globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Malo dobiji
10.4.2010 v 21:14
Cest chapi prosim vas mam problem s Honda CBR1000rr prestava dobijet kdyz pridam plyn nabiji na 14.20V po 3 vterinach blikne predni svetlo a spadne to na 12.50V myslel jsem ze je to regulator tak jsem koupil novy a je to uplne stejne poradite nekdo Dik Jiri



Naposledy editováno 10.04.2010 21:18:07
Předchozí
1 2
Následující

Malo dobiji

10.4.2010 v 21:36 | Nahoru | #1
Podle toho co píšeš,je možnost vadných diod,na alternátor to nevypadá.Stává se to většino tehdy,když je zapojeno více spotřebičů - přídavná světla,vyhřívané rukojeti,vyhřívaná kombinéza a pod.

Malo dobiji

10.4.2010 v 22:04 | Nahoru | #2
jestli se nepletu, tak diody jsou u toho přímo v regléru.. a ten měnil..

Malo dobiji

10.4.2010 v 22:35 | Nahoru | #3
Nic navic tam nemam a ten regulator byl z funkni motorky tak nevim zdali tam neco jeste neni relatko nebo neco dik

Malo dobiji

10.4.2010 v 23:17 | Nahoru | #4
Nemohlo by to být špatnou baterkou?

Malo dobiji

11.4.2010 v 07:51 | Nahoru | #5
Ahoj toto mne vubec nenapadldo ale baterku sem napodzim kupoval novou.

Malo dobiji

11.4.2010 v 09:25 | Nahoru | #6
Na CBR 1000 se docela hodně kazí statory alternátoru takže proměř ten stator. Byla na to i svolávačka. Tady o tom něco máš v angličtině.

Malo dobiji

11.4.2010 v 09:58 | Nahoru | #7
Návod na proměření alternátoru najdeš zde: ignitech

výrobky/zkratový regulátor/návod na měření

Malo dobiji

11.4.2010 v 10:11 | Nahoru | #8
Měl jsem podobný problém, jeden ze tří vývodů alternátoru měl prodřenou izolaci a občas se zkratoval na kostru -víko motoru. Naprázdno to dobíjelo, po zapnutí světel už ne. A ještě jenom občas. Zkus odpojit regulátor a měřit ohmetrem jednotlivé vývody alternátoru proti kostře. Měl by tam být nekonečný odpor. Potom zapoj regulátor a nastartuj, rozsvit světla a změř střídavé napětí na jednotlivých vývodech alternátoru proti sobě. Měl bys změřit 3x zhruba stejně. Nevím jak je přesně zapojená CBR 1000rr, ale v každém případě by všechny fáze alternátoru měly dávat stejné napětí.

1 reakcí na tento příspěvek Malo dobiji

11.4.2010 v 10:55 | Nahoru | #9
Od alternatoru do regulat jdou 2draty a z regul jdou 3 dale ale to nevim kam

Malo dobiji

11.4.2010 v 10:59 | Nahoru | #10
nelze to stahnout ten navod z ignitech

1 reakcí na tento příspěvek Malo dobiji

11.4.2010 v 11:01 | Nahoru | #11
Zdarec. Vím přesně, o čem píšeš. Mě něco podobnýho dostalo na první letošní vyjížďce. Nebudu se tu moc rozepisovat, ale tady máš link na můj web, kde si můžeš přečíst, jak se mi závada projevovala, jak se dá identifikovat a čím to nakonec bylo. Jsou tam i užitečné odkazy... Jo a jinak to skutečně může dělat baterka, ale vzhledem k tomu, že jak píšeš je téměř nová, tipnul bych to spíš na nějaký špatný kontakt. Ať se daří.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malo dobiji

11.4.2010 v 11:18 | Nahoru | #12

Jirka.Carli>Od alternatoru do regulat jdou 2draty a z regul jdou 3 dale ale to nevim kam



Z alternátoru by měly určitě jít 3 dráty..

(reakce na) Malo dobiji

11.4.2010 v 11:21 | Nahoru | #13
wigo.dragstar> Ale v tomto problem neni to uz jsem vcera cele prohledl to vse je jak nove moto ma najete 15tis km a je to vse jak nove jo a tem grafum moc nerozumim kdybi nekdo poradil jak a cim merit samostatne alternator ty 2draty ktere od toho jdou do regul dik

(reakce na) Malo dobiji

11.4.2010 v 11:23 | Nahoru | #14
c.j.> z Alternat Jdou Vazne 3 ted sem se byl podivat

Naposledy editováno 11.04.2010 11:26:56

Malo dobiji

11.4.2010 v 11:26 | Nahoru | #15
C.J. má pravdu z altíku jdou stoprocentně 3 dráty a mezi něma navzájem při motoru v chodu musíš naměřit střídavé napětí. Pak ještě jak tu někdo psal zkontroluj jestli nejsou ve zkratu ke kostře.

Malo dobiji

11.4.2010 v 11:30 | Nahoru | #16
Jestli máš nějaký multimetr, tak ihned zjistíš, jestli je vinutí v trapu.. Rozpoj konektor a měř..

Malo dobiji

11.4.2010 v 11:35 | Nahoru | #17
Tady máš schema: http://cbr.deathace.net/gfx/2008_uk_wd.jpg
na obrázku vpravo dole je alternátor, z něj vedou 3 vývody označené Y (žluté), ty jdou do reglu, z něj potom jen 2.

Malo dobiji

11.4.2010 v 11:38 | Nahoru | #18
Jak píší ostatní. Z regulátoru by měly jít 3 dráty. V mém případě bílé, do regulátoru. Z regulátoru už jdou jen 2. Já jsem měřil vinutí až na konektoru regulátoru, ale ještě by měl být jeden konektor pod víkem u alternátoru. Taky jsem si říkal, že v kontaktech problém nebude, poněvadž jsem na začátku loňské sezóny tento konektor čistil a prostříknul NCčekm, ale chyba lávky. Nevím, kde máš regulátor ty, ale já ho mám fakt blbě za předním kolem, takže na něj jde veškerý binec od kola. Proměř multimetrem celý systém dobíjení, podle toho slovenského návodu a taky zkus měřit voltmetrem napětí na baterce při startu. Nemělo by poklesnout pod 10V, pokud ja baterka v pořádku... Jo a ještě jedna důležitá věc. To napětí na baterce musíš měřit na plně nabité, jinak ti baterka bude srážet napětí a nedoměříš se.

Malo dobiji

11.4.2010 v 12:59 | Nahoru | #19
skusim zavolat elektrikare a zmerit to a jeste pujcim si zdravou jinou baterii s farose jdu nato dekuji zatim za pomoc

Malo dobiji

11.4.2010 v 13:14 | Nahoru | #20
Poslyš, ještě jedna důležitá věc. Neodpojuj baterku za chodu motoru. Můžeš odstřelit všechno od žárovek po CDI... Bacha na to...A dej vědět, jak jsi dopadl. Když, tak zkusíme ještě něco vymyslet.

1 reakcí na tento příspěvek Malo dobiji

11.4.2010 v 17:51 | Nahoru | #21
Ahoj chlapi tak je to na 95procent alternator mnel sem i pujcenou baterku ze zdrave motorky atez to nejde nejdivnejsi je ze kdyz moto byla studena tak to dobijelo na 14.20 cim vic byla zahrata tim min dobijela na provozni teplote dobiji stale ale jen na 12.45 max

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malo dobiji

11.4.2010 v 20:39 | Nahoru | #22
Jirka.Carli> Tak to by byla docela nemilá zpráva ... V každém případě, než půjdeš do výměny vinutí, pořádně si projdi všechny spoje. Může to být jen nějaká blbost a zbytečně bys vyhodil peníze. Pak proměř vinutí. Mezi sebou by ty žluté dráty měly mít odpor od 0,2-2 Ohmů. Proti kostře by pak každý z nich měl mít nekonečný odpor. Po nastartování můžeš ještě změřit napětí. Všechno najdeš v tom slovenském návodu na kontrolu dobíjecí soustavy, který jsem ti posílal odpoledne. Pokud tam maměříš něco jiného, je to špatný. Zkusil bych to za studena a pak při zahřátí. Z toho co píšeš to vypadá, že jakmile se ohřeje olej, někde se vyšlusuje vinutí (pokud je tedy vinutí uložený v oleji, jak je to u té mojí). Mohl by to ale být i velký přechodový odpor někde ve spoji. Procházejícím proudem se nekvalitní spoj ohřívá a zvyšuje se jeho odpor, čímž dochází k úbytku napětí. ...... Proměř to napřed na konektoru regulátoru a když to bude špatné, proměř to ještě na konektoru u alternátoru. Pak už zbývá jen výměna vinutí, což je tady u nás docela mazec. Mě to šacovali v servisu na 14 tis!!!... Koukni ale na e-bay a dostaneš ho za zlomek. Třeba tady

(reakce na) Malo dobiji

18.4.2010 v 08:10 | Nahoru | #23
wigo.dragstar> Ahoj tak uz neni nad cim premyslet vcera jsem to vyndal a zjistil sem ze tato zavada byla nejspis vyrobni.Jak jsou ty 3zlute draty u civek v motoru tak jeden byl primacknuty a procvakly na kostru tak nmi elektrikar povidal ze to celou dobu stale na plny vykon dobijelo a tim se to spalilo.

Malo dobiji

18.4.2010 v 08:19 | Nahoru | #24


[img]

Malo dobiji

18.4.2010 v 08:20 | Nahoru | #25


[img]

Malo dobiji

18.4.2010 v 08:20 | Nahoru | #26


[img]

1 reakcí na tento příspěvek Malo dobiji

18.4.2010 v 10:35 | Nahoru | #27
stator, bolest fárošů už od 929.. možná i starších..

(reakce na) Malo dobiji

18.4.2010 v 10:41 | Nahoru | #28
c.j.> na prostrednim obrazku je videt ten procvakly drat skusim to nechat opravit

1 reakcí na tento příspěvek Malo dobiji

18.4.2010 v 10:47 | Nahoru | #29
kdyby to byl jen přerušený drát, tak by to bylo fajn..

(reakce na) Malo dobiji

18.4.2010 v 10:55 | Nahoru | #30
c.j.> Ono to dobijelo za studena ten spodek opravi cely a vyskousim to daji nove draty zalepi a vyskousim stale je to nejlevnjsi varianta
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist