globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Autovlak VS. stojánek
16.5.2010 v 20:27
Zdravím,
mam v plánu cestu autovlakem na Slovensko a chtěl bych se zeptat ohledně uchycení.
Moje motorka má pouze policajta, nikoliv hlavní stojan. Je možné nějak bezpečně uchytit motorku na autovlaku na bočním stojánku?
Díky za odpovědi

7 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak VS. stojánek

16.5.2010 v 22:23 | Nahoru | #1

klov>Chceš ject na 50 ccm na slovensko??? Mě to příjde docela jako zbytečnost...

Mě příjde zbytečné, aby jsi sem psal takové blbosti. Ono třeba časem zjistíš, že mít dostatek výkonu je svým způsobem až nuda. Valíš si to furt kolem 100km/h, když otočíš plynem, tak to prostě jede. Já si chci letos koupit Pionýra a jet s ním na Grossglockner. Když jedeš na podkoňované motorce, tak každý kopec je svým způsobem nové dobrodružství, šineš si to krajinou a zjišťuješ, kolik věcí a drobností ti při té stovce uniká. Já rozhodně víc ocením to, když někdo dojede na padině na Slovensko, než na litru na Elbu Ono se mi zdá, že cestování se stává čím dál víc konzumní nuda. Nahltat kilometry, vyválet se u moře, vychrápat se v hotelu, nacvakat fotky a jet domů. Ta podstatná část - dobrodužství, se vytrácí. Kolik lidí dnes spí na divoko ve stanu? Kolik lidí dnes vyjede jen s mapou v a stanem v ruce, bez cíle, vstříc zážitkům a dobrodružství? Je to možná způsobený dobou... Každý hledá jistotu. Jistotu trasy, jistotu počasí, jisotu bezchybnosti dovolené. Pak zjistí, že dnes ujel místo 190km jen 150, ale v GPSce má naprogramované jednotlivé dny, s mapou pracovat neumí a je v prdeli... Možná se někomu zdá, že kecám kraviny... jen jsem chtěl říct, že podstata motorkářsví jde stranou. Už to není Live to ride, ride to live, osvobození a dobrodružsví. To nikdy není a nebude o věku a ani kubatuře. I když pro někoho, kdo bere motorku jen jako dopravní prostředek tohle může být důležité. Škoda, že není více dobrodruhů jako třeba Igor Brezovar. Sorry, za brainstormingový průjem

Naposledy editováno 16.05.2010 22:25:38

(reakce na) Autovlak VS. stojánek

16.5.2010 v 22:29 | Nahoru | #2
Fidži.V-Strom> Mluvíš mi z duše a jsem rád, že jste pochopili moje nadšení pro dobrodružnou výpravu na Slovensko

(reakce na) Autovlak VS. stojánek

16.5.2010 v 22:37 | Nahoru | #3
Fidži.V-Strom> ÁMEN!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak VS. stojánek

16.5.2010 v 23:12 | Nahoru | #4
Fidži.V-Strom> až se někde ten pionýr "posere", tak to teprv bude žůžo dobrodružství co?
ale taky plánuju koupi pionýra

Naposledy editováno 16.05.2010 23:21:23

(reakce na) Autovlak VS. stojánek

16.5.2010 v 23:18 | Nahoru | #5

Fidži.V-Strom>Mě příjde zbytečné, aby jsi sem psal takové blbosti. Ono třeba časem zjistíš, že mít dostatek výkonu je svým způsobem až nuda. Valíš si to furt kolem 100km/h, když otočíš plynem, tak to prostě jede. Já si chci letos koupit Pionýra a jet s ním na Grossglockner. Když jedeš na podkoňované motorce, tak každý kopec je svým způsobem nové dobrodružství, šineš si to krajinou a zjišťuješ, kolik věcí a drobností ti při té stovce uniká. Já rozhodně víc ocením to, když někdo dojede na padině na Slovensko, než na litru na Elbu Ono se mi zdá, že cestování se stává čím dál víc konzumní nuda. Nahltat kilometry, vyválet se u moře, vychrápat se v hotelu, nacvakat fotky a jet domů. Ta podstatná část - dobrodužství, se vytrácí. Kolik lidí dnes spí na divoko ve stanu? Kolik lidí dnes vyjede jen s mapou v a stanem v ruce, bez cíle, vstříc zážitkům a dobrodružství? Je to možná způsobený dobou... Každý hledá jistotu. Jistotu trasy, jistotu počasí, jisotu bezchybnosti dovolené. Pak zjistí, že dnes ujel místo 190km jen 150, ale v GPSce má naprogramované jednotlivé dny, s mapou pracovat neumí a je v prdeli... Možná se někomu zdá, že kecám kraviny... jen jsem chtěl říct, že podstata motorkářsví jde stranou. Už to není Live to ride, ride to live, osvobození a dobrodružsví. To nikdy není a nebude o věku a ani kubatuře. I když pro někoho, kdo bere motorku jen jako dopravní prostředek tohle může být důležité. Škoda, že není více dobrodruhů jako třeba Igor Brezovar. Sorry, za brainstormingový průjem



Taky planuju s par kamosema, koupit fichtly a vyrazit nekam na tejden, za tu prdel to stoji. Na slabejch motorkach sme jezdivali ke kamaradovi na Sumavu, pak jsme presli na vetsi a prestalo nas bavit tam jezdit, pac to co sme tam projizdeli tejden, sme zvladli za 2 dny... vsechno bylo takovy rychli a bez zabavnejch poruch, predjizdeni a honeni komu to pojede o 2km/h rychleji... Tak si to chcem jeste alepson jednou zopakovat.

S tou jistotou je to tezky, pritulka, ta chce jet vsde podle mapy a vetsina kamaradu, taky nema rado jezdit jen tak na blint, bez cile. Vzdy chtej mit pevne stanoveny pamatky, zajmovy mista... Me je uplne jedno kam jedu, hlavne ze jedu. Kolikrat sem vyrazit tak, ze sem jel po hezky silnici, kdyz byla odbocka na hezci, tak sem tam zahnul a takhle porad az sem nekam dojel a zas treba podle slunce, nebo nejakyho vzdalenyho povedomyho kopce zpet.

Naposledy editováno 16.05.2010 23:23:38

(reakce na) Autovlak VS. stojánek

18.5.2010 v 13:10 | Nahoru | #6

Fidži.V-Strom>Mě příjde zbytečné, aby jsi sem psal takové blbosti. Ono třeba časem zjistíš, že mít dostatek výkonu je svým způsobem až nuda. Valíš si to furt kolem 100km/h, když otočíš plynem, tak to prostě jede. Já si chci letos koupit Pionýra a jet s ním na Grossglockner. Když jedeš na podkoňované motorce, tak každý kopec je svým způsobem nové dobrodružství, šineš si to krajinou a zjišťuješ, kolik věcí a drobností ti při té stovce uniká. Já rozhodně víc ocením to, když někdo dojede na padině na Slovensko, než na litru na Elbu Ono se mi zdá, že cestování se stává čím dál víc konzumní nuda. Nahltat kilometry, vyválet se u moře, vychrápat se v hotelu, nacvakat fotky a jet domů. Ta podstatná část - dobrodužství, se vytrácí. Kolik lidí dnes spí na divoko ve stanu? Kolik lidí dnes vyjede jen s mapou v a stanem v ruce, bez cíle, vstříc zážitkům a dobrodružství? Je to možná způsobený dobou... Každý hledá jistotu. Jistotu trasy, jistotu počasí, jisotu bezchybnosti dovolené. Pak zjistí, že dnes ujel místo 190km jen 150, ale v GPSce má naprogramované jednotlivé dny, s mapou pracovat neumí a je v prdeli... Možná se někomu zdá, že kecám kraviny... jen jsem chtěl říct, že podstata motorkářsví jde stranou. Už to není Live to ride, ride to live, osvobození a dobrodružsví. To nikdy není a nebude o věku a ani kubatuře. I když pro někoho, kdo bere motorku jen jako dopravní prostředek tohle může být důležité. Škoda, že není více dobrodruhů jako třeba Igor Brezovar. Sorry, za brainstormingový průjem



Má pravdu ten chlapec.!

(reakce na) Autovlak VS. stojánek

18.5.2010 v 22:23 | Nahoru | #7

Fidži.V-Strom>.............. Live to ride, ride to live, osvobození a dobrodružsví. To nikdy není a nebude o věku a ani kubatuře. I když pro někoho, kdo bere motorku jen jako dopravní prostředek tohle může být důležité. Škoda, že není více dobrodruhů jako třeba Igor Brezovar. Sorry, za brainstormingový průjem



Jo Igor
[URL= mu závidím................

(reakce na) Autovlak VS. stojánek

19.5.2010 v 11:05 | Nahoru | #8

Fidži.V-Strom>Mě příjde zbytečné, aby jsi sem psal takové blbosti. Ono třeba časem zjistíš, že mít dostatek výkonu je svým způsobem až nuda. Valíš si to furt kolem 100km/h, když otočíš plynem, tak to prostě jede. Já si chci letos koupit Pionýra a jet s ním na Grossglockner. Když jedeš na podkoňované motorce, tak každý kopec je svým způsobem nové dobrodružství, šineš si to krajinou a zjišťuješ, kolik věcí a drobností ti při té stovce uniká. Já rozhodně víc ocením to, když někdo dojede na padině na Slovensko, než na litru na Elbu Ono se mi zdá, že cestování se stává čím dál víc konzumní nuda. Nahltat kilometry, vyválet se u moře, vychrápat se v hotelu, nacvakat fotky a jet domů. Ta podstatná část - dobrodužství, se vytrácí. Kolik lidí dnes spí na divoko ve stanu? Kolik lidí dnes vyjede jen s mapou v a stanem v ruce, bez cíle, vstříc zážitkům a dobrodružství? Je to možná způsobený dobou... Každý hledá jistotu. Jistotu trasy, jistotu počasí, jisotu bezchybnosti dovolené. Pak zjistí, že dnes ujel místo 190km jen 150, ale v GPSce má naprogramované jednotlivé dny, s mapou pracovat neumí a je v prdeli... Možná se někomu zdá, že kecám kraviny... jen jsem chtěl říct, že podstata motorkářsví jde stranou. Už to není Live to ride, ride to live, osvobození a dobrodružsví. To nikdy není a nebude o věku a ani kubatuře. I když pro někoho, kdo bere motorku jen jako dopravní prostředek tohle může být důležité. Škoda, že není více dobrodruhů jako třeba Igor Brezovar. Sorry, za brainstormingový průjem



Přikláním se k tomuhle názoru. Mě se osobně taky líbí, jen tak někam vyrazit. A když se něco změní tak se z toho nesložit ale přizpůsobit se. A dobrodružství a zážitky jsou hlavní důvod toho proč na motorce vyrážim. Spaní v hotelu a jízda po dálnici mě nebaví.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
padina na AM Derbi Senda 50, Rieju RR 50, Rieju RS1 Evolution, Ri... scaryrider 7 24.7.2016 v 20:24 motograf
přestavba z 50cm na 75cm Rieju RS1 Evolution Lojza123 10 11.7.2012 v 15:53 dvořákjakub
Vyměnit olej ? Rieju RS1 Evolution kanoista 8 11.3.2012 v 10:21 VlastíkPlamínek
Laděný výfuk 2T Rieju RS1 Evolution jetofuk 27 5.1.2011 v 20:51 seča
Tak sem Přidřel musim Zajíždět ? Rieju RS1 Evolution Lojza123 26 18.9.2010 v 23:57 _Shane_


TOPlist