Chci si projet přes Francii pobřeží, po těch malebných mestečkách a kochat se. Co myslíte na tuhle trasu nějaké názory ? popřípadě tipy, rady a triky ? je to zatím předběžné, ale rád mám vše dopředu naplánováno a už tak pokukujeme s přítulkou po trase, která by se nám líbila. Díky
2 reakcí na tento příspěvek Rady a tipy na motodovolenou- sev. Itálie a Franc.
Ve Francii se mi vyplatilo u pobřeží se ubytovávat v řetězci Etap. Rozumné ceny a čisté prostředí. Ke stejnému řetězci ale chudší (WC a sprcha společná na chodbě) patří Formule. U obou najdeš na recepci zadarmo brožuru se všema destinacema a kontaktama, což se hodí. Nepříjemné je, že na jihu Francie už na to přišli češi a poláci a z původně zamýšlených hotelů na jednu noc si dělají dovolenkovou destinaci. V hotelích např u Nice a v okolí, kde kolikrát tyhle (nebo např i Formule) hotely jsou kolikrát jen přes cestu od moře bývá už v 5 hodin plno - ideální je si to objednat den dopředu např na recepci hotelu na cestu příští. Jestli Tě neláká dálniční plazení, dá se před Cavallion-em sjet na dálnici doprava, kde jsou po okreskách žlutě značené cesty, které Tě krásně protáhnou malebnou krajinou a přitom jsou vedeny až k Dijonu, kde se to rozděluje na Millause a Paris. Marseille jako takové bych se vyhnul (velké špinavé město, plné arabáčů, kriminality, kromě přístavu není co vidět), ideálně jet z Nice na St Tropez (pokud to půjde - vyhnout se - přecpaný vjezd i výjezd kvůli baráku, kde se natáčeli četníci, jinak tam kromě zácpy nic není a i ta strážnice není strážnice, ale jenom ji hrála v četnících), dále po pořeží k LaCiotat (nádherné letovisko, týden jsme bez problému spali kdysi přímo na pláži), pak směrem na Aubagne (Muzeum Francouzske legie), Aix En Provance a pak už jsou vidět žluté šipky NEDOPORUČUJI zastavovat nedej bože nocovat na benzínce La Vitriolles/La Champouse) mezi Marseille a Orange, (první benzínka nad Marseille), kde to mají arabáči kompletně obšancované a do hodiny po zastavení kamionu/rozbalení stanu přijede auto se 4mí výtečníky... Kdybys chtěl bližší info, půjčit mapy, nebo tak, ozvi se na SZ, můžem se sejít.
Naposledy editováno 09.05.2010 20:32:54
lahab>Předloni jsem jel obdobnou trasu. V Itálii rozhodně doporučuji udělat si zastávku u Lago di Garda, ideálně ho celé objet. Pokud Tě zajímají Italské motorky, neměl bys minout Bologne a podívat se do muzea Ducati. Cestou do Francie doporučuji návštěvu Maranella a Ferrari muzeum.
Ve Francii se mi vyplatilo u pobřeží se ubytovávat v řetězci Etap. Rozumné ceny a čisté prostředí. Ke stejnému řetězci ale chudší (WC a sprcha společná na chodbě) patří Formule. U obou najdeš na recepci zadarmo brožuru se všema destinacema a kontaktama, což se hodí. Nepříjemné je, že na jihu Francie už na to přišli češi a poláci a z původně zamýšlených hotelů na jednu noc si dělají dovolenkovou destinaci. V hotelích např u Nice a v okolí, kde kolikrát tyhle (nebo např i Formule) hotely jsou kolikrát jen přes cestu od moře bývá už v 5 hodin plno - ideální je si to objednat den dopředu např na recepci hotelu na cestu příští. Jestli Tě neláká dálniční plazení, dá se od Marseille sjet na dálnici doprava, kde jsou po okreskách žlutě značené cesty, které Tě krásně protáhnou malebnou krajinou a přitom jsou vedeny až k Dijonu, kde se to rozděluje na Millause a Paris. Marseille jako takové bych se vyhnul (velké mšpinavé město, plné arabáčů, kriominality, kromě přístavu není co vidět), ideálně jet na LaCiotat - nádherné letovisko, týden jsme bez problému spali kdysi přímo na pláži, pak směrem na Aubagne (Muzeul Francouzske legie), Aix En Provance a pak už jsouý vidět žluté šipky NEDOPORUČUJi zastavovat nedej bože nocovat na benzínce La Vitriolles/La Champouse) mezi Marseille a Orange, (první benzínka nad Marseille), kde to mají arabáči kompletně obšancované a do hodiny po zastavení kamionu/rozbalení stanu přijede auto se 4mí výtečníky... Kdybys chtěl bližší info, půjčit mapy, nebo tak, ozvi se, můžem se sejít.
Paráda díky za luxusní info, ja bych si to asi všechno naházel do navigace, chystám se pořídit ted vyšla nějaká nová malá přímo na motorky dělaná a dycky den předem bych si nějak naplánoval cestu na příští den i s tím, kde bych přespal, to si myslím, že by neměl být problém, jinak moc díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady a tipy na motodovolenou- sev. Itálie a Franc.
lahab> Pokud Tě zajímají Italské motorky, neměl bys minout Bologne a podívat se do muzea Ducati.
Na Ducati tam jedu
blahi>Na Ducati tam jedu
BTW. bologna má krásné historické centrum, stojí to za to se tam zastavit nejen na muzeum, ale i přespat. Povedlo se nám najít hotel Maxim, který je 20 min od centra busem, platili jsme tam za pokoj pro 4 lidi tuším 150e, což je super cena. Navigace nemá vždycky aktuální údaje, docela se mi vyplatilo investovat nějakou kačku a koupit si aktuální mapu. Předpokládám, že chceš jet po ose ČB/Německo/Rakousko/Itálie? Nemá cenu zkoušet ušetřit rakouskou známku, cestičky tam jsou na houby. Po německu se drž větších cest, jak sjedeš na okresky, je to v prdeli a kupuješ na benzínce jako my podrobnou mapu, protože mají blbouni na ukazatelích první malou díru, která ve větší mapě není, ale větší obec už ne.
Jo, kousek před Lavagna je vesnička Cavi di Lavagna. Když to vyjde na večer, sjeď před začátek vesnice, uvidíš sjezd dolů doprava a najdeš Hotel la Scogliera. Geniální funkcionalistický barák s terasou, výhledem na moře a garáží. Jedna z našich nejhezčích večeří a snídaní (teda večeře z vlastních zdrojů).
Po ubytku se doporučuji začít koukat kolem 5 (pokud nebude objednané) po přejezdu do Fr se nám stalo, že jsme našli ubytko kousek ve vnitrozemí asi o půl 1
1 reakcí na tento příspěvek Rady a tipy na motodovolenou- sev. Itálie a Franc.
Když tak se ozvi, sejdem se , dostaneš mapy, letáky, brožury.
lahab>Pokud na to nemáš více naž 14 dní, tak se vykašli na Paris, ta se dá zmáknout při druhém okruhu přes sever.
Když tak se ozvi, sejdem se , dostaneš mapy, letáky, brožury.
Dobře můžeme se klidně sejít ale na to je ještě nějakej čas, díky moc :) a jakou bys navrhoval alternativu místo paříže? respektive kudy se vrátit, jak tu trasu změnit ?
1 reakcí na tento příspěvek Rady a tipy na motodovolenou- sev. Itálie a Franc.
rybicky
lodicky
Ta Bologna je sice krasna a muzeum Ducati lakave, ale preci jenom je to odklon z trasy ...a navic do osklive placate padske niziny...
Pokud by se vam nevadila mala zajizdka na jih od Janova, zajimava je tahle oblast
Cinque Terre
Krasny je taky vylet lodi do klastera San Frutosio, a to bud z Camogli nebo Portofino
misel>
Pokud by se vam nevadila mala zajizdka na jih od Janova, zajimava je tahle oblast
Cinque Terre
to je hned u toho Cavi di Lavagna
1 reakcí na tento příspěvek Rady a tipy na motodovolenou- sev. Itálie a Franc.
lahab>Na Nago-Trbole bych se vykašlal (neboj nepřijdeš o tenhle windsurfingový ráj), jel na Veronu (teda jestli Tě tam něco láká), ale rozhodně Ti tam vypadla ta Bologne a z ní pak na Maranello a dál na Peschiera del Garda (na břehu jezera dole). Po pobřeží směrem na San Benedito najdeš plno ubytování, tam se ustájil, večer navečeřel, ráno nalehko objel celé Lago di Garda, večeře a druhý den dále... Jel bych spíše dolů na Modenu, Reggio nell Emilia, a mezi laSpezia a Genova, abys neminul ten hotel na Levagne(dokonce i na mapě je vidět před Cavi odbočka na Via del Cigno, která vede jen a pouze k hoteluú. Dál už je to jak jsme jeli My.
to byl preklep tady nad tim je nova
Ale léto zatím daleko, každá informace dobrá..
1 reakcí na tento příspěvek Rady a tipy na motodovolenou- sev. Itálie a Franc.
Naposledy editováno 09.05.2010 22:37:26
lahab>Včetně paříže? Ja jsem jel Praha-Bologne, Maranello, Di Garda (okruh), pobřeží, Aix en Provence, Dijon a pak poměrně rychle (tj. dálnice) Mullouse, Nurnberk, Praha a vyšlo to na 17 dní. Ale na druhou stranu, Ty máš 125, takže v dálničních úsecích to asi nebudeš tak štvát jako já...
Nene už mimo tu Paříž, pak zespoda zpatky po těch okreskách, jo a pojedu na Ducati Monsteru 620 ne na RS
1 reakcí na tento příspěvek Rady a tipy na motodovolenou- sev. Itálie a Franc.
Naposledy editováno 09.05.2010 23:12:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady a tipy na motodovolenou- sev. Itálie a Franc.
lahab>2 moto, co jsme jeli, jel na M695 Trošku mi tam smrdí výkon... Nevím, jsestli by jsi s tím něměl rok počkat.
Jak myslíš konkrétně smrdět výkon ? Myslíš třeba kuli rakousům, že budou mít problém s řidičákem do 25 KW ?
1 reakcí na tento příspěvek Rady a tipy na motodovolenou- sev. Itálie a Franc.
lahab>Nevím, co je na TP, mám všechno kromě laďáku legální. Jestli je v TP i výkon, můžou dělat problém. Průstolic je, když se vysekáš, protože jde všechno za Tebou. Pojišťovna dá ruce pryč. Chce to bez omezení, nebo velké koule....
no tak člověk myslím nikdy nepočítá s tím, že se vyseká nebo repsektive udělá nějakou větší škodu, to by 20% lidí nemohlo jezdit ani tady ti co maji v TP 25 KW a doopravdy ne, jestli uznávaji tenhle typ řidičáku, nebo alespon neřeší když my ho máme, tak si myslím, že bez problému
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady a tipy na motodovolenou- sev. Itálie a Franc.
Bornys>blahi> pokud nemas "plnej" ridicak na moto....a jedes na necem na co nemas noty.....,tak se na to rychle vybodni...,jen nahodna kontrola napr.v Rakousku a je to pruuuuser,ze si to nedovedes predstavit......,tam to berou uplne jinak nez tady...,tam maji pravidla,aby se dodrzovala,nikoliv naopak...a tvrde a nekomprmisne po tom jdou...pokutu jakou Ti nakourej,pokud na to nemas noty ,si ani nedovedes predstavit......moto na odtah.....s nejvetsi pravdepodobnosti hlaseni do CR.......a uz jsi zbankrotoval....
jako myslim v TP 25 kw, tam mi při kontrole těžko zkontrolujou kolik má motorka v realu výkon ne ? ja bych samozřejmě nejel ani tady po ČR kdybych měl já nevim třeba pro příklad R1 oteřenou, normálně s plnym výkonem v TP a řidičák jen do 25 KW, na RS sem taky jezdil v TP s 11 KW a jinak měla nějakých 18 tušim nebo kolik maj. Ale jestli jdou konkretne po tomhle ( po těch 25 KW v TP) tak to jo to si necham poradit.
Jinak sem si právě říkal že to vidím tak na 14-15 dní s tím, že vymezíme třeba 4 dny na odpočinek úplně bez ježdění, taková regenerace. Právě musíme otestovat co vydrží batůžek, já sem jezdil s RS kou 300 km na jeden zátah a sice bolavý tělo, ale beru v uvahu že to byl supersport a nic extra rychlýho, takže těch 300 km i nějakou chvíli ujet trvalo a druhej den sem se jel projet zas.