Zda se mi, ze moje hondice ma nejak divokou reakci na zmenu zatizeni motoru. Dojizdim k zatacce, brzdim podrazovanim o potrebny pocet kvaltu + brzdy, zalomim do zatacky a na vyjezdu lehounce pridam plym a motorka vyrazi jak splasena, at se snazim plyn otocit treba jenom o milimetr. Dela to spis jen ve vyssich otackach, pokud necham vyssi kvalt a maly otacky, tak to reaguje plynule, ale zas neni sila na nejakou kloudnou akceleraci.
Je to vlastnost tehle motorky a mam se s tim naucit zachazet, nebo by pomohlo serizeni karburatoru? Pripadne neco dalsiho? Jinak jede naprosto perfektne, chyta na drc, motor bezi pravidelne.
1 reakcí na tento příspěvek Reakce na plyn CBR
za mě zkus fakt sehnat někoho kdo má stejnou moto a bude ochotnej ti to půjčit
nic lepšího tu takhle teoreticky stejně nevymyslíš, každej ví prd co si představuješ pod pojmem citlivý plyn..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dílenská příručka CBR600F 2007 Honda CBR 600F | Horis9725 | 5 | 17.9.2024 v 12:30 Krautkopf |
Map senzor Honda CBR 600F | Alessandro600 | 0 | 8.9.2024 v 00:55 Alessandro600 |
Žárovky CBR 600 f pc 25 Honda CBR 600F | seetron | 2 | 1.9.2024 v 19:56 ja1 |
odpružené padací protektory [1, 2] Honda CBR 600F | pepe363 | 32 | 20.8.2024 v 20:16 kratkej01 |
bezstarostnost [1, 2, 3, 4] Honda CBR 600F, Husqvarna Svartpilen 701 | ILA | 92 | 12.8.2024 v 04:21 MedWed |