globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Podřazování a brždění
 
7.4.2010 v 11:54
Zdravim
Mam sv650s a najeto asi jen 300 km. A řeším problém brždění a podřazování před zatáčkou. Všude čtu že se to dělá takle: Pustit plyn. Zmáčknout přední brzdu. Brzdit. Zmáčnout spojku dat nizssi rychlost, brnknout plynem a pustit spojku. A nakonec pustit predni brzdu. Ale nemuzu se nikde docist co se zadni brzdou. Mam ji pouzivat jako predni ? Co by se stalo kdybych brzdil moc zadni pustil do toho spojku ?

Naposledy editováno 07.04.2010 11:55:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

8.4.2010 v 11:36 | Nahoru | #1
Dawe02> říkám tím hlavně to, že když budeš pohybovat čímkoliv po stejným povrchu tak čím větší kontaktní plocha kde dochází k tření tím účinější to bude. Jinak řečeno když zachováš stejné materiály na obou tělesech a i stejnou rychlost jim dáš .. tak co ti zastaví dřív těleso které bude mít styčnou ploch třeba 100x100cm nebo 20x20xm ?

(reakce na) Podřazování a brždění

8.4.2010 v 11:57 | Nahoru | #2

_BoB_>Dawe02> říkám tím hlavně to, že když budeš pohybovat čímkoliv po stejným povrchu tak čím větší kontaktní plocha kde dochází k tření tím účinější to bude. Jinak řečeno když zachováš stejné materiály na obou tělesech a i stejnou rychlost jim dáš .. tak co ti zastaví dřív těleso které bude mít styčnou ploch třeba 100x100cm nebo 20x20xm ?



Za stejnych okrajovych podminek to bude uplne jedno. To je prece Fyzika 9.tridy ZS.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

8.4.2010 v 12:21 | Nahoru | #3
_BoB_: Zapomínáš na jednu věc - motorka a auto jsou dost odlišné váhové kategorie a tím pádem i hybnost budou mít úplně jinou. Ten tvůj příklad není zrovna ze života.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist