globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Podřazování a brždění
 
7.4.2010 v 11:54
Zdravim
Mam sv650s a najeto asi jen 300 km. A řeším problém brždění a podřazování před zatáčkou. Všude čtu že se to dělá takle: Pustit plyn. Zmáčknout přední brzdu. Brzdit. Zmáčnout spojku dat nizssi rychlost, brnknout plynem a pustit spojku. A nakonec pustit predni brzdu. Ale nemuzu se nikde docist co se zadni brzdou. Mam ji pouzivat jako predni ? Co by se stalo kdybych brzdil moc zadni pustil do toho spojku ?

Naposledy editováno 07.04.2010 11:55:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 17:15 | Nahoru | #1

MartasUS>Roberto>> jojo maj pravdu, na offroadku taky nesaham vubec na predni to je pravda, ale na silnici pred zatackou hodne predni a do toho to tam kopu dolu s meziplynama a to je fofr jak clovek zpomali. Pred naklopenim uz tam musis mit ten spravnej kvalt a uz si to drzet jenom plynem. Za zatackou 4ka 5ka a jses zase v riti

Nejvetsi blabol tu napsal POLY ze prej motor neni na brzdeni



cece ma to neco do sebe... treba antihop spojka je zrizeni ktery omezi moment jakym motor brzdi tzn pokud by bylo to brzdeni motorem zadouci za vsech situaci tak nema ntihop smysl,
dalsi vec nouzove brzdeni.. brzdis brzdama vic nez brzdi motor, tzn bys vlastne brzdil i ten motor... takze se motor "odpoji" vymacknutim spojky... u automtickych prevodovek u aut casto taky nejde brzdit motorem a dokonce se delali i vlnobezky na nektere (nebo jen posledni) rychlost... vsechno tohle jsou tak trosku argumenty podporujici rypave zvolani "motor neni na brzdeni"

(reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 17:24 | Nahoru | #2

assassin>cece ma to neco do sebe... treba antihop spojka je zrizeni ktery omezi moment jakym motor brzdi tzn pokud by bylo to brzdeni motorem zadouci za vsech situaci tak nema ntihop smysl,
dalsi vec nouzove brzdeni.. brzdis brzdama vic nez brzdi motor, tzn bys vlastne brzdil i ten motor... takze se motor "odpoji" vymacknutim spojky... u automtickych prevodovek u aut casto taky nejde brzdit motorem a dokonce se delali i vlnobezky na nektere (nebo jen posledni) rychlost... vsechno tohle jsou tak trosku argumenty podporujici rypave zvolani "motor neni na brzdeni"



tak pokud tam mas 5ku a jedes 40km/h a slapnes na brzdu tak budes brzdit brzdama i motor. To mas pravdu. Clovek musi zhodnotit situaci a podle toho brzdit, bud motorem nebo brzdama. Pokud letis do zatacky a mas tam treba kilo a krapnes tam 4ku na 80ti trojku tak je to v poradku . Na silnicnich bajkach je to jinak. Maji vysokootackove motory a na jednicku muzes letet i kilo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist