Pokud budete přispívat do fóra držte se prosím tématu, díky.
edit: Děkuji všem za dosavadní příspěvky, ostatní pište dále. Vy kteří jste v autoškole absolvovali nácvik intenzivního brzdění a úhybných manévrů klidně napište i o jakou autoškolu se jednalo, ostudu jí tím určitě neuděláte.
edit 2: jelikož už jsem se k tomu vyjadřoval na jiném vláknu pro jistotu sem zkopíruji svůj příspěvek, aby i ti co si myslí že je autoškola neošidila byli v obraze:
Pánové (a dámy) když už je o tom řeč. Každá autoškola je ze zákona povinna mít schválenou zpevněnou cvičnou plochu - autocvičiště kde musí být zajištěno, aby tam nemohli vjet jiná vozidla tzn. žádné veřejné parkoviště ani škvárové hřiště apod. Ze zákona je autoškola povinna provádět min. 2x45min. výcviku na takovémto cvičišti, ze zákona je autoškola povinna mimo jiné provádět nácvik intenzivního brzdění a úhybných manévrů. Na všechno se v praxi s prominutím sere.
Jediné co s tím můžeme dělat je do takové autoškoly která neprovádí výcvik podle zákona vůbec nechodit, nebo tento výcvik vyžadovat a v případě, že nebude prováděn upozornit kompetentní úřady. Pokud si necháme donekonečna s.rát na hlavu a budeme ochotni platit za službu kterou nedostaneme tak se nikdy kvalita výcviku v autoškolách nezmění. Upozorňujte na to mladší kolegy kteří do autoškoly teprve půjdou a při rozšiřování požadujte odpovídající služby. Autoškola je od toho aby vás něco naučila a ne aby vám vystavila řidičák!!!
Naposledy editováno 03.03.2011 06:10:28
jezdili sme na 350 takže tak.
Jinak co vím tak nikde nic moc nenacvičujou jenom když sou lidi joo dřeva. Pořádnou výuku v autoškole maj málokde
1 reakcí na tento příspěvek anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště
No, přišli jsme k motorce, zopakoval mi co jaká páčka dělá a projeli jsme areál autoškoly, jen na zkoušku jestli se zvládnem nějak rozjet, zda na tom umim sedět a jeli jsme pomalu na silnice, první jízdy okresky a dál pak pak i v provozu a hustym provozu. Super bylo, když jsme po několika jízdách zajeli na velké parkoviště, kde slezl a nechal mi si motorku osahat, takže jsem pár minut jezdil sám a konečně zjistil, jak se vlastně zatáčí, co mám dělat a tak..
Jinak autoškolu jsem měl super, intruktor je motorkář, takže mimo klasického povídání bylo i mnoho rad ze života, co a jak dělat, na co si dávat pozor a zkrtáka vše, co bylo dobré vědět.
Pokud to Pavel čte, tak ještě jednou díky
CharlitoCZ>Dal jsem jiná možnost, důvod?
No, přišli jsme k motorce, zopakoval mi co jaká páčka dělá a projeli jsme areál autoškoly, jen na zkoušku jestli se zvládnem nějak rozjet, zda na tom umim sedět a jeli jsme pomalu na silnice, první jízdy okresky a dál pak pak i v provozu a hustym provozu. Super bylo, když jsme po několika jízdách zajeli na velké parkoviště, kde slezl a nechal mi si motorku osahat, takže jsem pár minut jezdil sám a konečně zjistil, jak se vlastně zatáčí, co mám dělat a tak..
Jinak autoškolu jsem měl super, intruktor je motorkář, takže mimo klasického povídání bylo i mnoho rad ze života, co a jak dělat, na co si dávat pozor a zkrtáka vše, co bylo dobré vědět.
Pokud to Pavel čte, tak ještě jednou díky
Jj, velka vyhoda mit dobryho instrace
3 reakcí na tento příspěvek anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště
V 15ti na pindoura:
- autoskola mela Simsony
- napred ovladani na miste - hodit na stojan, sundat, tlacit, zvednout
- krouzeni na cvicisti a dopravnim hristatku (to byla prdel, tam jsme napred rozehnali nejake zacinajici cyklisty)
- ve finale kousek po meste
- mezi tim byly lekce pravidel, udrzba/poruchy a prvni pomoc
V 17ti auto + neomezena motorka (auto platilo az od 18ti):
- jezdeni v ucebne na auto-video-trenazeru
- jezdeni s autem na cvicaku autoskoly - rozjezdy, couvani, parkovani, kuzely...
- jezdeni s motorkou na cvicaku - kdo mel papiry na fichtla, musel jen predvest, ze "ustoji" tristaparadu (Jawa 350/634)
- jezdeni s instruktorem autem i na moto po meste i mimo - docela dost hodin obojiho to bylo a museli jsme si to poctive nakrouzit
- jako perlicku, jezdil jsem celou autoskolu s karkou s piskem - instruktor si stavel garaz, takze z autoskoly umim litat i s vozikem (hodilo se mockrat)
- mezi tim byly lekce pravidel, udrzba/poruchy a prvni pomoc
Netvrdim, ze z nas tehda udelali super ridice, ale oba instruktori nam toho tehdy ukazali i rekli hodne, resily se opravy a udrzba a i prvni pomoc. Na autovyho instruktora a jeho skoleni o krizovatkach do smrti nezapomenu - jedu ke krizovatce a on na me rve: "Co je vole, chvatas do penalu? Pomalu do ty krizovatky, kurwa pomalu, cum uplne vsude kolem sebe, nevis jakyho curaka potkas... tak... a co je zase?? Kurwa, slapni tomu na koule vole at jsme z ty krizovatky pryc, to je jedno, ze to rve, jed kurwa... jsou do prdele nebezpecny....."
1 reakcí na tento příspěvek anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště
Bubak.... Na autovyho instruktora a jeho skoleni o krizovatkach do smrti nezapomenu - jedu ke krizovatce a on na me rve: "Co je vole, chvatas do penalu? Pomalu do ty krizovatky, kurwa pomalu, cum uplne vsude kolem sebe, nevis jakyho curaka potkas... tak... a co je zase?? Kurwa, slapni tomu na koule vole at jsme z ty krizovatky pryc, to je jedno, ze to rve, jed kurwa... jsou do prdele nebezpecny....."
te ucil Zdenek Polreichu, ne????
No asi pět jízd sem s tím strašně zápasil, stálo to totálně za hovno, motání po Břeclavi bylo vždycky tak na panáka.. Moto to byla Yuki 250, takovej čopřík malej těžkej..
Po těch 5ti jízdách mi konečně tatík dovezl motor do 350ky po GO, tak sem to dal dokupy a učil se doma po vedlejších cestách.. A potom ty dvě jízdy co byly do zkoušek už byly v pohodě.. Cvičák, kužely, čáru na silnici sem viděl až u zkoušek.. ale dobrý, dal sem to..
Je důležitý ten začátek, cvičák je potřeba pro úplný začátečníky..
Jinak dneska sem dělal zkoušku na velkou mašinku (na eSVéčku) tady v Hustých a úplně pohoda.. Aj přes ten déšť..
na moto mě instruktor odvezl na odlehlé místo kde je skoro nulový provoz, tam jsem mu ukázal že se umím rozjíždět, a pak jsme asi tak 10 min. dělaly osmičky v různých rychlostech...
a pak hned do provozu... tod vše....
Akorat teda na zacatek jako uplne prvni moto na ktery jsem sedla na me byla kawa ER5 ponekud velka a dost dlouho jsem s ni zapasila (dala jsem ridicak na omezenou) ale odjezdili jsme poctive vsechny jizdy, takze pohoda
v osmnacti motorku a auto - s motorkou primo do provozu, protoze uz jsem u nej delal na padesatku, si pamatuju, ze mi tripade trhala ruce
na auto jsem delal s jinym instruktorem, zase mluvil (resp. mluvila) o tom, jak uz stejne vsichni jezdime bez ridicaku, ja zase ne, tak jsme byli na jednom prazdnym letisti, zkousel si rozjezdy a celkove ovladani auta, pak do provozu.
ja to delal v letech 1996 a pak 1999. co vim, tak vycvik prinejmensim na motorku se dost zmenil. u nas to bylo jeste takovy to pohodovy.
Naposledy editováno 14.04.2010 15:59:33
1 reakcí na tento příspěvek anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště
1 reakcí na tento příspěvek anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště
Takze se stavu na silnicich nedivim, kdyz spousta curaku a pic ma zaplacenej ridicak za tyden v kapse a hura....
V Reichu je autoskola poradne husta a i pomerne draha - podle toho to tam taky vypada na silnicich. Ja tam jezdim rad, bajecne si zajezdim a zrelaxuju.