by to pomohlo, jinak jsem na zemi, je mi jasné, že 4t ve 125 není a nebude žádné dělo, ale o to taky tak trochu jde, na druhou stranu, aby to uvezlo i mě. Díky za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

16.1.2007 v 15:00 | Nahoru | #1
Já sem slyšel že to omezení je v cdi. Čim víc se to točí tak tim tam de větší napětí a když to dosáhne určitý hodnoty tak tě to nenechá dál točit. Řeší se to tak že dáš na nějakej drát k cdi nějakej odpor ale nevim na jakej drát a jakej odpor. Ví to jeden typař ale nějak mi nepíše tak nevim.Kdyby někdo poradil tak bych mu byl vděčnej.

Luboš: Co si dělal s tou koncovkou? Docela mě to zajímá.Dík

(reakce na) Suzuki DR125

18.1.2007 v 20:47 | Nahoru | #2
gynekolog>ahoj, s výfukem jsem nedělal nic, prostě jsem ho vyhodil a vyrobil otevřený, vnitřní trubka průměr 40 mm, venkovní pr.100mm, výplň vata, délka výfuku 350mm a znovu jsem se ujistil, že to fakt pomohlo a nemusíš se stydět za to šustění, co z toho vycházelo. Myslím, že tomu pomůže každý otevřený výfuk, který tam dostaneš, ale drž se těchto rozměrů, o moc větší tam nic nevleze. Napiš, jestli zjistíš to blokování.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist