globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 1000RR
28.4.2010 v 12:53
zdarec,da se nak snizit vykon na 06 a vejs ?nemyslim 25kw!! rekneme na 140kobyl.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 10
Následující

CBR 1000RR

28.4.2010 v 12:54 | Nahoru | #1
Jo, koupi CBR600RR...

CBR 1000RR

28.4.2010 v 12:57 | Nahoru | #2
Trošku mi uniká pointa....

CBR 1000RR

28.4.2010 v 12:59 | Nahoru | #3
Proste udelej zarazku na plynu... Ale taky mi unika pointa

CBR 1000RR

28.4.2010 v 13:06 | Nahoru | #4
dlouhej plyn popř. zarážku na stávající nebo výměna řídící jednotky, ale to je fin. náročný... Murkin by ti poradil, ale spíš nechápu proč...

CBR 1000RR

28.4.2010 v 13:07 | Nahoru | #5
Ano, příště si kup třeba dvoulitra

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

28.4.2010 v 13:15 | Nahoru | #6
Nebo sundej jednu fajfku

Jestli si myslíš, že Tě to potahá těch 180 kobyl, tak to pak aj těch 140.

pokud jsi zvládl firestroma, tak na blejdu se naučíš. Není to taková divočina jak to vypadá, je hodný.

CBR 1000RR

28.4.2010 v 13:28 | Nahoru | #7
vindej jetnu sfyčku , cype !!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

28.4.2010 v 13:32 | Nahoru | #8

Danielos>Nebo sundej jednu fajfku

Jestli si myslíš, že Tě to potahá těch 180 kobyl, tak to pak aj těch 140.

pokud jsi zvládl firestroma, tak na blejdu se naučíš. Není to taková divočina jak to vypadá, je hodný.


600rr se musi tocit jak prase aby to jelo a nema to spodek ,1000rr ma spodek a nemusis tocit aby to jelo ale kurva tech 180 kobyl je zas kotel ,chci koupit novejsi masinu,ale jedine litra a tech 140 koni je optimalni a na silnejsi sem nejel ,tak se ptam ,kdyby nahodou me tech 180 koni potahalo jestli se to neda nak snizit.

CBR 1000RR

28.4.2010 v 13:33 | Nahoru | #9
Napada mne Power Commander s mapou nastavenou na Heavy Rain / storm

CBR 1000RR

28.4.2010 v 13:35 | Nahoru | #10
a na co jako? vyndej jednu svíčku..

3 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

28.4.2010 v 13:38 | Nahoru | #11
bezte do pyce s tema svickama ,nejsem 16 letej dylino. jen se ptam

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

28.4.2010 v 13:43 | Nahoru | #12
na blbou otazku blby odpovedi

(reakce na) CBR 1000RR

28.4.2010 v 13:44 | Nahoru | #13

zemic>bezte do pyce s tema svickama ,nejsem 16 letej dylino. jen se ptam


tak co se vztekáš vole

CBR 1000RR

28.4.2010 v 13:48 | Nahoru | #14
tak vyndej z prevodovky 1, 2, 4, 5, 6 a mas to... na trojku se rozjedes, ale na sprint to nebude... a vic jak 220 kmh to taky nepojede

(reakce na) CBR 1000RR

28.4.2010 v 13:48 | Nahoru | #15

Crucio>na blbou otazku blby odpovedi



1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

28.4.2010 v 13:51 | Nahoru | #16
zemic: reknu ti tajemství, motorka jede tak jak kroutís plynem. To znamená, že kdyz nedáš full gas tak tam ty kone nejsou. jasny??

CBR 1000RR

28.4.2010 v 13:59 | Nahoru | #17
Starou fusekli do sání a je to nejlevnější .....

(reakce na) CBR 1000RR

28.4.2010 v 14:01 | Nahoru | #18

racek>zemic: reknu ti tajemství, motorka jede tak jak kroutís plynem. To znamená, že kdyz nedáš full gas tak tam ty kone nejsou. jasny??



Myslím si, že pokud chce seškrtit na cca 140 koní, tak ve skutečnosti využívá tak do 100 koní, takže je úplně jedno, jestli to má špičkovej výkon 180 nebo 140 koní .....

CBR 1000RR

28.4.2010 v 14:17 | Nahoru | #19
Ty woe... kone vubec neres.... Litra musis taky roztocit aby to letelo.... tak to nebudes tolik tocit ne?

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

28.4.2010 v 14:21 | Nahoru | #20
mě to nepřijde jak blbej dotaz, naopak, lepší než kdyby to byl další do řady 25kW, ale myslim, že bys ten rozdíl stejně nepoznal, protože reálnej výkon kterej používáš je jinde.. prostě míň točit, snížením výkonu bys to moc nevyřešil, to bys spíš musel snížit krouťák a jemněji plynem

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

28.4.2010 v 14:23 | Nahoru | #21
06 tě nepotahá dokud tam nenacpeš pawercomander a komplet svody s lepšim filterm.
Prostě když ji necháš seriovou tak těch 172 koní na zadnim kole moc nepoznáš
je to supr mašina se slušnou porcí výkonu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

28.4.2010 v 14:25 | Nahoru | #22

CharlitoCZ>mě to nepřijde jak blbej dotaz, naopak, lepší než kdyby to byl další do řady 25kW, ale myslim, že bys ten rozdíl stejně nepoznal, protože reálnej výkon kterej používáš je jinde.. prostě míň točit, snížením výkonu bys to moc nevyřešil, to bys spíš musel snížit krouťák a jemněji plynem



Ty ses taky dobrej agent Výkon a krouťák spolu souvisí, nejde snízit výkon a nechat stejnej krouťák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

28.4.2010 v 14:28 | Nahoru | #23

racek>Ty ses taky dobrej agent Výkon a krouťák spolu souvisí, nejde snízit výkon a nechat stejnej krouťák



To víš, že to jde Do určitých otáček by mohl být stejný krouťák, tak by ho to posmykalo a nad určité otáčky by byl zrkouhlý kvůli omezení výkonu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

28.4.2010 v 14:31 | Nahoru | #24
Danielos> dobre ale kdyby byl do urcitych otacek stejny kroutak, byl by tim padem i stejny vykon do tech urcitych otacek...

Je to rovnice otacky x kroutak/ konstanta = vykon

Naposledy editováno 28.04.2010 14:33:09

(reakce na) CBR 1000RR

28.4.2010 v 14:34 | Nahoru | #25

racek>Danielos> dobre ale kdyby byl do urcitych otacek stejny kroutak, byl by tim padem i stejny vykon do tech urcitych otacek...



To áno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

28.4.2010 v 14:37 | Nahoru | #26

RoadRunner>06 tě nepotahá dokud tam nenacpeš pawercomander a komplet svody s lepšim filterm.
Prostě když ji necháš seriovou tak těch 172 koní na zadnim kole moc nepoznáš
je to supr mašina se slušnou porcí výkonu.



no, 172k na zadnim kole to urcite nema ;)
origo bez uprav kolem 150koni myslim, coz od jeho 140 pozadovanych neni az tak daleko....

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

28.4.2010 v 14:43 | Nahoru | #27
a kdepak si to měřil Jeliman?

Ale řeč je 06 a výš

Naposledy editováno 28.04.2010 14:45:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

28.4.2010 v 14:44 | Nahoru | #28

RoadRunner>a kdepak si to měřil Jeliman?

tutaj?

jinak myslim, ze je vseobecne znamo - ze 172 to ma mit na klice... ruku do ohne za to nedam, ale soude dle vysledku z brzd - ano...

Naposledy editováno 28.04.2010 14:45:27

(reakce na) CBR 1000RR

28.4.2010 v 14:45 | Nahoru | #29
zemic> Ja bych se te chtel taky na neco zeptat, jestli teda muzu V avataru pises, ze si chtel puvodne 4v a DIKYBOHU!!! ze si nakonec zvolil VTR. Tak co ted najednou takova zmena??? Jinak jestli chces 140koni tak bez do novejsi RSV a neres Farose

CBR 1000RR

28.4.2010 v 14:47 | Nahoru | #30
myslis, ze ta 06+ bude mit rozdil 20koni? to myslim, ze ne
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 10
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade kain80 3 13.12.2023 v 20:11 kain80


TOPlist