globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Paliva
29.4.2010 v 14:55
Chtel jsem se zeptat..jezdim prvni sezonu a postrehl jsem velikej rozdil v kvalite PHM..Mate nekdo nejake zkusenosti..je mozne tankovat benzit s 99 oktany?Diky Kockyss
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Paliva

29.4.2010 v 14:56 | Nahoru | #1
je to možný tankovat ale je to uplně k ničemu ba dokonce je to pro motorku horší..takže tankuj 95 a ušetříš pár korun
tohle si přečti
http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/vysokooktanova-paliva-14694.html

Naposledy editováno 29.04.2010 14:57:32

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

29.4.2010 v 15:06 | Nahoru | #2
jetam> Nesmysl... k horsimu to muze byt max u starsi masiny ale novejsi co maji vstrikovani nevidim duvod proc by to melo byt horsi a navic se prave ze spotreba snizi.... vetsi vyhrevnost

Paliva

29.4.2010 v 15:35 | Nahoru | #3
proste jsem tankoval u levnejsi pumpy a nechtelo se ji naskocit..proste to byl znatelne horsi start nez normalne..pak jsem vzal u Shellky N95.a starty za studena uplne super..

1 reakcí na tento příspěvek Paliva

29.4.2010 v 16:00 | Nahoru | #4
Tesco, Shell, OMV, Benzina, Pap Oil atd... vždy stejné. Zkoušel jsem i různé víípower, maxpower, carrera, molela s 98oktanama a rozdíl nula. Nepoznal jsem to na výkonu, nepoznal na spotřebě. Dávám Natural 95 a klid a rozdíl 3Kč na litru nedávám výrobcům do chřtánu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

29.4.2010 v 16:06 | Nahoru | #5

SensationBlaack>jetam> vetsi vyhrevnost



A ted tu o pernikove chaloupce :D

Vis co udava oktanove cislo?????

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

29.4.2010 v 16:33 | Nahoru | #6
mateSAS> Vubec me nezajima co udava oktanove cislo
Staci ze vsichni co davaji do masin Racing tak se jim snizila spotreba to je pro mne smerodatny...

1 reakcí na tento příspěvek Paliva

29.4.2010 v 17:47 | Nahoru | #7
vždycky se najde blbec, který se snaží tvrdit, že to nejlepší je horší než standart

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

29.4.2010 v 18:08 | Nahoru | #8
SensationBlaack> To by me teda zajimalo jak je to mozny, ze se jim snizila spotreba. Teoreticky by se mela malicko zvysit. Vic oktanu nema smysl pokud to vyrobce nepredepisuje (pak je to potreba napr. kvuli kompresnimu pomeru, aby se zabranilo predcasne detonaci). Navic cim mene oktanu, tim rychleji a lepe palivo hori Pokud maj jejich motorky cidlo detonace a umi si prenastavit casovani, tak to smysl ma, ale rozhodne ne nejak valnej (stejne jede casovani optimalne pro predepsanej benzin, cidlo je tam spis pro horsi casovani v pripade horsiho benzinu).

Btw: nalej si do motorky ethanol, ten ma oktanu 110.

Smysl samozrejme ma brat benzin z drazsich pump, protoze tam ten benzin nebude rizlej buhvicim...

Paliva

29.4.2010 v 19:25 | Nahoru | #9
ja taky beru N95 ale od Shelky V-Power (N95 + nějaký aditiva pro čištění trisek, sedel ventilů atd...) přijde mi že tak o to co je dražší o to míň mi to žere (tak 0,25-0,50 litru) Určitě to tomu neuškodí a může jen pomoct...
a subjektivně mi přijde trošku tišší motor... možná takovej klidnější chod nebo jak to popsat... možná je to placebo... ale tak ušetřit na jedný nádrži pivo, když to tý motorce může jen pomoct... proč to do toho nedat...

BTW: dost lidí říká že V Power je 98okt... atd neni to pravda:

Shell V-Power : Natural 95 + aditiva
Shell V-Power Racing : viceoktanovy benzin + aditiva...

Naposledy editováno 29.04.2010 19:31:27

Paliva

29.4.2010 v 19:38 | Nahoru | #10
Furt je levnejsi koupit si ty aditiva zvlast a namichat si to. Navic porad projizdet motorem aditiva na cisteni apod je podle me zbytecny.

Ja jsem na Hondu zlej, dostava jen N95 a taky si nestezuje

Kazdopadne si myslim, ze to s tou nizsi spotrebou je dost podezrely, nevim jak by to mohlo bejt mozny. Ja mel na Kawe ER-6F stejnou spotrebu s N95 a V-power.

Paliva

29.4.2010 v 19:44 | Nahoru | #11
lej si tam co chceš... když tam dám ten V-Power... vim, že tý motorce neublížim, a na shellce si nelajznou naředit to nějakou sra*kou a podobně...
ale jako jestli tě těch 30Kč co na nádži ušetříš tak hrozně mrzí tak si jezdi na nějakou no-name benzinku na vesnici... nevim co pořád řešíte...

a když na to jezděj F1-ky tak to asi špatný nebude:) (ikdyž ty jezděj na Racing...)

Naposledy editováno 29.04.2010 19:46:27

Paliva

29.4.2010 v 19:46 | Nahoru | #12
Tak já teda půjdu proti proudu a napíšu znova a opět že to poznat je.
Beru u OMV nějaký to jejich prémiový(název nevim) s 95 oktanama - tudíž jako klasickej neutrál.Má to lepší starty a menší vibrace, na spotřebě to nejspíš poznat nejde...
Teď jsem vzal u nějaký NoName pět litříků a zase jsou starty horší....

(reakce na) Paliva

29.4.2010 v 20:00 | Nahoru | #13

izers18>Tesco, Shell, OMV, Benzina, Pap Oil atd... vždy stejné. Zkoušel jsem i různé víípower, maxpower, carrera, molela s 98oktanama a rozdíl nula. Nepoznal jsem to na výkonu, nepoznal na spotřebě. Dávám Natural 95 a klid a rozdíl 3Kč na litru nedávám výrobcům do chřtánu.



Ty to na litru nepoznáš, ale když máš pod sebou 15 koní, tak to poznám krásně

Jinak mě ta dváca jede nepatrně líp na sto oktan, i spotřeba šla dolu, cca o 0,3litru na sto. Jinak doporučuju Benzinu a OMV, nikdy zádnej problém

Bago, Carrera 95

Jinak, když prémiový paliva, tak jedině Vervu 95 či 100, nebo OMV Carrera 95 či 100, u 95ky je rozdíl oproti naturalu 95 1Kč/l, u 100vky je 2Kč/l.. Shell to má předražený..

Jo a hlavně u 100 oktanu neni biosložka

1 reakcí na tento příspěvek Paliva

29.4.2010 v 20:01 | Nahoru | #14
Nerikam brat noname, rikam brat N95 u kvalitni benzinky. 30 Kc na nadrzi je docela balik, spocitej si kolik toho projedes za rok. Mozna je V-power dovozovej benzin, nevim, ale spis bych rekl, ze je to akorat N95 s aditivama pro rozlozeni uhlikovejch usazenin.

(reakce na) Paliva

29.4.2010 v 20:03 | Nahoru | #15
KulíkCBR> Já si zase myslim, že těch 15 či 30 Kč ušetříš na snížený spotřebe

1 reakcí na tento příspěvek Paliva

29.4.2010 v 20:07 | Nahoru | #16
co vim tak Shell ma všechno z vlastní rafinerky... jinak at si kazdej jezdi na co chce... myslim ze hlavně u dvouválů se to může projevit nejvíc... a osobně mám takovej pocit, že je to prostě "lepší chod" toho motoru... a říkám... těch 30Kč na nádrži za to dám...

1 reakcí na tento příspěvek Paliva

29.4.2010 v 20:10 | Nahoru | #17
stejně těch 200W-500W navíc nepoznáš ale když se ti to vyplatí připlácet si 3kč na litr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

29.4.2010 v 20:12 | Nahoru | #18
MiDv> vyplatí a vrátí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

29.4.2010 v 20:14 | Nahoru | #19
Mr.FiFI> máš nějaký divný počty ale budiš

Paliva

29.4.2010 v 20:15 | Nahoru | #20
Mě trošku mrzí že jsem si nenafotil karbec před a po použití několika nádrží ty Carrery - rozdíl by poznal i slepej...

Paliva

29.4.2010 v 20:19 | Nahoru | #21
jj viděl jsem nějakej test co dělal AutoBild... vzali auto s najetejme asi 80 000km a upravili vstřikování že na dva válce šel V-Power a na další dva obyč... a asi po 2 000km to rozebrali... a sedla ventilů byli fakt u toho Shelláckýho čistý...
a jak říkám, cenově je to +- stejný (o co je dražší, zhruba o to míň žere...) a jsou i jiný hlediska než výkon... je jasný že to nemůže přidávat v rámci koní atd... ale může ten motor mít klidnější chod, lepší studený starty a tak podobně... nejen výkon je jediný měřítko ;) - což evidentně některým jedincům nedochází

Paliva

29.4.2010 v 20:22 | Nahoru | #22
smysl tankovat 100 oktanovej benzín má hlavně při zazimování motorky, protože, jak už tady někdo psal, neobsahuje biosložky...

Jinak jsem o tom četl v ČMN a motorce by to uškodit nemělo...

1 reakcí na tento příspěvek Paliva

29.4.2010 v 20:23 | Nahoru | #23
já tankuju special 91 a nestěžuju si

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

29.4.2010 v 20:25 | Nahoru | #24

MiDv>Mr.FiFI> máš nějaký divný počty ale budiš



No, u 95 Verva je rozdíl je 1Kč, u 100oktanový vervy je 2kč/l A jestli ti půjde spotřeba o půl litru dolu, tak si myslim, že se to možná i vyplatí

(reakce na) Paliva

29.4.2010 v 20:27 | Nahoru | #25

MiDv> já tankuju special 91 a nestěžuju si



kecáš to jsem lil do fekála

(reakce na) Paliva

29.4.2010 v 20:28 | Nahoru | #26
Mr.FiFI> podle mě jsou ty 100 oktanový paliva dobrý pro malý válce... třeba 50tky, 125tky, 600ky 4 válce... tak to vyzkoušej a zkus porovnat spotřebu

2 reakcí na tento příspěvek Paliva

29.4.2010 v 20:32 | Nahoru | #27
BagoBorec> Ano, jsou v tom rozpoustedla usazenin, viz vejs.

Molex> Tyhle testy je slozity delat, zkus se zamyslet, kdo podporuje vsechny tyhle casopisy o autech? Kdyz mas sponzora Shell, nebudes o nem psat osklive. Nerikam, ze V power je blbost, urcite to motorce neublizi, ale za ty prachy ji to ani moc nepomuze.

mari> Tohle jsem taky slysel a i tuhle zimu provedl. Ta biosracka se totiz jinak pres zimu rozlozi a slepi to palivovy cerpadlo.

Mr.FiFI> Do ty tvy dvacy je i 95 oktanu skoda A ze by na 100 km sla spotreba u dvacy o pul litru dolu? To tam mas magnetizer, ne

EDIT: Do Kawasaki ER-6F jsem taky vesele lil 91 oktanu, kdyz to bylo po ruce. Fakt je to jenom o kompresnim pomeru.

Naposledy editováno 29.04.2010 20:34:01

(reakce na) Paliva

29.4.2010 v 20:33 | Nahoru | #28

Mr.FiFI> Do ty tvy dvacy je i 95 oktanu skoda A ze by na 100 km sla spotreba u dvacy o pul litru dolu? To tam mas magnetizer, ne

2 reakcí na tento příspěvek Paliva

29.4.2010 v 20:35 | Nahoru | #29
řikam ikdyby to pomoct nemělo tak těch 30Kč mě na nádrži nezabije... a víc lidí řikalo, že karbec, případně ventilový sedla vypadaj jinak když někdo jezdí na tyhle "vylepšený" paliva... a už po několikátý uvádim, že mě subjektivně ten motor přijde takovej klidnější...

(reakce na) Paliva

29.4.2010 v 20:38 | Nahoru | #30
KulíkCBR> hele, jede to trochu líp a spotřebu jsem měřil, vyšlo mi o 0,3l na sto.. Takže ze 3,2 na 2,9

Jinak mám psáno minimálně 91 oktanů, ale řiká se, že to má cenu u kompresního poměru vyššího než 11, já mám 11,2 tušim
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist