Téma: Suzuki DR125
 
11.12.2006 v 19:58
čeká na mě nebo spíš cerku tohle moto pod stromek, ale je to z Němec a je to omezené. Naštěstí je to karbec, teda snad naštěstí, protože si myslím, že to bude zadušené jen nějakou restrikcí. Nedělal už někdo z vás takovou úpravu? Říkal jsem si trochu k tomu odškrcení otevřít výfuk, snad by to pomohlo, jinak jsem na zemi, je mi jasné, že 4t ve 125 není a nebude žádné dělo, ale o to taky tak trochu jde, na druhou stranu, aby to uvezlo i mě. Díky za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

15.12.2006 v 14:11 | Nahoru | #1
ja mel DR 125, 3 roky ale rok vyroby 1992..

jinak to moje nebylo nijak zavreny, pomohl Ladacek, lehce snizena hlava, vrtnuty na 150ccm
kovany pist wiseco, ostra vacka, jina vahadla, vetsi prumer priruby mezi valcem a
karbecem...

vse sem si skladal sam,a nikde jsem nenasel zadnej omezovac..

motor u DR je nesmrtelnej a jezdi za darmiko..

pokud neches sahat na motor tak bych skusil alespon ten ladacek, origo lauf to dost dusi

(reakce na) Suzuki DR125

7.1.2007 v 21:03 | Nahoru | #2
pako>tak jsem prošel celou motorku a nenašel jsem žádnou restrikci, akorát hrozně zadušený výfuk, tak jsem vyrobil otevřenou koncovku a řekl bych, že to trochu ožilo, nehledě na to, že to má supr zvuk, duní to jak pětikilo, žádný řev, prostě paráda. Ještě mě zaráží ta dvojitá a zúžená trubka přímo z hlavy, nikde jsem se s tím nesetkal, jestli to taky není jedno z omezení, ale píšu vlastně proto, jestli někdo neví, jak se šteluje směs, jestli se šroubem přidává nebo ubírá benzínu. Díky za radu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist