jinak TADY najdeš hodně inf. ohledně této legendy
Naposledy editováno 14.04.2010 21:42:32
1 reakcí na tento příspěvek Afrika stara,stredna alebo posledna?
Spočítej si velmi dobře, kolik do ní budeš muset ještě vrazit a podle toho se rozhodni.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika stara,stredna alebo posledna?
"Za zlomový lze považovat rok 1993, kdy stroj dostal zcela nové karburátory, airbox a novou výfukovou soustavu. Navíc se hmotnost snížila o 9 kg a výška sedla šla taky o jeden centimetr dolů. Rám byl celkově vyztužen a jistých změn se dostalo i benzínové nádrži. Dalším nezanedbatelným přínosem z pohledu jezdce bylo zvýšení výkonu o 3 k a snížení těžiště. Navíc přibylo nové barevné provedení do zelena. Výrazných změn se motocykl opět dočkal v roce 1996, kdy dostal novou kapotáž a větší a tišší byla nová koncovka výfuku. Stroj dostal také novou spojku a blikače. Změny prodělalo i zadní kolo, a to tak, aby bylo možno použít zámek na kotouč. Konečně poslední změnou byla úprava sedla. V téměř shodné podobě je "afrika" k dostání i dnes. Rozdílná je pouze škála barevných provedení. Vybírat můžete z černé, červené a modré barvy. "
osobně bych řekl že bude asi nejlepší r.v. 1993
V prvé řadě, na co ji člověk potřebuje. Jen na silnici ji neoceníte. Jsou na to lepší stroje. V terénu je to tank, ale se správným obutím lecos projedete. Na motokros to není. Je to univerzální stroj pro dobrodružné cestovatele, který má své kouzlo.
Dále z hlediska vývoje je to nejlépe popsáno na stránkách vilemx, adresa u africatwin.cz. Je to uznávaný odborník přes tyto stroje.
Dá se je zařadit do ročníků: Do RV 1992, starší dva modely 650 a 750, pak přepracováno jako ročníky 93-95, 96-99 a poslední 2000-03. Já si vybral ročník první po přepracování, RV 1993, černou. Má ještě zlaté ráfky DID, možnost nastavení tlumičů, čtyři indučky. Dále se trošku šetřilo ale lepší karburátory a v poslední změna zapalování. Nechci se moc rozepisovat o tom co lze jednoduše najít, jen ještě že se jeví jako předražené, drží si vysokou cenu. To o něčem asi bude vypovídat.
Do budoucna pokukuji po BMW 1150GS. Je výkonnější a má také své kouzlo. Stroj asi více na silnici než Honda Africa Twin XRV 750.
WACA -no na Afrike stranke som bol.No ako som pisal a som tam aj zaregistrovany,je to pre mna Spanielska dedina.Strašne nepriehladna stranka.Mam registraciu vo viacerych forach a neni problem v dobrej orientacii,na Afrika stranke je to hrozne,aspon pre mna.Pre mna je komplikovana a nepriehladna .
Preto som sa pytal na tieto Afriky lebo mam jednu na ruke,vyzera zachovala,neobuchana za velmi slušnu cenu ktora nepresahuje 1600 eur a je to ročnik 90,no neni prihlasena,takže ešte plus asi 200 eur navyše.No vyzera fakt pekne.Tak som sa pytal aj zamerne,či su nejako velke rozdieli.
300RUM -no aj môj sen bol Bawo ale GSA-čko.No bohužial pre finančnu tiesnosť chcem bud varana alebo Afru.Tato sa mi naskytla,čo som o nej pisal a zda sa mi ked porovnavam ceny,že je za dobru cenu .
No a neni podla na tom nič zle,ak by som bral aj Afru,hoc aku že ak ju budem využivať hlavne na cesty že by to bola zla kupa,ak ju budem použivať hlavne na cesty a občasne polne cesty.Mal som Biga a bohato mi stačil a pritom som s nim do žiadneho terenu nevošiel .
vilemx
Jo a mimochodem, on sám vlastní jednu právě trochu staršího data výroby (tuším 1993) a určitě ví proč.
Naposledy editováno 17.04.2010 18:01:03
Najlepšia volba je asi u mna od r.v 96 a hore.Predsa len,cena ak by si ju niekedy predaval,bude lepšia,stare dobre pravidlo,čim novšia tym sa lepšie preda,resp. drži si ako tak cenu .Dneska sa už da kupiť Afrika za slušne peniaze
Inač skutočne,Pan je na dlllllheeee trasy skveli ale?Neviem podla mna ak maš okolo 188cm a sedadlo nastavene najvyššie,tak nohy maš skoro v 90-stupnovom uhle a neni to prijemne,aspon nie pre mna.Pred tym na Bigovi som mal nohy viac vystretejšie a nebolo problem najzadiť aj cez 300 kilakov,takže uvidim.Predavam ho za dobru cenu,tak som zvedavy či sa preda alebo ostane
Doporučuji 93-95 !!!
Tento novější model má ještě komplet seřiditelný podvozek a nemá snímače na karburátorech (emise) Tento model je ještě pořád vyroben v Japonsku narozdíl od novějších modelů !Co do kvality a R.V. nejsou podstatné rozdíly Já jsem koupil motku na poměr : STAV/CENA
Podle mě nemá smysl dávat za stejnou motku víc peněz jen proto že je o pár let mladší !!!(stejně je to veterán ) Můžeš koupit mnohem starší motku v lepším stavu za méně peněz !!!!!!
1 reakcí na tento příspěvek Afrika stara,stredna alebo posledna?
Zhanam nejaku dobru Afriku ale nepohrdnem ani Varanom,no uprednostnim Afriku.Preto zisťujem nejake veci.Dik
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |