globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pruser
 
25.4.2010 v 18:37
zdravim chci se zeptat dneska me zastavil polda a jama do 25kw ŘP a v TP mam 81 tak co mi hrozi a co delat aby to byl oco nejnižší trest... byla to normalni kontrola ne rychlsot takže tak tak poradte dik

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pruser

25.4.2010 v 20:56 | Nahoru | #1

Nowi> Rozdělení řidičáků má svý opodstatnění?



A jaký?

Jakej je rozdíl mezi člověkem bez zkušeností na silné mašině v 18ti a 21ti? Někdo bude mít v 18-ti víc rozumu než jinej v 21-ti.
A proč je todle rozdělení jenom u motorek? Že by 200kg motorky bylo nebezpečnější než 1,5-2t auta? V 18ti vylezeš z autoškoly a můžeš legálně řídit skoro cokoliv, když na to budeš mít prachy tak klidně třeba Veyrona (beru že to je trochu nereálný ale i podstatně levnější auta už dneska slušně jedou), ale pokud chceš motorku tak ji musíš škrtit na 25kw i když to bude jenom pětikilo.

Rozdělení řidičáků podle výkonu by mělo být podle najetejch km (ale jak dokazovat?) a pro všechny skupiny nebo ať radši není vůbec.
Najet 10000km ročně na motorce jde celkem snadno (dá se i víc, zvlášť pokud majitel nemá auto) takže 20-ti letej může mít najetých 40-50 tisíc v provozu jak nic ale podle našich zákonů bude silná motorka patřit do ruky spíš jeho kamarádovi co se akorát narodil o pár měsíců dřív i když na motorce nenajel ani kilometr.
Nikdo by neměl lízt na silnou mašinu bez zkušeností bez ohledu na to jak je starej, tím že budeš třeba 40 let chodit pěšky se motorku ani auto řídit nenaučíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pruser

25.4.2010 v 21:23 | Nahoru | #2
Stráťa> Tak rozdíl mezi autem a mašinou je docela jasnej... Pokud zabýháš do extrémů, pak je jasný, že maník v 18 ti s Veyronem bude asi průser, ale stejně takej je průser maník v 18 ti s motkou o výkonu +- HP na 2 kg... PS: to ani Veyron nemá

Pravdu máš s tim, že by bylo nejlepší kdyby se to řešilo dle najetejch km...
Ale toho se asi nedočkáme...

(reakce na) pruser

26.4.2010 v 07:45 | Nahoru | #3

Stráťa>A jaký?

Jakej je rozdíl mezi člověkem bez zkušeností na silné mašině v 18ti a 21ti? Někdo bude mít v 18-ti víc rozumu než jinej v 21-ti.
A proč je todle rozdělení jenom u motorek? Že by 200kg motorky bylo nebezpečnější než 1,5-2t auta? V 18ti vylezeš z autoškoly a můžeš legálně řídit skoro cokoliv, když na to budeš mít prachy tak klidně třeba Veyrona (beru že to je trochu nereálný ale i podstatně levnější auta už dneska slušně jedou), ale pokud chceš motorku tak ji musíš škrtit na 25kw i když to bude jenom pětikilo.

Rozdělení řidičáků podle výkonu by mělo být podle najetejch km (ale jak dokazovat?) a pro všechny skupiny nebo ať radši není vůbec.
Najet 10000km ročně na motorce jde celkem snadno (dá se i víc, zvlášť pokud majitel nemá auto) takže 20-ti letej může mít najetých 40-50 tisíc v provozu jak nic ale podle našich zákonů bude silná motorka patřit do ruky spíš jeho kamarádovi co se akorát narodil o pár měsíců dřív i když na motorce nenajel ani kilometr.
Nikdo by neměl lízt na silnou mašinu bez zkušeností bez ohledu na to jak je starej, tím že budeš třeba 40 let chodit pěšky se motorku ani auto řídit nenaučíš.


Prakticky jsi si odpověděl sám a já souhlasím. Kilometry nedokážeš,to je jasné. Proto bych zavedl povinnou časovou praxi,kde sice můžeš mít řidičák a nenajet ani KM,ale je to méně pravděpodobné,jak kterýkoliv jiný model.
Takže třeba ŘP do 35kw a 18 let,ŘP do 80KW a 21let s podmínkou tři roky mít ŘP na skupinu do 35kw,a pak neomezeno od 24 let a opět tři leta praxe se sk. do 80kw.
A ne jak dneska,že 21 letej,co drží za heft motorku poprvé v autoškole odchází po 2 měsících s neomezeným řidičákem.
A co 1. bych zrušil je zavírání 600ccm a 1000ccm na 25kw!
Vycházel bych zásadně z výkonů v originálním stavu,ubylo by právě výšezmíněných "borců"co si v 18ti koupí 100HP motorku,co má výkon seškrcen jen v TP.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pruser

27.4.2010 v 21:10 | Nahoru | #4
Stráťa> Nechci tady nějak polemizovat o tom jestli někdo kdo v životě nejezdil na motorce si jako první motorku koupí R1 jako já, protože já před tim sem měl jen Síma. A ted sem si koupil R1 a myslim že jako já nezkušenej na supersportu neohrožuju jiné osoby s málo skušeností tak proč by měl někdo jiný. Ono se myslí že když nevyježděnej řidič si koupí hned supersporta že hned musí jezdit závody. Ujišťuji vás že já nejel na našich silnicích více jak 150 a bohatě mi to stači. Nemůže nikdo srovnávat jablka s hruškama to prostě nejde. A co se týče toho mladika tak to je borec. Já sem taky střelec,ale jezdit bez not je hustý a v dnešní době policejních hlídek na každym kroku je to sebevražda.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist