1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
Bubrak ZX10R>Ja myslel ze Honda drhne kapotama tak nejak normalne v kazdy zatacce.
vole
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
Bubrak ZX10R>GRASSEL> co ty? uz to mas?
už si nepamatuju co že si to chtěl?! Koks nebo Piko???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
Bubrak ZX10R>Ja myslel ze Honda drhne kapotama tak nejak normalne v kazdy zatacce.
myslet je hovno vedet ;) nemas nahodou prezdivku "Bubrak ZX10Rovinka", ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
GRASSEL>už si nepamatuju co že si to chtěl?! Koks nebo Piko???
GSXR si lakoval ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
jeliman>myslet je hovno vedet ;) nemas nahodou prezdivku "Bubrak ZX10Rovinka", ne?
Dyk se to tu pise casto, ze CBR drhne kapotama, i Grassel to tu psal myslim, ze je to blbe udelany.
2 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
Bubrak ZX10R>Dyk se to tu pise casto, ze CBR drhne kapotama, i Grassel to tu psal myslim, ze je to blbe udelany.
no je to tak, 1000rr 04 - 05 má hrozně široký kapoty vespod a při větším náklonu se brousej.......
06 - 07 už pohoda.....
929 a 954 brousili zase výka.....
Naposledy editováno 29.04.2010 15:06:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
Bubrak ZX10R>A nejlepsi byl kamos s VFR, porad machroval jak jede v zatacce a drhne stupackama a janevim cim a pak sem si to pucil a drhnul sem skoro v rovine.
mělo to centrál???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
Bubrak ZX10R>Dyk se to tu pise casto, ze CBR drhne kapotama, i Grassel to tu psal myslim, ze je to blbe udelany.
ale ja vim, ze se to tu pise :) Mi se to jeste nestalo... teda chtel bych videt jak nekdo ve 2kgkmh dre kapotama o zem :) mozna jeste nejsem dost velky zabijak :)
jinak dotaz - je dano, ze vetsi naklon znamena rychejsi prujezd zatacky? Treba kamos na VTR predemnou drel koleno a ja jel za nim stejne rychle malem na kolmo :)
Nema na to vliv taky profil zadni gumy?
jo a jinak, koleno o ničem nesvědčí.......jsou týpci co ho daj a motorka má téměř nulovej náklon....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
jeliman>ale ja vim, ze se to tu pise :) Mi se to jeste nestalo... teda chtel bych videt jak nekdo ve 2kgkmh dre kapotama o zem :) mozna jeste nejsem dost velky zabijak :)
jinak dotaz - je dano, ze vetsi naklon znamena rychejsi prujezd zatacky? Treba kamos na VTR predemnou drel koleno a ja jel za nim stejne rychle malem na kolmo :)
Nema na to vliv taky profil zadni gumy?
To by mit nemelo, jen kdyz vysednes tam motorka muze byt svisleji pri stejne rychlosti. Prece nemuzes jet na kolmo rychle zatacku, kdyz te to vyhodi ven ne? Kdovi jak to bylo. Prave co rikas by melo byt naopak, esli byl vysedlej, tak mel mit motorku svisleji nez ty.
2 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR
KR 108 195/65 nejsou gumy jako ostatní co tě dostaneš na hranici možností ale oni dostanou tebe a kolikrát ani nevíš co bys měl udělat aby ustřelila (když nepočítám studenou gumu samozřejmě) i tak ale když jsem to přepísk tak klouzne krásně kontrolovatelně a vypadá to jakobys uměl driftovat stalo se mi to asi 5x a pohodička, pak už to čekáš a víš že neulítne.......
Naposledy editováno 29.04.2010 15:17:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
GRASSEL>a profil gumy je samozřejmě taky hrozně důležitej.......dřív jsem obouval 190 nebo 180/55 a dát je na kraj byla sranda, pak jsem začal obouvat 195/65 a při stejným náklonu ti zbejvá tak 1,5 cm do kraje a trvalo než jsem jí dal na kraj. Naposled jsem nechyt jen stupačkou ale i řadičkou........kolikrát je to fakt už nesmysl když se zamyslíš nad tím co to je za náklon.
KR 108 195/65 nejsou gumy jako ostatní co tě dostaneš na hranici možností ale oni dostanou tebe a kolikrát ani nevíš co bys měl udělat aby ustřelila (když nepočítám studenou gumu samozřejmě) i tak ale když jsem to přepísk tak klouzne krásně kontrolovatelně a vypadá to jakobys uměl driftovat stalo se mi to asi 5x a pohodička, pak už to čekáš a víš že neulítne.......
Já mám vzádu taky 195 . A nakraj se pořád nemůžu nějak dostat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
SValovec1000>Já mám vzádu taky 195 . A nakraj se pořád nemůžu nějak dostat.
pokud máš 195/65 nebo 70 tak až budou na kraj poznáš to tak že budou v hajzlu kapoty jsem tě asi moc nepotěšil viď?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
GRASSEL>pokud máš 195/65 nebo 70 tak až budou na kraj poznáš to tak že budou v hajzlu kapoty jsem tě asi moc nepotěšil viď?!
Až chytim kapotama, tak budu pěkně nasranej, bo nesnášim škrábance na kapotách
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |