globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 1000RR
28.4.2010 v 12:53
zdarec,da se nak snizit vykon na 06 a vejs ?nemyslim 25kw!! rekneme na 140kobyl.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

28.4.2010 v 14:52 | Nahoru | #31
to se mi moc nezdá,ale když to někdo naměřil¨

myslim že předělaný dualní vstřikování a vůbec komplet jako takoví muže dělat i větší rozdíl.
tedy aspon co jsem mluvil s jednim znamim z honda servisu.

ano motor má mít na klice 172 koní a to mi chceš říct že přenosem na zadní kolo stratíš 20 koní

Naposledy editováno 28.04.2010 14:58:10

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

28.4.2010 v 15:02 | Nahoru | #32
to uz neni otazka na me, nebudu tady delat chytraka - ze necemu rozumim :) myslim si, ze ne ztrata, ale rozdil mereni vykonu na klice a na zadnim kole klidne 20koni udelat muze. zkus hledat... ale i kdyz koukam na dyna na youtubku... vzdy nameri od 140koni+
jestli vyjdou kacky, zajedu prsti mesic na brzdu... ;)

jinak mi osobne je to jedno, jestli to ma 120, nebo 170koni.. mi ten vykon staci

Naposledy editováno 28.04.2010 15:03:47

(reakce na) CBR 1000RR

28.4.2010 v 15:07 | Nahoru | #33
Zarážka na plynu je asi nejlevnější řešení. Ale stejně ji budeš vytahovat do půl roku pryč

(reakce na) CBR 1000RR

28.4.2010 v 15:08 | Nahoru | #34

RoadRunner>ano motor má mít na klice 172 koní a to mi chceš říct že přenosem na zadní kolo stratíš 20 koní



Tohle už je fakt moc...

>Jeliman: ano těch 20 poníků je běžná ztráta...

CBR 1000RR

28.4.2010 v 15:26 | Nahoru | #35
>Jeliman - mě ten výkon taky stačí jen se mi to zdálo moc,ale až mi za týden budou ladit tu Yoshimuru tak to budu vědět přesně.

CBR 1000RR

28.4.2010 v 15:26 | Nahoru | #36
Ale no tak hosi..Kunda tedy Honda nemela nikdy takovej vykon jakej psala..Je to nejvice kecajici znacka s vykonem Trochu si ctete po tom netu meri keca se to vsude.
Budes rad kdyz to bude mit 140koni
Jine kafo je 08cka a vejs to uz jim trochu jede pac ty kone uz tam tolik nechybi a nejsou jen na papire

CBR 1000RR

28.4.2010 v 15:31 | Nahoru | #37
>Z-X-R ----------
a co sis ještě přečet o hondě?

(reakce na) CBR 1000RR

28.4.2010 v 15:35 | Nahoru | #38

racek>Ty ses taky dobrej agent Výkon a krouťák spolu souvisí, nejde snízit výkon a nechat stejnej krouťák



to já pochopitelně vim, hledal jsem spíš řešení v převodech, ale to bys tam musel mít milion zubů, tak jsem to možná blbě napsal

CBR 1000RR

28.4.2010 v 15:50 | Nahoru | #39
06 ma 140 koni v serii, tak co resis ?

CBR 1000RR

28.4.2010 v 15:57 | Nahoru | #40
má pravdu předseda

CBR 1000RR

28.4.2010 v 18:50 | Nahoru | #41
Jak pišou kluci kvůli 15-20 koním to nemá cenu nějak škrtit pod krkem

(reakce na) CBR 1000RR

28.4.2010 v 20:28 | Nahoru | #42

zemic>600rr se musi tocit jak prase aby to jelo a nema to spodek ,1000rr ma spodek a nemusis tocit aby to jelo ale kurva tech 180 kobyl je zas kotel ,chci koupit novejsi masinu,ale jedine litra a tech 140 koni je optimalni a na silnejsi sem nejel ,tak se ptam ,kdyby nahodou me tech 180 koni potahalo jestli se to neda nak snizit.

Nechápu na co chceš snižovat výkon o 30koní ,není jednoduší koupit jinou slabší motorku???1000rr 06 je hodná motorka ,nejhodnejší z litrové konkurence ,zaslouží si spíš nejaké koníky navíc ,než jí ubírat!!

CBR 1000RR

28.4.2010 v 21:56 | Nahoru | #43
Stačí tam nalít benzín z alberta, to tě na těch 140 koní zaručeně dostane, odzkoušeno .

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

28.4.2010 v 22:04 | Nahoru | #44
149 PS..



..to je méně než vůbec první GSXR 1000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

28.4.2010 v 23:02 | Nahoru | #45
c.j.> Ták předsedo to není. Ještě mám doma pod polštářem stařičkej časopis motohouse a v testu litrů z roku 2002 naměřili gsx-r 1000 138 koní na zadku. Ale víš jak to je s tím měřením .Někde to ukáže víc někde mín.

Naposledy editováno 28.04.2010 23:02:32

CBR 1000RR

28.4.2010 v 23:19 | Nahoru | #46
Hele řediteli,jestli se ti nelíbí takový stado koní,tož já to s tebou vyměním. Mě ty kobylky vadit nebudou. No a když budu chtit jich tam mít míň,tož jim nedám tolik ovsa,podle mě je to nejjednodužší způsob snížení výkonu.Jestli je to jinak,tož su asi pitomec!

CBR 1000RR

28.4.2010 v 23:26 | Nahoru | #47
mě stačí vědět, že na moji "babičce" naměřili 152koní.. Sice těžko říct, jestli na klice, nebo na kole..

Ale odpovídá to výsledkům jiných K1/K2, které mají 147 - 156 koní..
http://www.sindlermotors.cz/img/File/MotoDatabase.htm

lžou všichni výrobci, někteří to hají tím, že to je výdledek s náporovým sáním apd. kraviny..

(reakce na) CBR 1000RR

28.4.2010 v 23:28 | Nahoru | #48

adamosr1>c.j.> Ták předsedo to není. Ještě mám doma pod polštářem stařičkej časopis motohouse a v testu litrů z roku 2002 naměřili gsx-r 1000 138 koní na zadku. Ale víš jak to je s tím měřením .Někde to ukáže víc někde mín.



a vůbec, i kdyby 130koní, pořád z toho využiju maximálně jednu až dvě třetiny

2 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

28.4.2010 v 23:39 | Nahoru | #49
no,asi ty kone moc resim ,ale chtel bych koupit co nejnovejsi a mam docela respekt z toho vykonu.hodne se mi libi 08 ,tak sem se jen zeptal estli to nejde aby to nemelo hned na zacatek plnej vykon .jinak teda sorac za blbej dotaz

(reakce na) CBR 1000RR

28.4.2010 v 23:48 | Nahoru | #50
zemic> Kurňa,škoda,sem myslel žesi plácnem.

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 08:06 | Nahoru | #51

zemic>no,asi ty kone moc resim ,ale chtel bych koupit co nejnovejsi a mam docela respekt z toho vykonu.hodne se mi libi 08 ,tak sem se jen zeptal estli to nejde aby to nemelo hned na zacatek plnej vykon .jinak teda sorac za blbej dotaz



kup 08, ja ti zatim pujcim mojeho farose a pristi rok, pokud to nerozstrelis to vymenime zpatky ;)

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

29.4.2010 v 09:31 | Nahoru | #52
Ty bláho to je dotázek,sem si vždycky myslel že Motka jede jen tolik kolik chce řidič nebo je tomu jinak?

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 09:54 | Nahoru | #53

Redbois>Ty bláho to je dotázek,sem si vždycky myslel že Motka jede jen tolik kolik chce řidič nebo je tomu jinak?



To víš, nová doba.... Host vyhazuje vrchního, motorka vyhazuje ridice ze sedla....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 12:27 | Nahoru | #54

jeliman>...origo bez uprav kolem 150koni myslim, coz od jeho 140 pozadovanych neni az tak daleko....


když řeší rozdíl mezi 140ti a 180ti, tak asi řeší papírovejch. kdyby to měl zavřený na 140, tak na kole bude mít tak 120... 180+ na kole má akorát jeden bike a to s1000rr...

PS: hlavně si myslím že to nebyl až tak špatnej dotaz. prostě se ptá, jak to jde řešit... a někdo prostě nechce měnit motorku každej půlrok, radši si bude opečovávat svůj stroj víc let a bude vědět "co v něm má"... (což je zrovna tahle situace - sníží výkon na naučení a pak si to otevře na plnou palbu). nechtěl bych řešit prodej a nákup po každým půlroce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 12:44 | Nahoru | #55

Forty>když řeší rozdíl mezi 140ti a 180ti, tak asi řeší papírovejch. kdyby to měl zavřený na 140, tak na kole bude mít tak 120... 180+ na kole má akorát jeden bike a to s1000rr...

PS: hlavně si myslím že to nebyl až tak špatnej dotaz. prostě se ptá, jak to jde řešit... a někdo prostě nechce měnit motorku každej půlrok, radši si bude opečovávat svůj stroj víc let a bude vědět "co v něm má"... (což je zrovna tahle situace - sníží výkon na naučení a pak si to otevře na plnou palbu). nechtěl bych řešit prodej a nákup po každým půlroce

znam hodne lidi ,kterym se libi model od 08 ,ale nekoupej si ho ,protoze to je proste prekonovany a na normalni silnice zbytecnej vykon, ,jestli to pude takle dal ,tak za 20let budem kupovat 250konovy motorky a budem s tim litat jen na letisti ,protoze to bude zbytecny i na okruh

CBR 1000RR

29.4.2010 v 12:48 | Nahoru | #56
hele nic s tím nedělej, dej to na brzdu a zjistíš že máš k dispozici 140 koní

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 12:52 | Nahoru | #57
zemic> no je vidět že si na 08čce fárošovi nejel protože sice jede hodně ale výkon ti nabízí v takových dávkách že bych ho rozhodně nepovažoval za překoňovanou bestii!!!
Za druhý jsou motorky který maj menší výkon ale jsou daleko řekněme brutálnější a agresivnější, není to o výkonu.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

29.4.2010 v 12:52 | Nahoru | #58
zemic: a jels na tom vubec?? Nebo se toho bojis jenom z principu?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 12:56 | Nahoru | #59

racek>zemic: a jels na tom vubec?? Nebo se toho bojis jenom z principu?

nejel ,prave se strachuju toho prestupu z 2valu 106k na 4val 170k

(reakce na) CBR 1000RR

29.4.2010 v 13:03 | Nahoru | #60
zemic> tak se nestrachuj a prvni to zkus, je to 4valec takze je nastup plynulej. Kamos ma okruhovku RR s komplet vyfukem, ignitech jednotkou, racing kratkym plynem, retezovku do pomala, brzda ukazala neco pres 182 koní (ale kdo ví ) a taky se na tom dá jezdit uplne v klidu do nejakych 8 tisic pohoda a pak uz to chce bud zaradit nebo si uzit tu silu

Ale prakticky me na tom nutil jezdit (at si zvykam) a kdyz jsem to zvladl v dobach kdy jsem jezdil na Hornetovi, tak nevidim duvod proc bys to neukociroval po litrovym V2

Naposledy editováno 29.04.2010 13:04:21
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist