ale mam dotaz...jak to delate kdyz potrebujete zaroven brzdit???nejak jsem se zatim nenaucil drzet brzdu a vrkat do plynu(prsty mi z brzdy vzdycky sklouznou)...mate na to nejakej figl, nebo proste pri brzdeni meziplyn nedavate???
odpovedi typu brzdi zadni neberu ;)
1 reakcí na tento příspěvek Pouzivate meziplyn???
Důvod mého počínání je jednoduchý, a uvedu Blíží se ostrá odbočka přibližně 250 metrů a nabízí se 3 možnosti
- ,A,použít motoru a postupně seřazovat bez (meziplynu nebo vrtání plynem říkejte tomu každej jak chce což dělám nerad ale když není čas tak to prostě udělám)
- ,B, nebo snažit se seskládat 5,4,3,2 rychlostní stupeň za pár vteřin a u každého podřazení se snažit vrtnout plynem a přitom brzdit vesměs přední a trochu zadní a vystihnout optimální otáčky byly co nejpřesnější otáčkám pri nižším převodovém stupni. což je poměrně dost náročné na čas
- ,C, nebo seskládat 5 s vrtnutím a vystihnutím optimálních otáček 4 stupně s razantnějším bržděním pak podřadím dle času na 3,2 a lehčím bržděním s jením meziplynem ale snažím se vystihnout otáčky dle rychlosti před vjezdu do odbočky na 2 a pustit spojku před vjezdem do odbočky.
prosím pokud chcete a pochopily jste TAK STAČÍ KDYŽ NĚKDO POKUD MOŽNO S VYŠŠÍM OBJEMEM A POKUD MOŽNO DVOUVÁLEC bud napište .,A, NEBO ,B, NEBO ,C,. Případně váš postup při podobné situaci. ŽÁDNÝ NASKLÁDÁM TO TAM BEZ SPOJKY A PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY. Dík