globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 1000RR
28.4.2010 v 12:53
zdarec,da se nak snizit vykon na 06 a vejs ?nemyslim 25kw!! rekneme na 140kobyl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:45 | Nahoru | #91
SValovec1000> jak moc se jí to nelíbilo?

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:46 | Nahoru | #92

dukno>Čau Ondro,si se přežral halušek nebo co?Nebo ti z toho rejžožrouta už jebe



Zdarec

Asi už mi jebe.

Kam letos jedeš?

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:48 | Nahoru | #93

dukno>SValovec1000> jak moc se jí to nelíbilo?



Jen trošku se jí to nelibilo. Lakoval jsem podsedlovej plast a jeden boční.Nic tragického.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:49 | Nahoru | #94

Bubrak ZX10R>Ja myslel ze Honda drhne kapotama tak nejak normalne v kazdy zatacce.



vole

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:50 | Nahoru | #95
GRASSEL> co ty? uz to mas?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:52 | Nahoru | #96

Bubrak ZX10R>GRASSEL> co ty? uz to mas?



už si nepamatuju co že si to chtěl?! Koks nebo Piko???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:56 | Nahoru | #97

Bubrak ZX10R>Ja myslel ze Honda drhne kapotama tak nejak normalne v kazdy zatacce.


myslet je hovno vedet ;) nemas nahodou prezdivku "Bubrak ZX10Rovinka", ne?

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:57 | Nahoru | #98

GRASSEL>už si nepamatuju co že si to chtěl?! Koks nebo Piko???



Bubrákovi to je jedno , ten bere všechno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:02 | Nahoru | #99

GRASSEL>už si nepamatuju co že si to chtěl?! Koks nebo Piko???



GSXR si lakoval ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:04 | Nahoru | #100

jeliman>myslet je hovno vedet ;) nemas nahodou prezdivku "Bubrak ZX10Rovinka", ne?



Dyk se to tu pise casto, ze CBR drhne kapotama, i Grassel to tu psal myslim, ze je to blbe udelany.

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:04 | Nahoru | #101
Bubrak ZX10R> JO no zatím je to ve stavu co mám v profilu, polepy se ještě vyráběj a airbrush nakonec nebude...........domluva dvou lidí je někdy hrozná a čas je taky svině.

A co to piko nebo koks, to už nechceš?!

2 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:04 | Nahoru | #102
A nejlepsi byl kamos s VFR, porad machroval jak jede v zatacce a drhne stupackama a janevim cim a pak sem si to pucil a drhnul sem skoro v rovine.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:05 | Nahoru | #103

Bubrak ZX10R>Dyk se to tu pise casto, ze CBR drhne kapotama, i Grassel to tu psal myslim, ze je to blbe udelany.



no je to tak, 1000rr 04 - 05 má hrozně široký kapoty vespod a při větším náklonu se brousej.......
06 - 07 už pohoda.....
929 a 954 brousili zase výka.....

Naposledy editováno 29.04.2010 15:06:55

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:06 | Nahoru | #104

Bubrak ZX10R>A nejlepsi byl kamos s VFR, porad machroval jak jede v zatacce a drhne stupackama a janevim cim a pak sem si to pucil a drhnul sem skoro v rovine.



Tyyy jo ty jsi fakt dobrej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:07 | Nahoru | #105

Bubrak ZX10R>A nejlepsi byl kamos s VFR, porad machroval jak jede v zatacce a drhne stupackama a janevim cim a pak sem si to pucil a drhnul sem skoro v rovine.



mělo to centrál???

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:08 | Nahoru | #106

GRASSEL> mělo to centrál???



Asi jo, ten drhnul urcite taky. Hruza.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:08 | Nahoru | #107

Bubrak ZX10R>Dyk se to tu pise casto, ze CBR drhne kapotama, i Grassel to tu psal myslim, ze je to blbe udelany.



ale ja vim, ze se to tu pise :) Mi se to jeste nestalo... teda chtel bych videt jak nekdo ve 2kgkmh dre kapotama o zem :) mozna jeste nejsem dost velky zabijak :)
jinak dotaz - je dano, ze vetsi naklon znamena rychejsi prujezd zatacky? Treba kamos na VTR predemnou drel koleno a ja jel za nim stejne rychle malem na kolmo :)
Nema na to vliv taky profil zadni gumy?

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:09 | Nahoru | #108

GRASSEL>no je to tak, 1000rr 04 - 05 má hrozně široký kapoty vespod a při větším náklonu se brousej.......
06 - 07 už pohoda.....
929 a 954 brousili zase výka.....



No tak vidite.

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:11 | Nahoru | #109
jeliman> ne nezáleží na náklonu, záleží na stopě, na nájezdu, výjezdu.........pokud tohle budete mít na stejný motorce oba stejný akorát jeden vystřelí větší náklon tak to znamená i větší rychlost............

jo a jinak, koleno o ničem nesvědčí.......jsou týpci co ho daj a motorka má téměř nulovej náklon....

CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:11 | Nahoru | #110
no já se poseru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:12 | Nahoru | #111

jeliman>ale ja vim, ze se to tu pise :) Mi se to jeste nestalo... teda chtel bych videt jak nekdo ve 2kgkmh dre kapotama o zem :) mozna jeste nejsem dost velky zabijak :)
jinak dotaz - je dano, ze vetsi naklon znamena rychejsi prujezd zatacky? Treba kamos na VTR predemnou drel koleno a ja jel za nim stejne rychle malem na kolmo :)
Nema na to vliv taky profil zadni gumy?



To by mit nemelo, jen kdyz vysednes tam motorka muze byt svisleji pri stejne rychlosti. Prece nemuzes jet na kolmo rychle zatacku, kdyz te to vyhodi ven ne? Kdovi jak to bylo. Prave co rikas by melo byt naopak, esli byl vysedlej, tak mel mit motorku svisleji nez ty.

2 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:15 | Nahoru | #112
a profil gumy je samozřejmě taky hrozně důležitej.......dřív jsem obouval 190 nebo 180/55 a dát je na kraj byla sranda, pak jsem začal obouvat 195/65 a při stejným náklonu ti zbejvá tak 1,5 cm do kraje a trvalo než jsem jí dal na kraj. Naposled jsem nechyt jen stupačkou ale i řadičkou........kolikrát je to fakt už nesmysl když se zamyslíš nad tím co to je za náklon.

KR 108 195/65 nejsou gumy jako ostatní co tě dostaneš na hranici možností ale oni dostanou tebe a kolikrát ani nevíš co bys měl udělat aby ustřelila (když nepočítám studenou gumu samozřejmě) i tak ale když jsem to přepísk tak klouzne krásně kontrolovatelně a vypadá to jakobys uměl driftovat stalo se mi to asi 5x a pohodička, pak už to čekáš a víš že neulítne.......

Naposledy editováno 29.04.2010 15:17:47

CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:19 | Nahoru | #113
profil resi jen to jakej naklon ta guma jeste udrzi

ale tady se resilo jestli se pri stejny rychlosti da jet rovne kdyz druhej je naklopenej a to je nesmysl (bez vysednuti jak sem psal)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:23 | Nahoru | #114

GRASSEL>a profil gumy je samozřejmě taky hrozně důležitej.......dřív jsem obouval 190 nebo 180/55 a dát je na kraj byla sranda, pak jsem začal obouvat 195/65 a při stejným náklonu ti zbejvá tak 1,5 cm do kraje a trvalo než jsem jí dal na kraj. Naposled jsem nechyt jen stupačkou ale i řadičkou........kolikrát je to fakt už nesmysl když se zamyslíš nad tím co to je za náklon.

KR 108 195/65 nejsou gumy jako ostatní co tě dostaneš na hranici možností ale oni dostanou tebe a kolikrát ani nevíš co bys měl udělat aby ustřelila (když nepočítám studenou gumu samozřejmě) i tak ale když jsem to přepísk tak klouzne krásně kontrolovatelně a vypadá to jakobys uměl driftovat stalo se mi to asi 5x a pohodička, pak už to čekáš a víš že neulítne.......



Já mám vzádu taky 195 . A nakraj se pořád nemůžu nějak dostat.

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:24 | Nahoru | #115

SValovec1000>Já mám vzádu taky 195 . A nakraj se pořád nemůžu nějak dostat.



Esli ti nevadej vnitrni valce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:25 | Nahoru | #116

SValovec1000>Já mám vzádu taky 195 . A nakraj se pořád nemůžu nějak dostat.



pokud máš 195/65 nebo 70 tak až budou na kraj poznáš to tak že budou v hajzlu kapoty jsem tě asi moc nepotěšil viď?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:27 | Nahoru | #117
tak me napadla otazka- komu se povedlo oskrtat kapoty na 04/05 s 190/50?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:29 | Nahoru | #118
jeliman> neznám nikoho kdo by tenhle sračkoidní rozměr jezdil, z motorky která je hravá najednou uděláš těžkopádnou šunku co nechce do zatáčky.........

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:30 | Nahoru | #119

GRASSEL>pokud máš 195/65 nebo 70 tak až budou na kraj poznáš to tak že budou v hajzlu kapoty jsem tě asi moc nepotěšil viď?!



Až chytim kapotama, tak budu pěkně nasranej, bo nesnášim škrábance na kapotách

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 15:31 | Nahoru | #120

SValovec1000>Až chytim kapotama, tak budu pěkně nasranej, bo nesnášim škrábance na kapotách



to mi povídej jsou dvě možnosti, nekupovat si 05ku fároše a když si ho koupíš tak se nesnažit dostat gumy na kraj
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist