globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pumpička CO2
 
22.11.2006 v 15:28
Nazdar motomaniaci.Tak jsem se vcera probyral tematy ohledne lepeni pneu nekde na cstach.Antipich uz mam stejne delsi dobu,ale zati mnebyla potreba ho pouzit.Hlavne ted mam prvni masinu ktera ma bezdusove pneu.Tak jeste prikoupim knuty na lepeni a mam "skoro" vystarano. Skoro pisu pro to, protoze resim problem. Zalepim pneu knotem a ten nastava halvni problem.Jak nafouka?Uz prebem varuji,ze kompresor sebou vozit nechci.Pumpickou na kolo je to prej peknej porod.Tak jsem hledal prave pumpicku na stlaceny CO2.Je jich habadej v ruznych cenovych relacich ale vetsinou vse pro cyklo.Tak se ptam mate nekdo s timto zkusenos?Na koli bombicek se da rozume nafoukat moto plast,kdyz precejenom cyklo je rapidne mensi.Naplne jsem nasel 12 a 16g,takze jestli nekdou uz foukal,tak se s tim.Zaklad je nemit defekt,ale co kdyz :D
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Pumpička CO2

22.11.2006 v 22:35 | Nahoru | #1
Nedávno byl v ČMN zajímavej článek o něčem co by ti podle toho co říkáš dost udělalo radost. Značka HD oprášila starej vynález kterej vypadá nějak takhle: Hadička na jejíž jednoom konci je čvonč pro uchycení na ventilek a na druhym konci je jakási svíčka která se našroubuje namísto svíčky do válce. Celý to funguje takhle: Přiděláš na ventilek, vyšroubuješ svíčku z válce, našroubuješ tu z druhýho konce hadičky a pak už jen párkrát zavadíš o startér. Tím se vlastně z válce stane kompresor a kolo je plný bez námahy a relativně dost rychle. Akorát je problém že v ČMN nebyl žádnej odkaz kde a za kolik se to dá sehnat. Psali jen že to je k mání s adaptérem na různy typy svíček.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pumpička CO2

22.11.2006 v 23:27 | Nahoru | #2
To je urco supr vec,ale nejak to nepripada v uvahu treba u kapoty nebo proste kde se nada dostat k svice.Jesli jste nekdo celi clanky od "Beby", tak ten jejich pruvodce to samy delal u Pajera na ceste pousti :D Jen bez adapter,jen hadice :lol: Ale myslim,ze cenove to moc rozumny ani nebude.Urco to bude vis nez 3 kila za Tu CO2 pumpu a bombicky za 50 kacek.Jen nevim, kolik jich bude trba na jedno kolo.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pumpička CO2

23.11.2006 v 09:26 | Nahoru | #3
Zajímavé to může být u jednoválce :lol: :lol: :lol:

Pumpička CO2

23.11.2006 v 09:59 | Nahoru | #4
no to uz bych radsi neco nasadil na vyfuk :) ... nez srouboval svicky :D
talku tam je habakuk, tak no-problem

trochu teorie .. prumyslove plyny se plni do lahvi tlakem 200Atm ... kdyby mela pneumatika objem cca 15L ... tak potrebujes necele deci pro nafoukani :) na jednu atmosferu tlaku ... dve deci na jednu atmosferu pretlaku ... a na dve ATM potrebujes presne 0,25L plynu .. a to je kurna hooodne lahvicek :)

Pumpička CO2

23.11.2006 v 10:37 | Nahoru | #5
Já mám zkušenost jen s kolem... a tam abych v klidu mohl jet musím dát 2 bombičky... takže asi abys vozil batoh bombiček

(reakce na) Pumpička CO2

23.11.2006 v 13:26 | Nahoru | #6
Az tak je to?Tak proc propagurou nekdy i moto verzi s 16g bombickou.No nic,prinejhorsim budu vozit malou rucni pumpicku a budu se bavit pulhodinovym dofoukanim :P

1 reakcí na tento příspěvek Pumpička CO2

23.11.2006 v 22:39 | Nahoru | #7
Bohate by stacilo neco podobneho, jako je antipich, akorat naplnene vzduchem. Stalo by to par korun a bylo by to nejjednodussi reseni.

(reakce na) Pumpička CO2

23.11.2006 v 23:34 | Nahoru | #8
jarous350>To jest pravda,ale nejak jsem to ve stylu nadoba,hadicka a ventilek jeste nevidel.Hold pumpicka to asi bude muset jistit :P

Pumpička CO2

24.11.2006 v 09:34 | Nahoru | #9
no je pravda ze inertni plyn jsem v tomhle baleni jeste nevidel ... jedine kyslik nebo nejaky propan na vaření .... a ani jedno neni dobre reseni :D

Pumpička CO2

24.11.2006 v 17:33 | Nahoru | #10
Butan bych tam asi fakt cpat nechtel :lol:

1 reakcí na tento příspěvek Pumpička CO2

25.11.2006 v 12:08 | Nahoru | #11
1) zasadne bombicku narazejte v rukavicich, bo vas to jinak popali
2) ja pouzivam tohle z cykloshopu redukci s ventilem (umelohmotnym)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pumpička CO2

25.11.2006 v 13:00 | Nahoru | #12
low>Tak na kolik bombicek se to da teda rozume nafouknou?Uz jsem z toho skoro upustil,ale rad si poslechnu dalsi nazor.Jesli to foukas na BMW tak to bude podobny.Tak jaky zkusenosti s tim teda mas?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pumpička CO2

25.11.2006 v 13:02 | Nahoru | #13
no samo nejlepsi si je to odzkouset doma.
na predni ti staci 1 bombicka
na zadni by byly treba dve, ale kdyz tam fouknes jednu, tak s tim dokazes dojet k nejakemu kompresoru napr u pumpy.
takze vozim jen COcka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pumpička CO2

25.11.2006 v 16:29 | Nahoru | #14
low> A to myslíš takové bombičky?

(reakce na) Pumpička CO2

25.11.2006 v 18:58 | Nahoru | #15
OTIS>Presne na neco takovyho jsem se dival. Prave me zarazi to, ze LOW psal, ze se na jednu dojet aspon na pumpu. Ja bych tomu i veril, ale kdyz "BIKER" pise, ze na klid v dusi musi dat dve a to je na normalnim kole tak nevi. Jeste nejaky typ? Odzkousel bych si to,ale lepsi nez to napret koupit, jes se zeptat at zbytecne nevyhazuju prachy :/

1 reakcí na tento příspěvek Pumpička CO2

25.11.2006 v 19:08 | Nahoru | #16
Toto sem kdysi koupil v Penny, ale mám i několik z pneuservisu určené na moto a jsou stejné (i hmotností).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pumpička CO2

25.11.2006 v 19:16 | Nahoru | #17
OTIS>A tvoje zkusenost s nafoukanim motopneu?Kolik je teda potreba naplni na rozumny dojeti k pumpe?Jestli to ma cenu na masinu teda porizovat.Gramazove je to vsechno vetsinou bombicka 16g

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pumpička CO2

25.11.2006 v 19:40 | Nahoru | #18
16g jo jo to je presne ono, mam dve sady na dve moto a jedna z nich je presne tato.
vsak neni nic jednodussiho pro neverici tomase aby zakoupili a vyzkouseli. BTW BMW dava 3 takoveto bombicky (ale bez uzaviratelneho ventilu) do zakladni vybavy motorky!

(reakce na) Pumpička CO2

25.11.2006 v 20:02 | Nahoru | #19
Milan SV> Ještě jsem naštěstí nemusel použít :cool:

(reakce na) Pumpička CO2

26.11.2006 v 13:05 | Nahoru | #20
Prave jsem na to koukal,ale na anglickych strankach.Ta mini sada cca 7liber a je to i stim ventilem.Nahradni bombicka cca1-2libry.Takze jako jistota je to lepsi nez nic a staci snad dojet na pumpu a tam se to doresi. OTIS dik za prispevek :thmubup:

Pumpička CO2

26.11.2006 v 13:21 | Nahoru | #21
Asi před 2 rokama www.peisarpneu.cz

Dobrý den, na Váš dotaz sděluji:
Sada V seal KIT za 385,-Kč + 19%DPH obsahuje 5 opravných knotů, 2 tuby lepidla + nářadí, což je oboustranný protahovák knotů (z jedné strany špička na pročištění průpichu bezdušové pneumatiky , samozřejmě i motocyklové, a z druhé strany jehla na protažení knotu.) Toto nářadí lze složit z téčka (pracovní poloha ) do přepravní pozice velikosti šroubováku. Sada slouží k opravě průpichu např. hřebíkem v běhounu pneumatiky (ne k opravám z boku). Hřebík vyjmete, díru začistíte jehlou, namažete lepidlem pokud možno i dovnitř otvoru, knot zbavíte obalu, provléknete do jehly, namažete také lepidlem a vtlačíte silou do otvoru po hřebíku až na doraz. Pak nářadí vytáhnete (jehla je na konci otevřená) a knot zůstane v pneumatice a ven vykukují pouze jeho 2 volné konce. Ty uříznete a můžete dohustit a pokračovat v jízdě.
Nejlépe se pracuje s plnou pneu,vzduch sice syčí okolo nacpávaného knotu, ale guma alespoň neuhýbá před vtlačovaným knotem. Automobily je proto dobré opravovat třeba u kompresoru u benzínové pumpy, nebo ssebou motoristé vozí malý kompresor na 12V. <strong>Na motocykly také dodáváme hustící bombičky na jedno použití, cena je 86,- + DPH za kus a k tomu adaptér na ventilek (ten je na vícenásobné použití) za 46,-Kč +DPH.Velikost bombičky je asi jako bombička do syfonových láhví, adaptér jako delší čepička na ventilek.</strong>
Dále máme na skladě spreje na opravu (nouzovou ) a současné nahuštění pneu (ceny 115,- nebo 189,- +DPH). Dražší typ má hadičku na ventilek, levnější se nasazuje přímo.
Jsou zde i montážní páky na motocyklové pneu, čepičky s logem různých motocyklů, malé sady na opravu duší, chromové bezdušové ventilky atd.
Děkuji za zájem.
Jiří Peisar

1 reakcí na tento příspěvek Pumpička CO2

26.11.2006 v 14:12 | Nahoru | #22
No já fakt netuším co je potřeba do motorky - na ní jsem ještě defekt neměl... ale na kole závodím už 15let a defektů bylo víc než dost a na jednu bombičku dojedu tak 5km v terénu a zase to cvaknu proto tam musím dát dvě... Asi to budu muset zkusit na moto a uvidím Jinak já fasuju tyhle... http://www.bike4u.c...=259&akce=detail

(reakce na) Pumpička CO2

26.11.2006 v 14:20 | Nahoru | #23
to biker: a presne tuhle mam na druhe motorce ))))))))

(reakce na) Pumpička CO2

26.11.2006 v 20:12 | Nahoru | #24
wimpi>Nevim jako co ti je tak k smíchu že by to mohlo být zajímavý na jednoválci. Nejde o to motor nastartovat ale o to aby se pohybem pístu vytvořil tlak a vzduch potřebný k nafouknutí kola a na to ti stačí jen škytat startérem.

Pumpička CO2

26.11.2006 v 20:26 | Nahoru | #25
No a pak pro je ještě jedná možnost jak opravit na cestách píchlé kolo za pomoci pouze nářadí které je součástí výbavy motocyklu: vozit sebou rezervu :D :D :D :D :D :D

Pumpička CO2

29.11.2006 v 17:32 | Nahoru | #26
storno

Pumpička CO2

4.12.2006 v 10:43 | Nahoru | #27

Pumpička CO2

22.12.2006 v 15:03 | Nahoru | #28
No nevím jestli vám to k něčemu bude ale - zkušeností s opravama bezdušovek i dušovek na cestách máme fakt hodně. Viz třeba poslední reportáž na www.ultimad.net
Každopádně - 2 bombičky v pohodě stačí na zadní kolo u BMW. Ale protože se opravovalo pořád, několikrát denně a přehazovaly se do rozedraných bezdušovek gumy, pak zpátky jiné bezdušovky apod - tak bez kompresoru to je peklo. Ty bombičky se šetří jen na největší nouzi a hlavně na nahození bezdušovky na ráfek, aby pak zabral kompresor, který takový přetlak neudělá. Jediný rozdíl mezi jednoduchou redukcí na ventilek a takovou tou "pistolí" nebo co má low tuším ten úhlový ventil je v tom, že se bombička hned nezničí metodou pokus-omyl, když pneu přesně nesedí a je tam někde škvíra.
Ta nejobyčejnější sada se 3 bombičkami a 3 záslepkami a potřebným materiálem stojí asi 530Kč a není pravda, že je součástí dodávky BMW. Pravda je, že BYLA součástí dodávky, když ještě na nás fabrika nebo dovozce nešetřili. Dneska tam už není ani kompletní nářadí... :(

Pumpička CO2

23.12.2006 v 18:27 | Nahoru | #29
ta hadice je super, dělá to touratech, je to hlavně k endurum, ale líbí se mi to, ještě žě mám u jednoválce nakopávačku

Pumpička CO2

23.12.2006 v 20:31 | Nahoru | #30
mam jen takove technicke poznamky, protoze delam "do plynu" :))

1) když už použijete CO2 na nahuštění, co nejdřív pak gumu vyfoukněte a nafoukejte vzduchem, CO2 je trošku agresivní a kdyby tam bylo dlouho...

2) CO2 se vetsinou přepravuje (i v těch bombičkách) jako zkapalněný plyn, takže proto je to v gramech a pokud se nepletu, musel bych se podívat, tak 1g je cca 0,5l plynu, tak už stačí zjistit objem pneu a vynásobit tlakem..

3) to s tim huštěním místo svíčky - napadlo někoho, že no nastříká dovnitř gumy benzín???
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist