globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vento 400 Café GT - další café racer
 
14.4.2010 v 15:13
Co říkáte na nový čínský kafáč? Motor je řadový tříválec, vzducháč DOHC/2 s objemem 392ccm a výkonem 35,5 koňských sil, původem z Austrálie od tvůrce Iana Drysdala. Design si vzal na paškál ital Nic Butti (společně s Mariem Cisnerosem z Mexika), bývalý kolega Miguela Galluziho - tvůrce Ducati Monster. Bohužel zatím není určen pro Evropský trh, jelikož neplní Euro 3. Podle zdrojů co jsem našel už plánují i výrobu stříkačkové verze, takže by se mohl dostat do budoucna i na náš trh.



Předchozí
1 2
Následující

Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 15:15 | Nahoru | #1
četl sem o tom v ČMN, vzhledově to neni vubec zle, jetli se diky vyrobě v čině dostane cena roumně dolu, možna to bude good jinak, jestli nasadi cenu ta, jak velci vyrobci, tak si myslim,že ani nemusi začinat s vyrobou

Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 15:18 | Nahoru | #2
vypadá hezky... nicméně k číně bych byl pořád dost skeptickej... A až udělaj něco, co bude opravdu stát za to, tak si nasaděj takovou cenu že to nebude konkurenceschopný proti srovnatelnejm japonskejm a evropskejm motkám...

1 reakcí na tento příspěvek Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 15:29 | Nahoru | #3
Ian Drysdale je hoodně šikovnej tvůrce motorů a nejen to, je to spíš přímo vynálezce, takže motorově to bude určitě na vysoký úrovni. Cena by mohla být dole, protože kvůli kompresi ceny použili tlumiče (přední i zadní) a ráfky čínský výroby (slabý místo..?). Přijde mi taky že je to na čínu hezkej stroj:) Jsem zvědavej na nějaký testy.

(reakce na) Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 15:36 | Nahoru | #4

geomuse>Ian Drysdale je hoodně šikovnej tvůrce motorů a nejen to, je to spíš přímo vynálezce, takže motorově to bude určitě na vysoký úrovni. Cena by mohla být dole, protože kvůli kompresi ceny použili tlumiče (přední i zadní) a ráfky čínský výroby (slabý místo..?). Přijde mi taky že je to na čínu hezkej stroj:) Jsem zvědavej na nějaký testy.



jestli je to tak, tak bych od toho asi dal ruce pryč, tohle mi přijde jako jedno z nejduležitějšich časti motky ale tak kdovi..oni to ti šikmoočci umi, ale je třeba nad něma stat s bičem..je to asi něco, jako unas

1 reakcí na tento příspěvek Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 15:38 | Nahoru | #5
co je na tom café? je to normální naháč s divnýma řídítkama

Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 16:20 | Nahoru | #6
kdybi to byla 125ccm tak pro mlady hezka masina ale jinak ne

1 reakcí na tento příspěvek Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 16:27 | Nahoru | #7
Číňani se spojili z talošema -asi se odstěhuju na Měsíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 16:38 | Nahoru | #8

TOLI.>Číňani se spojili z talošema -asi se odstěhuju na Měsíc



a co Benelli?

Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 16:50 | Nahoru | #9
vypadá luxusně až na to zrcátko na první fotce ale je to čina a jedna mi už stačila

(reakce na) Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 17:02 | Nahoru | #10

FiZzeR>a co Benelli?



O Benelli sem nevěděl. Jdu balit kufry,

Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 17:12 | Nahoru | #11
Je to strašně škaredé, přijde mi to jak parodie. A to zrcátko je snad výsměch.

Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 17:49 | Nahoru | #12
vítám každé oživení kubatury 350-450ccm, už to celkem pojede a může být zachována hmotnost čtvrtlitrů (narozdíl od většiny japonských 4stovek pro domácí trh, což jsou těžká "vyvložkovaná" šestikila )

Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 17:55 | Nahoru | #13
kdynby to byl kvalitni zaklad....no,daly bvy se tam dat klasicke cafačovske větve-to by mohlo byt už z "vyroby" , nějake retro zrcatka na koncich řiditek dva klasicke klaksonky pod svštlem...n.určitě by to šlo..ovšem...stale visi e vzduchu to, že je to z Číny

1 reakcí na tento příspěvek Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 17:56 | Nahoru | #14
přední vidle je z korejskýho hyosunga

Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 17:58 | Nahoru | #15
no jo, toho zrcátka jsem si nevšim vůbec nicméně vždycky se musí nechat nějaký prostor pro kustomizaci

Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 18:00 | Nahoru | #16
Nelíbí se mi. Vypadá jak motorka z kinder vejce

Krom toho nevidim důvod říkat tomu caffe racer, to jako kvůli "sportovním" řidítkům a drátěnym kolům?

(reakce na) Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 18:08 | Nahoru | #17

bledemon>přední vidle je z korejskýho hyosunga



tak tohle by mi stačilo k tomu, abych si tohle nikdy nekoupil

E: nicmeně, hyosung je korea, tohle čína...takže kdovi, co to je zač

Naposledy editováno 14.04.2010 18:09:06

Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 18:15 | Nahoru | #18
to vypadá na nějakej bastl, blatník a podsedlák taky hyosung a víka motoru a možná i válce z dvouválce honda cb 250

Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 18:29 | Nahoru | #19
motor má být uplně nová konstrukce vymyšlená v austrálii, nejedná se o žádný licenční model hondy - podle toho co píšou na netu. I když ten levý kryt je opravdu hoodně podobný

Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 19:04 | Nahoru | #20
to zrdactko fakt husty zda se mi to nebo ten retez lezi na kyvce :D to asi jeste nevychytali

2 reakcí na tento příspěvek Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 19:13 | Nahoru | #21
me se to libi
jen bych udelal vybranejsi drzak stupacek...

(reakce na) Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 19:54 | Nahoru | #22

Lobo>me se to libi
jen bych udelal vybranejsi drzak stupacek...



jop,doladit detaily nicmeně cěňuju ty drátěne kola, za prve vypadaj hodn libově a hza druhe na naše cesty asi jedine mone řešeni

Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 19:58 | Nahoru | #23
Mně to teda přijde dost hrozný...a hlavně jakožto 400ccm s 35ti koněma na našem trhu neprodejný...

Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 20:17 | Nahoru | #24
35 kobyl stačí, je to lehký a neni to superbike. určitě by to šlo ještě trochu zvednout, ale proč..

všimli jste si, že to má možnost přidání druhýho kotouče s brzdičem na předním kole?

Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 20:38 | Nahoru | #25
geomuse>to neni žadna možnost, jak někdo psal, jsou to vidle, pochazejici z něčeho jineho, možna nějake UNI..takže to ma uchyt na druhy třmen-na takovouhle motku by byla pěkna hovadina, přidavat druhy kotouč, jsou celkem velke možnosti ve třmenech, pumpach...
ten vykon-myslim,že akurat, možna to bude vyhovovat aji kategorii do 25kW...libi se mi tahle koncepce, ty detaily ale ne

Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 21:03 | Nahoru | #26
já myslím že to vypadá jako bastl úplně celý. Motor možná dobrý, ale vsazený do čínského kusu železa. A co ta světlá výška? Do lesa jako dělaný

1 reakcí na tento příspěvek Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 21:10 | Nahoru | #27
Axel: dyk já vím, to byl jen žert, pobavilo mě že i v kole jsou díry pro kotouč mimo to, že z vidle trčí ty držáky..

Motor bude vhodnej pro japonce, kde maji limit 400ccm..

(reakce na) Vento 400 Café GT - další café racer

14.4.2010 v 22:12 | Nahoru | #28

naprcccs>co je na tom café? je to normální naháč s divnýma řídítkama



asi tak...

(reakce na) Vento 400 Café GT - další café racer

15.4.2010 v 09:46 | Nahoru | #29

Lobo>me se to libi
jen bych udelal vybranejsi drzak stupacek...



Tak nam ho udelej na Kawasaki ER-6.

Vento 400 Café GT - další café racer

15.4.2010 v 10:08 | Nahoru | #30
trochu vytuněná JAWA 350, typ 634
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist