globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 1000RR
28.4.2010 v 12:53
zdarec,da se nak snizit vykon na 06 a vejs ?nemyslim 25kw!! rekneme na 140kobyl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 13:12 | Nahoru | #181
verybusy> Až si jednou nabiješ kokos,tak se ti taky může klidně stát,že dostaneš z pojistky kulový,protože pojišťovny koukají na gumy celkem dost...

> tohle jsem nepochopil, jako ze kdyz jim ukazu doklad, ze jsem tu gumu koupil novou v shopu - tak se mi pripadna pojistka bude resit lip? ted to nemyslim ironicky, ale opravdu jsem nepochopil, jak tohle myslis? A jestli jsem to pochopil spravne, tak bych chtel znova uvest, ze mam obuty Racetecky K3 - homologovane
A pokud jde o tvar, tak jsem jiz zminoval - ze par gum uz jsem vystridal a ze kdyz je jedna strana zhoblovana do mrtva - tak neprebiram... nekdy to chce trpelivost vybrat hezke jete, ale "full price" platit nebudu.. ale to uz je asi na jine tema.. klidne se s tebou o vyhodach / nevyhodach pobavim.. napis tema pod ktere to patri a muzem pokracovat ;) tohle myslim, ze uz k Faroskovi nepatri ;)

(reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 13:14 | Nahoru | #182
racek> rozumim, ale proc bych si mel vymyslet... jako kraje na "platno" jezdit neumim.. to priznavam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 13:18 | Nahoru | #183
jeliman> pokud jsou homologovaný,tak je to mimo mísu,většinou je pak moc lidí ovšem neoznačuje jako "lepivky".

(reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 13:19 | Nahoru | #184
paca> zkus celou zatacku projizdet v palbe, nebudes muset tak prudce akcelerovat pri vyjezdu na jednicku, nebo na 2ku... nee, sorry.. promin, ale zatim jsi tady nenapsal neco, co by mi stalo za "seriozni" odpoved
ale, aby jsi se necicil ukrivdene.... ve vyjezdech z pomalych zatacek (cca 60kmh) si nepotrebuju nic dokazovat "krutou akceleraci" to jde kazdemu ;)
jinak na vyjezdech klidne "krute akceleruj", na bocich to prece na platno nesjizdis, nebo jo? hehe

(reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 13:20 | Nahoru | #185
verybusy> ok, v tom pripade se ommlouvam, ze jsem te uvedl svymi prispevky v omyl... ale ja osobne treba supercorsy, racetecky, D211(ty jsem jeste nejel,ale uz mam doma pripraveny) a urcite tech gum tohohle typu je vic - tak za "lepivky" oznacuju...

CBR 1000RR

30.4.2010 v 13:25 | Nahoru | #186

jeliman>paca> zkus celou zatacku projizdet v palbe, nebudes muset tak prudce akcelerovat pri vyjezdu na jednicku, nebo na 2ku... nee, sorry.. promin, ale zatim jsi tady nenapsal neco, co by mi stalo za "seriozni" odpoved
ale, aby jsi se necicil ukrivdene.... ve vyjezdech z pomalych zatacek (cca 60kmh) si nepotrebuju nic dokazovat "krutou akceleraci" to jde kazdemu ;)
jinak na vyjezdech klidne "krute akceleruj", na bocich to prece na platno nesjizdis, nebo jo? hehe

Asi nejezdím jak ty, pořád konstantní rychlostí. Většinou valím, brzdím do zatáčky např. na 100km/h a pak je rovinka, tak tomu okotlím na 200km/h a pak další zatáčka, brzím např na 120km/h a pak další rovinka, takže palba třeba na 230km/h...
Tak je jasné, že takhle nejezdím pořád Ale pokud bych chtěl jezdit "krajinku" tak si určo nekoupím litra ale nějakého čopra Takže pokud ti vydrží tyhle pneu 4tis km, tak buď rád, aspoň ušetříš peníze za gumy a benzín.

Naposledy editováno 30.04.2010 14:38:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 17:04 | Nahoru | #187

verybusy>Přepáčko mám proto,že jsem ubrousil stupačky a už mě to štvalo.Ale otázkou zůstává,jestli by na stejný ježdění nestačila v pohodě o třídu až dvě horší guma.To je ale v oblasti hypotéz a než abych to na sobě zkoušel,tak radši nazuju měkou gumu.Stejně tak se dá polemizovat o ježdění olítanejch okruhovek.Tudíž si to stejně musí přebrat každej sám,protože tisíc lidí=tisíc názorů.



No vidíš a já je mám proto protože vím co to znamená se na gumy 100% spolehnout a vědět že mě ve všech situacích podržej!!! A věř tomu že oproti tomu co obouvám je i tebou zmiňovaná měká guma co používáš tvrdá bačkora
Těžko se s tebou o tom bavit když každej jezdíme úplně jinak a ty si nikdy takový gumy nenazul......ale nevyvracím že by na tvou jízdu stačili jiný, to já nevím.......
Mimochodem mrkni do testu gum v MOTOHOUSE tam testujou v normálním provozu právě KR 106/108 absolutně nejlepší výsledek oproti ostatním pro rÿchlou jízdu.
A co se týče jetých gum z okruhu?! Ano, dá se o tom polemizovat protože je jetá a jetá guma, to co někdo považuje za jetý gumy z okruhu (spálený jako kráva) bych si nikdy neobul a výhoda těch co jezdím já je že jsou minimálně jetý, vím kým jsou jetý a vím o těch gumách všechno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 17:10 | Nahoru | #188

verybusy>Tak to moc lepivky nebudou,když jetou gumu přezouváš co 3-4 kkm. Nebo to jsou lepivky,ale budeš to hooodně šudlat.



další blbost...........sorry
například DUNLOP kr108 co jezdím se při neustálým tahání (necestování) přezujou po 3,5 tis.km a další věc je že tvrdost gumy ne vždy doprovází životnost takže podle toho nejde určovat.........například contiforce a nebo M1 byly tvrdý šlupky a vydrželi hovno kvůli tomu jsou třeba conťáky tak levný a nikdo je nechce.
Takže asi tak............
při svižnější jízdě (ne žádná palice) KR108 vydržej 5500km.........například při neustálým ježdění jen s váma (SPEEDYM) mi vydržela 4800km

Ještě nějakej dotaz???

Naposledy editováno 30.04.2010 17:23:03

(reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 17:18 | Nahoru | #189

verybusy>Ta pointa je v tom,že jetá okruhovka tuhle kilometráž nevydrží.Pokud ano,tak za to prostě netaháš a tudíž ji naprosto nepotřebuješ.Už vůbec nemluvím o tom,že tahle skoro ojetá guma má už úpně jiné vlastnosti (stačí se zamyslet nad tím,proč se v tomhle stavu prodávají a nedojedou).Ale pokud si připadáš jako vychytralý bazilišek,nebudu ti tenhle dojem kazit.



BLBOST viz. výše

a k tomu proč už se nejedou do konce je proto, že na okruhu je teplota tý gumy ještě větší a hlavně v neustálý zátěži když je horká tudíš účinek není tak úplně jako u nový. Přesto spousta jezdců (cca 90%) kupuje od hamleta jetý gumy z okruhu (co už někdo zul) a jezdí na nich tady na okruzích a časy 2:09, 2:12 nejsou vyjímkou takže asi tak...........
Samozřejmě kdyby někdo měl spoustu peněz jako tým kterej furt přezouvá tak bude taky furt přezouvat........to je logický jako se vším.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

30.4.2010 v 17:27 | Nahoru | #190
grassel: na zutejch slupkach 2:09 mozna tak v Moste

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 17:37 | Nahoru | #191
Bubrak ZX10R> 2:12 zajel kámoš na jetejch KR 108, těch 2:09 dává někdo (teď si nevzpomenu jak se jmenuje) a myslím že i Holán dá na jetejch 2:09

a nejsou to šlupky, jetý KR 108 se nepálej a nemodraj jako třeba PIRELLKY, nemluvím o hodně jetejch ale lehce jetejch gumajdách a to je širokej pojem protože když vidím co se třeba prodává tady v bazaru jako lehce jetý tak bych si to nikdy nenazul.

Naposledy editováno 30.04.2010 17:38:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 17:49 | Nahoru | #192

GRASSEL>Bubrak ZX10R> 2:12 zajel kámoš na jetejch KR 108, těch 2:09 dává někdo (teď si nevzpomenu jak se jmenuje) a myslím že i Holán dá na jetejch 2:09

a nejsou to šlupky, jetý KR 108 se nepálej a nemodraj jako třeba PIRELLKY, nemluvím o hodně jetejch ale lehce jetejch gumajdách a to je širokej pojem protože když vidím co se třeba prodává tady v bazaru jako lehce jetý tak bych si to nikdy nenazul.



No tak nemluv o Hamletovi. Lehce jety sem kupoval od kamose z okruhu a mely na stredu skoro jeste spuntiky. Ale KR108 neznam, tam muzes mit pravdu, ze jety podavaj lepsi vykon nez jety pirelky. Zvlast kdyz maj vetsi stycnou plochu v naklonu, jak jsem pochopil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 17:53 | Nahoru | #193
Bubrak ZX10R> a o kom mám mluvit ty pako když je berou od hamleta?!

Každej slyší slick a neuvědomuje si že mezi slickama je stejnej rozdíl jako v normálních gumách, je slick a slick a je jetej a jetej.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 18:01 | Nahoru | #194

GRASSEL>Bubrak ZX10R> a o kom mám mluvit ty pako když je berou od hamleta?!

Každej slyší slick a neuvědomuje si že mezi slickama je stejnej rozdíl jako v normálních gumách, je slick a slick a je jetej a jetej.......



No nevim jestli se neco zmenilo, ale u hamleta sem tak malo jety gumy nevidel. Ale jestli mluvis o tech KR a ze tak jety porad davaj vykon, tak to beru. Jak sem ostatne psal...

(reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 18:04 | Nahoru | #195

verybusy>Přepáčko mám proto,že jsem ubrousil stupačky a už mě to štvalo.Ale otázkou zůstává,jestli by na stejný ježdění nestačila v pohodě o třídu až dvě horší guma.To je ale v oblasti hypotéz a než abych to na sobě zkoušel,tak radši nazuju měkou gumu.Stejně tak se dá polemizovat o ježdění olítanejch okruhovek.Tudíž si to stejně musí přebrat každej sám,protože tisíc lidí=tisíc názorů.

1 člověk s rozumným názorem který chápe jak to je a nemá nemoc okruhových gum,nekteří lidi si holt myslí že nazout oruhový lepidla je jako píchnout si ampuly se steroidama chodit cvičit a myslet si že ua týden bude vypadat jako arnold.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 18:06 | Nahoru | #196

GRASSEL>No vidíš a já je mám proto protože vím co to znamená se na gumy 100% spolehnout a vědět že mě ve všech situacích podržej!!! A věř tomu že oproti tomu co obouvám je i tebou zmiňovaná měká guma co používáš tvrdá bačkora
Těžko se s tebou o tom bavit když každej jezdíme úplně jinak a ty si nikdy takový gumy nenazul......ale nevyvracím že by na tvou jízdu stačili jiný, to já nevím.......
Mimochodem mrkni do testu gum v MOTOHOUSE tam testujou v normálním provozu právě KR 106/108 absolutně nejlepší výsledek oproti ostatním pro rÿchlou jízdu.
A co se týče jetých gum z okruhu?! Ano, dá se o tom polemizovat protože je jetá a jetá guma, to co někdo považuje za jetý gumy z okruhu (spálený jako kráva) bych si nikdy neobul a výhoda těch co jezdím já je že jsou minimálně jetý, vím kým jsou jetý a vím o těch gumách všechno.

Jasný proto je ten někdo co je naokruhu jezdil sundal,protože jsou minimálně jetý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 18:15 | Nahoru | #197

czert>Já už se znova hádat nebudu. Vetšina stejně dobře ví, co si má myslet. Jen když je debata otěch gumách, tak ten kamarád s GSXR 600 K1, co tady můj pseudokamarád Maxx zmiňuje, doteď jezdil Dunlop GP Racer v rozměru 180/55 a teď obul řezanky Diablo superbike ve stejném rozměru. Proč to ten kluk asi udělal, když jsou na trhu takové super gumy, jako Contiforce apod.

To máš pravdu ,ale už kdysy dávno jezdil na šlupkách měl tam naký obyč dunlopy a byl pořád rychlej,to není v gumách ale v rukouch a o srdci.Ten kluk se pro motoorku narodil a má talent.já ani ty mu skoro nikde neujedem ,jen tam kde jde o koně.\je jen pár míst kde jsem rychlekjší než on.Mužem se nekdy vsichni projet a skusit pár useku,uvidíte že i na slupkach jde jet palba ,a až vás budu míjet budu mít přední kolo o pul metru výš než vy .Zeptej se keglera už párkrát kroutil hlavou štahlavy ,starý plzenec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 18:19 | Nahoru | #198

maxx10>Jasný proto je ten někdo co je naokruhu jezdil sundal,protože jsou minimálně jetý



tvoje IQ je vážně na výši patnáctiletýho, cikánskýho žáka první třídy ...............

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 18:20 | Nahoru | #199

Bubrak ZX10R>No nevim jestli se neco zmenilo, ale u hamleta sem tak malo jety gumy nevidel. Ale jestli mluvis o tech KR a ze tak jety porad davaj vykon, tak to beru. Jak sem ostatne psal...



asi se časy změnili, teď si u něj koupíš gumy téměř nový.........a myslím že to není jen o KR 108

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 18:25 | Nahoru | #200

GRASSEL>asi se časy změnili, teď si u něj koupíš gumy téměř nový.........a myslím že to není jen o KR 108



ok diky za info, nekdy tam mrknu omlouvam se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 18:27 | Nahoru | #201
Bubrak ZX10R> prostě si to posral, budeme se muset rozejít nebo si dát aspoň na chvilku pausu. Je mi to líto

CBR 1000RR

30.4.2010 v 18:29 | Nahoru | #202

(reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 18:30 | Nahoru | #203

maxx10>Jasný proto je ten někdo co je naokruhu jezdil sundal,protože jsou minimálně jetý



No kamos jede na novych kvaldu CEC a jeste pred koncem zavodu nazouva zase novy. Ty prvni maj fakt spuntiky na stredu a on proste pozna, ze po par kolech uz se chovaj trochu jinak, ale pro plno jinych lidi to proste bohate staci. Mivaji kolem 30 kol (tj 150km). A to ten kamos ma Brno za 2:20, nic extra, ale proste ma prachy a dopreje si novy gumy kdyz ma pocit, ze si lip zajezdi. Sadu sem mel za 2tis a byly to v podstate novy gumy puvodne za 7.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 18:31 | Nahoru | #204

GRASSEL>Bubrak ZX10R> prostě si to posral, budeme se muset rozejít nebo si dát aspoň na chvilku pausu. Je mi to líto



Na pauzu ti kaslu, di do haje a zavri za sebou dvere.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

30.4.2010 v 18:31 | Nahoru | #205
A vubec, kde je Fizzer?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 18:32 | Nahoru | #206

GRASSEL> další blbost...........sorry
například DUNLOP kr108 co jezdím se při neustálým tahání (necestování) přezujou po 3,5 tis.km a další věc je že tvrdost gumy ne vždy doprovází životnost takže podle toho nejde určovat.........například contiforce a nebo M1 byly tvrdý šlupky a vydrželi hovno kvůli tomu jsou třeba conťáky tak levný a nikdo je nechce.
Takže asi tak............
při svižnější jízdě (ne žádná palice) KR108 vydržej 5500km.........například při neustálým ježdění jen s váma (SPEEDYM) mi vydržela 4800km

Ještě nějakej dotaz???



Pak jsi přírodní úkaz a popíráš všechny přírodní zákony a zkušenosti opravdu okruhových jezdců.Asi si tě zarámuju a dám nad postel,protože brzy budeš slavnej.... Začínám trénovat levitaci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 18:33 | Nahoru | #207
Bubrak ZX10R> seš fakt kráva

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 18:35 | Nahoru | #208

verybusy>Pak jsi přírodní úkaz a popíráš všechny přírodní zákony a zkušenosti opravdu okruhových jezdců.Asi si tě zarámuju a dám nad postel,protože brzy budeš slavnej.... Začínám trénovat levitaci.



to nemusíš, jen to ukazuje to že o gumách nic moc nevíš 195/65 vydržej v pohodě to co ti říkám!!! Na KR 108 je víc masa než na tvejch dvou gumách dohromady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 18:36 | Nahoru | #209

Bubrak ZX10R>A vubec, kde je Fizzer?



taky mě napadnul, v tom smyslu že ten by na těch KRkách najel tak 10tis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 18:37 | Nahoru | #210

GRASSEL>taky mě napadnul, v tom smyslu že ten by na těch KRkách najel tak 10tis.



No covece esli se mu neco nestalo, uz tejden tu nebyl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist