globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 1000RR
28.4.2010 v 12:53
zdarec,da se nak snizit vykon na 06 a vejs ?nemyslim 25kw!! rekneme na 140kobyl.

CBR 1000RR

29.4.2010 v 16:58 | Nahoru | #121
Já bych to viděl na takovou škrtičku , a byl by klid

[img]

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 17:15 | Nahoru | #122

Bubrak ZX10R>Ja myslel ze Honda drhne kapotama tak nejak normalne v kazdy zatacce.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 17:27 | Nahoru | #123

GRASSEL>jeliman> neznám nikoho kdo by tenhle sračkoidní rozměr jezdil, z motorky která je hravá najednou uděláš těžkopádnou šunku co nechce do zatáčky.........

Nechápu jak muže být tento rozměr sračkoidní jak říkáš ,když ho obouvají všichni výrobci,chápu když si nekdo obuje 200/50 na ráfek kam patří 190/50 udelá blbost a kazí jízdní vlastnosti motorky ale pokud nejezdíš na okruhy tak jsou nejlepší gumy o rozměrech jaký udává výrobce motorky,nemluvím o směsi ta se neustále zlepšuje a muže se obměnovat ale rozměr ne.Jednoduchá rada 6palcovej ráfek 190/50 (výjimka zx12r ta má 200/50),5,5 ráfek 180/55 to jsou standart rozměry a nemá smysl experimentovat,to že změníš profila šířku gumy ve finálle motorce na jízdních vlastnostech ublíží ,zmeníš celou geometrii.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 17:42 | Nahoru | #124
maxx10> Musim souhlasit... pokud clovek chce dosahovat max. naklonu u pneu co pise vyrobce at si tam da Qualifier RR... obouvam ho a i kdyz dru v zatacce kryt altiku a vyfuky stale nejsem uplne na hrane pac tato pneu ma vetsi hribek nez klasicke pneu... menit rozmer ja nevim akorat pak tu masinu clovek musi premlouvat v naklonech...

CBR 1000RR

29.4.2010 v 19:09 | Nahoru | #125
Každej 17ti letej (a někdy i mladší) se tady ptá jak to udělat aby s notama na 25kW (někdy i míň) moh blejda bezestrachu ze švestek řídit s tim, že bude seškrcenej jen papírově a ty to máš hochu naopak

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 19:43 | Nahoru | #126
maxx10> s tebou se už o gumách bavit nehodlám..............ani tomu nemůže rozumět člověk co jezdí dřeváky jako ty. Sorry

Myslím že o tobě bylo už spousta stránek kde se akorát zjistilo že kecáš blbosti a seš notorickej lhář kterej se odkazuje na "kamarády" (czert) který mu nakonec napíšou sami že kecá blbosti a co je zač. Takže s tebou bych to uzavřel

Naposledy editováno 29.04.2010 19:48:08

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 19:46 | Nahoru | #127
SensationBlaack> přemlouvat v naáklonech?! Koukni se někdy na pneu 195/65, to je ta poslední guma co by si k něčemu přemlouval............................i z těžkopádný motorky uděláš hračku a tím že změníš její vlastnosti?! No ano, samozřejmě že změníš ale k lepšímu a výrobci je nepoužívaj protože nepočítaj že někdo tyhle gumy užije i v provozu (takže dávaj klasickej rozměr a ne zrovna lepivou směs)!!! Stejně tak jako je to například s pancířema(taky ti je nedaj v základu protože kdo by je v provozu potřeboval že?!
Kdyby to asi tak bylo proč je každej používá na okruhu?! Navíc ty máš tourer takže ani s jedním z vás nemá cenu řešit gumy.

Naposledy editováno 29.04.2010 19:51:17

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

29.4.2010 v 19:53 | Nahoru | #128
Grassel: Chlape zkoušel si to na okruhu? Nebo máš v plánu to zkoušet třeba by ses tam chytl. Na silnicích to brzo rozsekáš chlape když dřeš kapoty. Jako jestli dostaneš tu 195/65 (kr108)na hranu v provozu tak potěš pánbůh. Já jsem rád když dám na hranu 190/55 Takže jsem krajinkář

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 20:12 | Nahoru | #129
adamosr1> nevím co všichni máte ve zvyku každýmu cpát okruh, když tam někdo bude chtít tak tam půjde ..............jojo, pojedem tam s kámošem ale nepojedu na svojí, budu tam mít půjčenou 1000 K6 KWS motorsport level 2 - 191kobyl na zadku takže se budu s tou sviní spíš prát protože , no prostě to trochu jede

jak už se řeklo, samotný náklon neukazuje rychlost závisí to na víc věcech. Ale jinak jo, jedu je na kraj.

CBR 1000RR

29.4.2010 v 20:17 | Nahoru | #130
jo a kapoty nebrousím, nemám 1000rr takže to jen štrejchlá řadička

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 20:35 | Nahoru | #131
GRASSEL> Tak K6 ze 191 na zadním to musí být už marast. Když jsme tak u kapot tak kamoš odřel na cbr 954 kdysi kapoty na spodu a měl dunlop d207 . Nevěřil jsem tomu až jsem to neuviděl ale tady už vím že je to běžný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 20:47 | Nahoru | #132

SValovec1000>c.j.> Další chytrák. Jel si vůbec někdy na CBR1000 RR?



Jo, jal. Nemyslel jsem tím, že fároš je slabý, ale že po přesednutí z 2V na 4Ř bude každému připadat, že to prostě nejede Ty si asi jediná vyjímka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 20:59 | Nahoru | #133
maxx10> Taky jsem si myslel že na mašiny dávaj od výrobce už dobrej rozměr. Ale asi ne. Dají tam něco co se dobře homologuje beztak. Ale už začíná ducati, aprilka možná Bmw dávat 190/55. Jels někdy na 120/70 a 190/55? Jako nějaké slušné sadě.? Já jsem si taky myslel že výrobci nejsou blbý až jsem si nasadil na mašinu Dunlop D211gp a zadek byl 190/55. Nechápal jsem. Tlačil jsem ji na hranu a prostě zkoušel přidávat víc a víc a ta guma se mě jen smála co tam jako cvičím..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 21:06 | Nahoru | #134
adamosr1> jako zas na druhou stranu chápu lidi co melou tohle protože na to aby člověk využil a byl spokojenej například s těma KR 108 tak musí jezdit fakt palici, je to prostě normální a každej ví nejlíp jaká guma mu sedí. Ať si někdo obouvá dřeváky nebo nějaký tvrdý křusky na sporta ale pak je pár věcí jasnejch

1-není to žádnej střelec
2-takový lidi nemůžou absolutně poznat co je dobrej a co špatnej podvozek (když nepoznaj ani vlastnosti gum)
3-tvrdejma gumama zabijíš potenciál sporta!!!!!!!!!!

CBR 1000RR

29.4.2010 v 21:31 | Nahoru | #135
No už to neřešme každej at obouvá gumy jaký využije. Ja na R1 seru na výdrž gum. Musí to být lepidlo. Ikdyž jsou ty gumy lepší než já zvládnu tím líp. Drží mě to na silnici. Chtěl jsem mít R1 mega ovladatelnou a popustil jsem moto v brýlích zadek co nejvíc nahoru.(Stejně je ten zadní tlumič sráč) Gumy supercorsa a dozadu 190/55 a je to hravá mršina. A hlavně jde o to že když jsem se jel projet a gumy nebyly zahřátý a já zapoměl a dal plnej tak jsem jel trochu bokem. Co obouvám měkký gumy se mě to stane málokdy

Naposledy editováno 29.04.2010 21:33:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 21:34 | Nahoru | #136

c.j.>Jo, jal. Nemyslel jsem tím, že fároš je slabý, ale že po přesednutí z 2V na 4Ř bude každému připadat, že to prostě nejede Ty si asi jediná vyjímka



Zase nemáš pravdu. Dva roky jsem jezdil na SV1000 a můžu říct, že SV proti CBR vůbec nejede.

A spodek má RRko skoro stejný, jako SV .... teda jestli si to ještě dobře pamatuju.

CBR 1000RR

29.4.2010 v 21:37 | Nahoru | #137
Co vůbec obouvaj v Motogp ? vzadu ráfek 6,25 16,5 palec a rozměr? 200/65?

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 23:00 | Nahoru | #138

SValovec1000>Zase nemáš pravdu. Dva roky jsem jezdil na SV1000 a můžu říct, že SV proti CBR vůbec nejede.

A spodek má RRko skoro stejný, jako SV .... teda jestli si to ještě dobře pamatuju.

Zdar kamo tady se zase melou sracky

CBR 1000RR

29.4.2010 v 23:25 | Nahoru | #139
kazdopadne dik za odpovedi ,nezbejva nic jinyho nez na ni hupsnout pac ji chci.

(reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 02:48 | Nahoru | #140
zemic> no mě vomejvaj!!!! To je parodie na něco???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 07:09 | Nahoru | #141

GRASSEL>adamosr1> jako zas na druhou stranu chápu lidi co melou tohle protože na to aby člověk využil a byl spokojenej například s těma KR 108 tak musí jezdit fakt palici, je to prostě normální a každej ví nejlíp jaká guma mu sedí. Ať si někdo obouvá dřeváky nebo nějaký tvrdý křusky na sporta ale pak je pár věcí jasnejch

1-není to žádnej střelec
2-takový lidi nemůžou absolutně poznat co je dobrej a co špatnej podvozek (když nepoznaj ani vlastnosti gum)
3-tvrdejma gumama zabijíš potenciál sporta!!!!!!!!!!

Nemužeš absolutně vědět jak jezdím,víme oba jen to že když jsme spolu jeli tenkrát ,neuměl jsi ani předjet pár aut.Myslíš že jsi dobrej jezdec když škrtáš řadičkou?co to dokazuje?Nic!Že obouváš 195/65 kr 108?to je tvoje věc al nedokazuje to ,že budes rychlejší než člověk se seriovejma gumama.Mám tam conti force max a jsem snima spokojenej a myslím že bych ti vytřel prdel v každý zatáčce pokud by to pro mě nebyl neznámí usek kde jedu poprvý.Je to v jezdci a v rukou ,tak se konečně prober a nemel kraviny že vsechny gumy co nejsou lepivky a o rozměeu 195/65 jsou dřeváky.Máš nemoc okruhovejch gum do kterých si zahleděnej.Takový pašáky jsem už potkal před 14dny ve lnářích a cestou do přeštic sem na ně musel pořád čekat.Je to o jezdci,pak až o gumách a motorce.Kámos ma gsxr 600 k1 a temeř vsude je o chlup rychlejší-je to jen o rukou kamaráde Sorry.

(reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 07:11 | Nahoru | #142

SValovec1000>Zase nemáš pravdu. Dva roky jsem jezdil na SV1000 a můžu říct, že SV proti CBR vůbec nejede.

A spodek má RRko skoro stejný, jako SV .... teda jestli si to ještě dobře pamatuju.

Přesně 2V nemá smysl!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 09:18 | Nahoru | #143

GRASSEL>
KR 108 195/65 nejsou gumy jako ostatní co tě dostaneš na hranici možností ale oni dostanou tebe a kolikrát ani nevíš co bys měl udělat aby ustřelila (když nepočítám studenou gumu samozřejmě) i tak ale když jsem to přepísk tak klouzne krásně kontrolovatelně a vypadá to jakobys uměl driftovat stalo se mi to asi 5x a pohodička, pak už to čekáš a víš že neulítne.......



Nechci se mýlit,ale tyhle gumy postrádaj homologaci pro silniční provoz,což bohužel dost ovlivňuje výši pojistného plnění,pokud by se nedejbože něco stalo. A pojišťovny se dneska chytaj opravdu každýho stébla. Navíc vlastnosti týhle gumy nemáš šanci v běžným provozu prověřit,ale dobrý pocit je k nezaplacení.

2 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

30.4.2010 v 09:44 | Nahoru | #144
Pánové koukam že tady je to samej Rossi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 09:50 | Nahoru | #145

hera>Pánové koukam že tady je to samej Rossi...



Gratuluju!! krásnej první příspěvek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 10:21 | Nahoru | #146
maxx10> kluku ty jediný co máš tak je cesta 2km z letiště na benzínku kde jsme popjížděli (rovinka) a já si nebral ani rukavice a nezapínal kombošku s helmou...........jak jsem řekl, s tebou se o tom bavit nebudu. A jestli mě pojezdíš tak o tom klidně přesvědčenej bejt můžeš papapapa

ale jestli chceš zase ti sem pošlu "tvého kamaráda" czerta ať zase řekne jak to je a ty se budeš zase omlouvat jako blbeček

a to koho si potkal nebo nepotkal je mi ostatně úplně jedno

Naposledy editováno 30.04.2010 10:40:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 10:27 | Nahoru | #147
verybusy> ano postrádaj homologaci stejně jako spousta věcí, třeba některý destičky........ATD. jenže když nic jinýho jezdit nechceš a nejseš s ničím tak spokojenej tak je to jen každýho volba.......

jenže těžko se o tom bavit s někým kdo je nezkusil a kdo je nikdy nejezdil, ten kdo jezdí absolutně jiný gumy co s lepidlama nemá nic společnýho to prostě nepochopí což je logický ale neříkej mi prosím tě že je v provozu nevyužiju........absolutní blbost, když byste je nevyužily neznamená že je nevyužije každej
co se týče homologace je spousta dobrejch gum co jsou homologovaný ale jsou pro sporta a sportovní jízdu nezbytný

říct že to člověk nevyužije v provozu je stejný jako říct že je ti k hovnu přepáčko na tvém FZ1 akorát s tím že já když to pošlu ve stejným náklonu stejně jako ty tak mám ještě obrovský rezervy a nemusím se bát kdy to ulítne

Naposledy editováno 30.04.2010 10:35:30

(reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 10:27 | Nahoru | #148

hera>Pánové koukam že tady je to samej Rossi...



přemejšlel si dlouho než si tohle napsal?!

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

30.4.2010 v 10:41 | Nahoru | #149
Maxx10: někdy až pojedeš nech se u toho vyfotit (nejlépe někde v zatáčce), pak pochopíš to, co ti z kokpitu připadá jako náklon, bude na tý fotce vypadat, že jedeš skoro rovně.Protože ContiForce se nedají jezdit rychlejším tempem ani na 6kovým Hornetu..Měl jsem na něm Mez4,D208,Supercorsa III,ContiForce..A tu ContiForsku jsem po 1000km sundal, páč jsem se na ni bál prudce zabrzdit v přímím směru, natož sní zatáčet.

CBR 1000RR

30.4.2010 v 10:44 | Nahoru | #150
ať si každej obouvá co chce a už jsem řekl že každej má sám vědět co vyhovuje jeho jízdě ale pak si musí ten dotičnej uvědomit že musí držet krok a hubu o gumách který nikdy nezkusil a to že on by je nevyužil neznamená že je nevyužije každej

podle sebe soudím tebe já si myslím že jsem hrozně rychlej a když je nevyužiju tak nikdo nemůže bejt rychlejší než já až zkusíte gumy o kterých je řeč tak poté se můžeme o něčem bavit a nemusíte jezdit nehomologovanou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist