globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 1000RR
28.4.2010 v 12:53
zdarec,da se nak snizit vykon na 06 a vejs ?nemyslim 25kw!! rekneme na 140kobyl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 13:09 | Nahoru | #61

zemic> znam hodne lidi ,kterym se libi model od 08 ,ale nekoupej si ho ,protoze to je proste prekonovany a na normalni silnice zbytecnej vykon, ,jestli to pude takle dal ,tak za 20let budem kupovat 250konovy motorky a budem s tim litat jen na letisti ,protoze to bude zbytecny i na okruh



Tohle presne psali o 100konovejch motorkach pred 30 lety. Takze za 10 let tu budem cist, ze nekdo zacina a nechce 250 koni ale jenom 180 nez se nauci. Normalka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 13:14 | Nahoru | #62

Bubrak ZX10R>Tohle presne psali o 100konovejch motorkach pred 30 lety. Takze za 10 let tu budem cist, ze nekdo zacina a nechce 250 koni ale jenom 180 nez se nauci. Normalka...



no úplně s tím nesouhlasím, ten fároš jak říkám sice jede hodně ale když bys sednul na např.K1,K4, nebo tvojí ZX10 a nebudeš znát technický údaje tak řekneš že maj větší výkon. Rozhodně to není o výkonu ale jakým stylem ti ho ta mašina podá a 08 fároš je fakt koťátko........................
kapitolou samo pro sebe je 2V a 4V, tam nejde mluvit vůbec o výkonu, 4hrnek jede sice (o dost) víc ale 2V je taková surová........nemyslím SV650

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 13:16 | Nahoru | #63

GRASSEL> 2V je taková surová........nemyslím SV650



SVčkaři právě zažily kurevský zklamání

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 13:19 | Nahoru | #64

racek>SVčkaři právě zažily kurevský zklamání



to jo ale když si jí koupily

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 13:22 | Nahoru | #65
GRASSEL> jj, za chyby se platí

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 13:22 | Nahoru | #66

GRASSEL>to jo ale když si jí koupily



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 13:39 | Nahoru | #67

zemic>nejel ,prave se strachuju toho prestupu z 2valu 106k na 4val 170k



No po VTR budeš výkonem fároše dost zklamaný

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 13:41 | Nahoru | #68
c.j.> Další chytrák. Jel si vůbec někdy na CBR1000 RR?

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 13:43 | Nahoru | #69

SValovec1000>c.j.> Další chytrák. Jel si vůbec někdy na CBR1000 RR?


A to musim kdyz chci chytracit na foru?

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

29.4.2010 v 13:44 | Nahoru | #70
Mrzout> Rozhodně!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 13:46 | Nahoru | #71

SValovec1000>Mrzout> Rozhodně!


Rozhodne ANO nebo rozhodne NE ? Nemuzu se Rozhodnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 13:50 | Nahoru | #72

SValovec1000>c.j.> Další chytrák. Jel si vůbec někdy na CBR1000 RR?



já já já já jáááááá se hlásím

CBR 1000RR

29.4.2010 v 13:52 | Nahoru | #73
no po VTR bude vykon 1000RR dostacujici... tyhle V2 moc nejedou, ta honda je takova hodna, moc to nevypada, ale jede fakt rychle:)

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 13:53 | Nahoru | #74

Mrzout>Rozhodne ANO nebo rozhodne NE ? Nemuzu se Rozhodnout



Rozhodně ANO.

CBR1000 RR jede opravdu dobře, a řekl bych že je až zbytečně silná, na ty naše zkurvené silnice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 13:54 | Nahoru | #75

GRASSEL>já já já já jáááááá se hlásím



Tak Ty si na tom aspon jel, teda aspon podle toho co si tu psal, ale možná že nás taháš taky za nos

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 13:57 | Nahoru | #76
SValovec1000> jojo, vymýšlým si. Je to pak zajímavější

hele já si taky nemyslím že by měl bejt po firestormovi zklamanej, to ani náhodou a vím že 1000rr jede hezky a je díky výkonu a tomu tlumiči asi nejlepší litr na silnice

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

29.4.2010 v 13:59 | Nahoru | #77
GRASSEL> S tim souhlasim, že to je zřejmě nejlepší litrovej SS na silnice , jen né na ty naše.

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:01 | Nahoru | #78
SValovec1000> ale ano, na všechny

samozřejmě že na naše je jinak nejlepší traktor..........

CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:14 | Nahoru | #79
to zemic> Hel noboj se ničeho,já měl litrovýho dvouvala Duc SS1000ds cca 100hp a přešel jsem na fároše 08,Duc byla hodně syrová oproti fárošovi ale tady ten výkon můžeš krásně dávkovat,motor je dost silněj a krásně točivej od 5tis až do 13tis táhne postupně pořád víc a vic.Je to hodně rychlá motorka se super brzdama a podvozkem ale má jednu nevýhodu je to prostě Hujda na tohle označení si budeš must zvyknout. Jezdit budeš tak jak za to budeš tahat .Jdi do toho,chybu neuděláš.Já jsem moc spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:19 | Nahoru | #80
Jj mašina je o charakteru. Jakým ti motor ty koně podá. Mám R1 99 a ted jsem lítal jeden den na tl 1000 s a pěkný no. A nevadilo mě že má o 20 koní min. Ikdyž bych si projel spíš tu milunku. Takže na výkon jako takovej se snadno zvyká. Teda pokud je člověk rovinkář. Pomalu každej kdo jezdil silničky tak měl 600 ccm tak rok max dva a šel pak na litra.Na zatáčkovité silnici točit litra do omezovače to musíš být magor.A honda má jako výkon jak tramvaj. Takovej nezáludnej ale dostatečnej. To píšou všecky časopisy a testrideři. Takže pokud si měl vtr 1000 firestorm tak no problémo. Jak zde říkali kluci.

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:22 | Nahoru | #81
adamosr1> díky tobě jsem zjistil že jsem magor........

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:25 | Nahoru | #82
Tak já sem asi taky magor .... ikdyž vlastně ne, protože honda "nejede"

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:29 | Nahoru | #83
SValovec1000> copak, už ses na tom naučil zatáčet jo?!

Už poznali tvoje kapoty asfalt nebo si ještě panic?

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:31 | Nahoru | #84
GRASSEL>Jj, zatáčet už umim a asfalt moje kapoty poznali víc než bylo zdrávo

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:34 | Nahoru | #85
SValovec1000> já nemyslel pád vole

2 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:40 | Nahoru | #86
GRASSEL> Já vim

Ne, ne, až tak neklopim, že bych drhnul kapotama o zem. Mám zase nějakej púd sebezáchovi.

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:42 | Nahoru | #87
SValovec1000> a copa si teda dělal?! Hlavně bacha na pád na pravej bok, je tam řídící jednotka (pěkně nahovno umístěná a při pádu je většinou death)

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:43 | Nahoru | #88
Čau Ondro,si se přežral halušek nebo co?Nebo ti z toho rejžožrouta už jebe

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:44 | Nahoru | #89
Chtěl jsem si začátkem zimy jen objet ulici, a v zatáčce jsem trošku přidal a jí se to nelíbilo

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 14:45 | Nahoru | #90

SValovec1000>GRASSEL> Já vim

Ne, ne, až tak neklopim, že bych drhnul kapotama o zem. Mám zase nějakej púd sebezáchovi.



Ja myslel ze Honda drhne kapotama tak nejak normalne v kazdy zatacce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist