paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX7R palivové čerpadlo
3.5.2010 v 11:29
Rád bych tu oživil jedno starší téma a protože na starý témata skoro nikdo nechodí, dovoluji si založit ho znovu. Mám stejnej problém jako měl Sosi a příčina je taky stejná (pro opáčko, mašina nejde zaboha natočit teplá, studená chytá na první cvrnk, jede jak z praku, vše ostatní se zdá ok, problém je v palivovým čerpadle). Takže čerpadlo má plovoucí rotor, jakmile dostane tlak, posune se dozadu a tam je relátko který se tím pohybem rozepne a čerpadlo čeká než se palivo spotřebuje atd... No a právě to relátko je v háji. Celý čerpadlo je dost drahá legrace, relátko se zvlášť koupit nedá (???) a tak se ptám jestli někdo nemá zkušenost s jeho náhradou. Uvažuju o tom, že bych ho nahradil 10A mikrospínačem, ale není tam místa nazbyt.
A mám druhej nápad. A teď se mi prosím nesmějte. Starší mašiny byly zásobovaný samospádem, no a tak mně logicky napadla otázka "opravdu je tam to čerpadlo nutné?" Co mi chybí ke štěstí? Ventil nádrže ovládaný podtlakem z karburátorů? Ještě něco?

Naposledy editováno 03.05.2010 11:55:27

2 reakcí na tento příspěvek ZX7R palivové čerpadlo

26.7.2010 v 18:52 | Nahoru | #1
Ač nemám Kawu tak myslím, že bych k tomu taky mohl něco dodat

totiž tohle čerpadlo Mitshubishi bylo mezi výrobci populární napříč značkami - podobné najdeš třeba i na Hondě Africa Twin či Varaderu či KTM LC8 950 a k tomu si můžeš najít spousty informací o tom jak čerpadla odchází a jak se to řeší

jde o to, že čerpadlo je jednoduché, ale díky tou jsou kontakty namáhané velkým proudem a jak se opalují tak čerpadlo selhává

řešení je buď výměna kontaktů (cca 800 Kč jestli si dobře pamatuju) nebo doplnění kontaktů o jiný spínací prvek s tím, že kontakty budou jen řídící a nikoliv silové (pomocké relé nebo elektronika) případně výměna celého čerpadla - buď za elektrické (Pierburg, Facet) nebo podtlakové Mikuni

(reakce na) ZX7R palivové čerpadlo

26.7.2010 v 19:06 | Nahoru | #2
Honza-TA950> Já jsem předtím taky zmiňoval náhražku, ale nemohl jsem to najít. Později jsem vyhrabal, že to někdo vyměnil za čerpadlo z CBR600F, rok nevím...

(reakce na) ZX7R palivové čerpadlo

27.7.2010 v 10:37 | Nahoru | #3

Honza-TA950>Ač nemám Kawu tak myslím, že bych k tomu taky mohl něco dodat

totiž tohle čerpadlo Mitshubishi bylo mezi výrobci populární napříč značkami - podobné najdeš třeba i na Hondě Africa Twin či Varaderu či KTM LC8 950 a k tomu si můžeš najít spousty informací o tom jak čerpadla odchází a jak se to řeší

jde o to, že čerpadlo je jednoduché, ale díky tou jsou kontakty namáhané velkým proudem a jak se opalují tak čerpadlo selhává

řešení je buď výměna kontaktů (cca 800 Kč jestli si dobře pamatuju) nebo doplnění kontaktů o jiný spínací prvek s tím, že kontakty budou jen řídící a nikoliv silové (pomocké relé nebo elektronika) případně výměna celého čerpadla - buď za elektrické (Pierburg, Facet) nebo podtlakové Mikuni



no já v elketrice nejsem zrovna kovanej, moje parketa je spíš mechanický záležitosti. neměl by jsi nějakej konkrétnější nápad tak aby to pochopil a zrealizoval i elektroanalfabet?

jinak má to svá úskalí, já zkoušel nanýtovat nové kontakty z rozdělovače, ale nechodilo to spolehlivě tam je totiž důležitý i správně načasovaný zdvih. zní to snadno, realizace není snadná...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawa ZXR750 a ZX7R(R) [1 ... 8, 9] Kawasaki ZX7R WARP 255 19.10.2022 v 21:30 godofwar
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R sancho66 2 5.10.2022 v 15:21 Bigulin
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R Thunder 35 28.6.2021 v 11:09 AlešT
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 Cuba_GSXR 16 9.5.2020 v 15:30 Kave666
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R sancho66 11 27.11.2019 v 09:43 mischa638


TOPlist