globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Strikacka x karburatory
 
6.5.2010 v 12:01
Chova se co do rizeni motorka se strikackou jinak nez s karburatory? Mam na mysli odezvu na plyn, jizda ustalenou rychlosti a tak...

jo, a taky jsem v nejakym testu cetl vyraz "nervozni vstrikovani"... co tim mel autor asi na mysli?


Naposledy editováno 06.05.2010 12:07:29

(reakce na) Strikacka x karburatory

6.5.2010 v 16:24 | Nahoru | #31

illMedvědGuzzin> posílej prosím na nemamvasradvasrath(opilá ryba)centrum.cz :)

díky moc



hele medvede, sice nehulim, ale kdyz ctu tenmail,tak si pripadam jak zhulenej .... Posli PM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory

6.5.2010 v 16:25 | Nahoru | #32

Poggy>assassin>
A jak se zjišťuje množství vzduchu? Protože bez toho to fungovat nebude. Otáčky a poloha klapky sice dají průtočné množství, ale neříkají nic o hustotě vzduchu. 4 snímače tlaku je blbost (pro každé sací hrdlo).



no mnozstvi vzduchu je dany tima otackama a otevrenim klapky... hustota vzduchu se resi tima korekcema, teplota motoru, teplota nasavaneho vzduchu, barometrickej tlak... je to priblizny, taky se u vstrikovani u moto na zadnou extra hospodarnost nehraje, mapy se postavi tak aby to davalo co nejvetsi vykon. tyhle systemy se delaji i na sportovni auta, vyhodi se vaha vzduchu a krmi se to podobnym systemem jako u moto alpha-n rizeni tomu rikaji... jeste vetsi vykon, brutalni spotreba.. videl sem to na e36 m3

na male otevreni klapky je zase mnozstvi dane podtlakem + vyse zminene korekce na tu hustotu.

snimac podtlaku je obvykle jen v jednom sacim hrdle a synchronizuje se to prave aby sli vsechny valce stejne... stejnej podtlak= +- stejne otevrena klapka (za predpokladu ze neni neco v motoru KO)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory

6.5.2010 v 16:28 | Nahoru | #33
assassin>
Jo takhle. Takže jeden válec je referenční a k němu seřizuješ ty zbylý.

(reakce na) Strikacka x karburatory

6.5.2010 v 16:30 | Nahoru | #34

Poggy>assassin>
Jo takhle. Takže jeden válec je referenční a k němu seřizuješ ty zbylý.



da se to tak rict, ja mam treba u V2 kde nejsou klapky na spolecne hrideli snimac polohy klapky jen na jednom sacim hrdle, snimac podtlaku taky jen na jednom... bere se jako ze je to synchronizovany a strikacka se ridi jen podle toho jednoho valce...

Strikacka x karburatory

6.5.2010 v 16:56 | Nahoru | #35
Asi takhle: karburátor je karburátor (mám 4 a jen chrochtám )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory

6.5.2010 v 18:04 | Nahoru | #36
illMedvědGuzzin> Myslis, ze tu akceleracni pumpu uzivis? Vzdyt jezdis porad na plnej plyn

Ja bych sel do mikuni WM. Verim, ze na SUDCO.com koupis na to tvoje delo i natryskovane,nasoupatkovane, najehlove karbece. Navic si myslim, ze budou za pulku jak HSR.

Ja osobnne pouzivam WM. Da se na vse koupit coz o Dellortu nevim... nevim..

Jinak na obrazku je Dellorto

Strikacka x karburatory

6.5.2010 v 18:07 | Nahoru | #37
nač to synáčku potřebuješ vlastně vědět?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory

6.5.2010 v 18:09 | Nahoru | #38

spalovac>illMedvědGuzzin> Myslis, ze tu akceleracni pumpu uzivis? Vzdyt jezdis porad na plnej plyn

Ja bych sel do mikuni WM. Verim, ze na SUDCO.com koupis na to tvoje delo i natryskovane,nasoupatkovane, najehlove karbece. Navic si myslim, ze budou za pulku jak HSR.

Ja osobnne pouzivam WM. Da se na vse koupit coz o Dellortu nevim... nevim..

Jinak na obrazku je Dellorto



díky pane!

kouknu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory

6.5.2010 v 18:16 | Nahoru | #39
illMedvědGuzzin> neni zac

ta akceleracni pumpa je fajn na jednovalci...myslim,ze na dvouvalci to neni az zas takova nutnost

pukud si nebudes jistej, muzes je koupit i v DKracing(zastoupeni Mikuni). Sice budou tak o 1/3-1/2 drazsi, ale pri takove investici bych zvazil kamenej obchod.

Strikacka x karburatory

6.5.2010 v 18:18 | Nahoru | #40
Rozdíl je v tom, že s karburátory ovládáš motor, ale se stříkačkou se doprošuješ řídící jednotky, aby něco udělala.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory

6.5.2010 v 18:19 | Nahoru | #41

spalovac>illMedvědGuzzin> neni zac

ta akceleracni pumpa je fajn na jednovalci...myslim,ze na dvouvalci to neni az zas takova nutnost

pukud si nebudes jistej, muzes je koupit i v DKracing(zastoupeni Mikuni). Sice budou tak o 1/3-1/2 drazsi, ale pri takove investici bych zvazil kamenej obchod.



tak to nevím jestli právě DK racing, ty zvěsti co kolují jsou nic moc. Na ebayi se pohybují ty HSR kolem cca 200-250USD za novej kus. Oni se hodně používají na HD takže je jich všade dost :)

(reakce na) Strikacka x karburatory

6.5.2010 v 18:27 | Nahoru | #42
illMedvědGuzzin> tak ja v DK kupuju jen trysky...vzdycky je tam za pultem nejaky mladas.
musim obehnout pult a vybrat si z krabicky co potrebuju
Ale tak je zkus. Je to vyborny karburator. Na HD je prodavaji rovnou natryskovane.
Mozna by pasli z BMW. Vzdyt to je taky dvovalec jen ma ty valce nejak divne postavene.

Mikuni WM by byl tak za 130 USD

Strikacka x karburatory

6.5.2010 v 18:44 | Nahoru | #43
Když karbce, tak určitě přímé.. Ty podtlakové bazmeky mě vůbec nenadchly, to se vůbec nedá srovnat. To je totéž, jak stříkačka se dvěma klapama Já si chci množství nasávané směsi kontrolovat sám..

Některé motorky se vstřikovaním mají dost pomalou reakci na plyn, některé ji mají zase krásně ostrou. Na karbce budeš nadávat, když nebude zavírat jehlový ventil a bude se ti přeplavovat motor, na stříkačku budeš nadávat, když ti odejde čerpadlo, protože bývá mnohem dražší, než podávací u karbcových motorů (pokud nemají samospád). Takže každé má něco. Karbecový motor po delší odstávce blbě chytá, stříkačka si natlačí benál na požadovanáý tlak a chytne nadrc.

Na stříkačce mě velice příjemně překvapilo to, že ačkoliv mám ještě K1 se sytičem, tak sytič vůbec nepotřebuju. I když je těsně nad nulou, tak motor chytne hned a sám si krásně drží otáčky. Takže už žádné šachovaní se sytičem jako u starých Kaw, kde sytič fungoval buď 5tis ot/min nebo to zdechalo a prvních minutu člověk laboroval se sytičem dopředu/dozadu, než to nějak vychytal.. Tohle se mi na stříkačce moc líbí

Ale taková K1 se Slingshoty z prvních GSX-R, to by byl mazec

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory

6.5.2010 v 18:44 | Nahoru | #44
illMedvědGuzzin> Myslíš na blbosti,rozhodně zachovej stříkačku,u karbeců budeš muset vždy dělat nějakej kompromis a budeš mít problémy s přechodama.

Strikacka x karburatory

6.5.2010 v 18:50 | Nahoru | #45
tohle sice můžu porovnat pouze z auta ale pocitově se může jít stříkačka vysrat

Strikacka x karburatory

6.5.2010 v 19:25 | Nahoru | #46
stříkačka se cuká karburátor je žůžo

Naposledy editováno 06.05.2010 19:57:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory

6.5.2010 v 20:03 | Nahoru | #47

Murkin>illMedvědGuzzin> Myslíš na blbosti,rozhodně zachovej stříkačku,u karbeců budeš muset vždy dělat nějakej kompromis a budeš mít problémy s přechodama.



hm... je to nouzovka když tu elektriku neoživím...

reakce přímo z V11 s karbcema mám teda jen kladný...

(reakce na) Strikacka x karburatory

6.5.2010 v 20:55 | Nahoru | #48
Murkin> proc myslis? kdyz je koupi origo osazene na jeho bike,tak by to diry mit nemelo.

pokud koupi nejaky "standart" a bude je muset predelat, tak bych s tim i trosku souhlasil. natryskovat,nakominkovat , najehlovat, nasoupatkovat neumi jen tak nekdo.

Strikacka x karburatory

7.5.2010 v 09:35 | Nahoru | #49
Mám Blacka se stříkováním a jezdil jsem i na karbeovém Blacku a neviděl jsem rozdil.
Výhoda je podle mě v ustřiku nemaš problém s jarním startem.

(reakce na) Strikacka x karburatory

7.5.2010 v 21:58 | Nahoru | #50

illMedvědGuzzin>hm... je to nouzovka když tu elektriku neoživím...

reakce přímo z V11 s karbcema mám teda jen kladný...



jestli chceš dát tu špricku do kupy dej vědět , akorát jsem z Brna. Kdyby se mě podařilo sehnat to co bude potřeba budeš moct odjet ještě ten den.

1 reakcí na tento příspěvek Strikacka x karburatory

7.5.2010 v 22:00 | Nahoru | #51
reakce špricky je pomalejší pouze u lambdasondovejch systémů, bez lanbdy to tam pere hlava nehlava podle pevnejch map , chová se prakticky jako přímej karboš

Strikacka x karburatory

7.5.2010 v 22:59 | Nahoru | #52
jak tak koukám na schéma, tak K1 lambdu nemá, paráda

(VFR v té době už mělo lambdy 2, omg )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory

8.5.2010 v 00:12 | Nahoru | #53

David_900SS>reakce špricky je pomalejší pouze u lambdasondovejch systémů, bez lanbdy to tam pere hlava nehlava podle pevnejch map , chová se prakticky jako přímej karboš



koukam,ze si tady zase nekdo mysli,ze to jede cely podle lambdy,kdyz ji tam mas,myslim,ze se na tohle tema uz tady na tom foru napsalo dost.

1 reakcí na tento příspěvek Strikacka x karburatory

8.5.2010 v 11:47 | Nahoru | #54
Karbece jsou karbece. Hodněkrát to zabere jinak a je to dravost a nevychovanost.Zvlášt u me R1. Když je po dešti atd. Zda se mě že to má větší charisma.Jj miluju 4 karbece ikdyž se musí seřizovat. Na to kašlu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory

8.5.2010 v 18:27 | Nahoru | #55

Murkin>koukam,ze si tady zase nekdo mysli,ze to jede cely podle lambdy,kdyz ji tam mas,myslim,ze se na tohle tema uz tady na tom foru napsalo dost.



a podle čeho tedy?

Strikacka x karburatory

8.5.2010 v 19:49 | Nahoru | #56
prostě to tam pere "natvrdo" podle map, nepřízpusobuje se několikrát az sekundu jako u auta. Jestli se nepletu, tak koriguje dost hruěb chidou/bohatou směs jen v režimu nízkých otáček..

Např. moje GSXR je krásným příkladem- stříkačka a bez lambdy.. (od výroby) Takže skutečně stříkačka lambdu nepotřebuje..

Strikacka x karburatory

8.5.2010 v 21:08 | Nahoru | #57
Mno takhle. Mam hodne najezdeno na strikacce FZ6 Fazer, a tu a tam pojezdim na karbecu CB600F2 Hornet a uprimne ? strikacka mi prijde krapet "sametovejsi" ale ve finale je to prast jako uhod, zadnej zasadni rozdil nepocituju. Krom toho ze si na fazeru nehraju se syticem a kohoutem pod nadrzi jak trotl ale proste krisnu a jedu.

(reakce na) Strikacka x karburatory

9.5.2010 v 18:08 | Nahoru | #58

adamosr1>Karbece jsou karbece. Hodněkrát to zabere jinak a je to dravost a nevychovanost.Zvlášt u me R1. Když je po dešti atd. Zda se mě že to má větší charisma.Jj miluju 4 karbece ikdyž se musí seřizovat. Na to kašlu.


Moje slova nemám sice raketu, ale XJR taky dokáže nakopat prdel...

Naposledy editováno 09.05.2010 18:09:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory

10.5.2010 v 12:38 | Nahoru | #59

assassin>tyhle jevy se casto daji minimalizovat peclivym serizenim vstrikovani...

nevim jeste, jestli bude treba to nejak resit, nebo ne, ale zeptam se : co se vlastne na strikacce serizuje a pak nejaky tipy na servisy kde to umej.
Dik.

(reakce na) Strikacka x karburatory

10.5.2010 v 12:59 | Nahoru | #60

David_900SS>a podle čeho tedy?



uz sem to psal vyse v jednom rezimu podle podtlaku, v druhem rezimu podle otacek,uhlu klapky a pevnych map.... lambda je jen v tom prvnim rezimu kdy je dodavka paliva rizena podtlakem, pouzita jako korekce, stejne jako cidla teplot, barometrickeho tlaku apod. ta lambda co je u moto pouzita je pouze skokova- pozna kdy je smes chuda ale ne jak hodne chuda, reaguje pomalu na to aby se podle ni dala ridit dodavka paliva. taky se pri ladeni vstrikovani pomoci ruznych fuel commanderu casto nahrazuje pevnym odporem - kdyby to byl stezejni vstup podle ktereho se urcuje dodavka paliva, prestalo by to timto zasahem fungovat. proste jsou nejake povinne vstupy na zaklade kterych ridici jednotka vymysli kolik ma dat paliva a pak jsou korekce kdy tuhle vypoctenou hodnotu nejak zmeni.. na strane korekci do toho muzu hrabat jak chci (delaji to ruzne powerboxy, nebo tak fungoval powercommander 2)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist