Enduro>Minulej tejden sem si dodělal na XL600RM r.v.1988 generálku motoru. Měla nalítanejch 75000km a po demontáži motoru to vypadalo takhle - rozvodovej řetěz zralej na výměnu a podpálený sedla výfukovejch ventilů. Vůle mezi válcem a pístem byly ještě ok. Ale když už sem to měl na stole, tak sem vyměnil následující - novej pístní čep, píst na první výbrus (+0.25mm), kroužky(+0.25), rozvodovej řetěz, ložiska na vačce, pružina napínáku rozvodovýho řetězu (předchozí mechanik neměl speciální držák na napínák, tak jí slušně povohejbal...), výfukový ventily,guferka ventilů, gufera pravýho víka motoru, nový o-kroužky k olejovýmu čerpadlu a nový těsnění pod válec a hlavu. Nechal sem si udělat výbrus válce a výfrézovat sedla výfujovejch ventilů. Všechno sem kupoval origo od hondy a cena za všechno? 16000kč...celkem pálka, ale aspoň vím co sem si tam dal *yes*