paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda xr 125
2.4.2010 v 21:42
Ahoj,tak už jsem se rozhodl pro Hondu xr 125.Našel jsem si jednu na netu s 16000km,r.v.2007
Dneska jsem se na ni byl podívat-je pěkná,jen je sjetá zadní guma.Projel jsem ji a jede to celkem dobře,čekal jsem větší zdechlinu Jen při studeném startu,potřebovala pomoct plynem,jinak chcípla-Stačilo ale ujet 500metrů a pak držela otáčky a startovala uplně v pohodě.Chci se zeptat-je to normální u všech xr 125??
Mám do ni jít?Jinak cenu jsem ukecal 43tisíc..je to první majitel a nová stála 77.
www.motoinzerce.cz/motorky/honda/392201-xr-125.html
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 125

2.4.2010 v 21:48 | Nahoru | #1
Dělá to 9 z 10ti XR...po pár startech se to naučíš a zvykneš si
Jinak zadní gumu koupíš, řetězovka je ještě origo takže by se těm najetejm km dalo věřit...

1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 125

2.4.2010 v 21:52 | Nahoru | #2
Díky Taky mi říkal že to dělají všechny xr 125,jen jsem se chtěl ujistit
Prý to měl kvůli tomu i v servise kde mu jen zvýšili otačky na volnoběh a stejně to bylo furt stejny..

(reakce na) Honda xr 125

2.4.2010 v 21:54 | Nahoru | #3
yama_lube> otáčky tomu nepomůžou...jen si prostě zvyknout startovat s osminkou až čtvrtinou plynu a pak deset vteřin jemně "povrkávat" než se volnoběh udrží.Nemusíš mít strach, je to tuším dokonce přesně takhle napsaný i v oficiálním návodu.

1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 125

2.4.2010 v 21:55 | Nahoru | #4
Kolik vůbec vydrží xr najetých km??Všiml jsem si že na inzerci píšou borci co si o go motoru,přitom mají nalítáno jenom 20 000

1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 125

2.4.2010 v 21:55 | Nahoru | #5
Vzhledem k tomu kolik stojí nové CBF 125 se mi to zdá dost vysoká cena

(reakce na) Honda xr 125

2.4.2010 v 21:56 | Nahoru | #6

yama_lube>Kolik vůbec vydrží xr najetých km??Všiml jsem si že na inzerci píšou borci co si o go motoru,přitom mají nalítáno jenom 20 000


To záleží na chování majitele
Když tomu pravidelně měníš olej a šteluješ ventily a nehoníš to studený nebo furt v otáčkách tak se podle mě na tom motoru nemá co podělat...
Já jí prodával s cca 12t km a nebyl ani náznak nějakýho problému...domu jsem nedojel jen jednou...a to mi došel benzín

1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 125

2.4.2010 v 22:00 | Nahoru | #7
Co se stane,když jse nezkontrolujou ty ventily???Zapoměl jsem se ho na to zeptat-kdyby řekl,že se na to od koupi vysral,tak to je hodně špatný??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 125

2.4.2010 v 22:02 | Nahoru | #8

yama_lube>Co se stane,když jse nezkontrolujou ty ventily???Zapoměl jsem se ho na to zeptat-kdyby řekl,že se na to od koupi vysral,tak to je hodně špatný??


Může a nemusí - ale pokud to drží volnoběh, nečudí to divně z vejfuku a nesmrdí to...tak bude všechno OK
Ventilový vůle se maj kontrolovat a nastavit tuším že po 4000km...já to dělal dvakrát sám a je to práce na hodinku se vším všudy, nic těžkýho.
Může se taky stát, že se ventily ani nepohnou od výroby, tudíž by tomu ani nemuselo vadit že to nikdo nekontroloval...ale já to pro jistotu dělal

edit:a hlavně mám pocit, že i kdyby se na to vysral tak ti to neřekne...

Naposledy editováno 02.04.2010 22:03:09

(reakce na) Honda xr 125

2.4.2010 v 22:02 | Nahoru | #9
NickSlaughter> Cbf si vůbec nedrží cenu.Viděl jsem tam skoro nové za tuším 47...Nikdo to nechce,protože ybr je levnější...Není to špatná motorka,ale pro mě asi moc usedlá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 125

2.4.2010 v 22:06 | Nahoru | #10
BagoBorec> Z výfuku nic nekouřilo ani nesmrdělo,takže by to mělo být ok.Ale jestli ji koupím tak je nechám hnedd skontrolovat.V hondě si za to vezmou asi víc než mechanik z vedlejší dědiny,že??

1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 125

2.4.2010 v 22:07 | Nahoru | #11
Každá 4T 125ccm je usedlá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 125

2.4.2010 v 22:08 | Nahoru | #12
BagoBorec> Byl celkem v pohodě-je mi jasný že chce udělat kauf,ale líbilo se mi třeba,že sundal nálepky kterými chtěl předtím ukrýt menší škrábance,takže si myslím že by to řekl

(reakce na) Honda xr 125

2.4.2010 v 22:10 | Nahoru | #13
NickSlaughter> To je fakt,ale né tak jak to cbf-to je motorka tam někde do indočíny kde může přepravovat třeba 10lidí najednou Je to takový skůtr,což se o xr říct nedá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 125

2.4.2010 v 22:11 | Nahoru | #14

yama_lube>BagoBorec> Z výfuku nic nekouřilo ani nesmrdělo,takže by to mělo být ok.Ale jestli ji koupím tak je nechám hnedd skontrolovat.V hondě si za to vezmou asi víc než mechanik z vedlejší dědiny,že??


No třeba u nás v Boleslavský Hondě maj třeba hroznej zvyk natahovat.Když jsem se byl zeptat na kolik by vyšly ty ventily tak na mě vyhodili 1500,-
...což je na dvouventilový OHVčko, kde je to na slabou hodinku práce včetně sundání plastů a nádrže skutečně dost.
jinak na www.xr.wz.cz najdeš v sekci návody i popis toho štelování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 125

2.4.2010 v 22:14 | Nahoru | #15
BagoBorec> No to je teda pálka Hodím na to oko,ale nerad bych na ní něco posral

(reakce na) Honda xr 125

2.4.2010 v 22:15 | Nahoru | #16
yama_lube> určitě je lepší to třebas poprvý hodit někomu, kdo ví co dělá...když mu budeš čumět pod ruce tak už to příště zvládneš sám

1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 125

2.4.2010 v 22:23 | Nahoru | #17
Jinak co říkáš na tu cenu-není přehnaná?Když tam vidím ty ostatní xr za stejnou cenu,tak je až s podivem že se to tak prodává,otázkou je o kolik je ukecají když to dou koupit..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 125

2.4.2010 v 22:24 | Nahoru | #18

yama_lube>Jinak co říkáš na tu cenu-není přehnaná?Když tam vidím ty ostatní xr za stejnou cenu,tak je až s podivem že se to tak prodává,otázkou je o kolik je ukecají když to dou koupit..


Hele já prodával loni svou 2005 za 46tis, ale musim narovinu říct že byla v lepším stavu...taky bych tu tvou viděl spíš za 40...ale i za 43 bych jí bral...XRko je perfektní motorka...

Honda xr 125

2.4.2010 v 22:41 | Nahoru | #19
Ty starty mi dělá i Varan, ze začátku za studena moc nechce jet.. Takže točim do 4,5 tis..

(reakce na) Honda xr 125

2.4.2010 v 22:50 | Nahoru | #20
BagoBorec> Níž už asi nepůjde,ještě nedávno ji tam měl za 49.Říkal mi,že když to nekoupím tak ji příští týden veze do toho mega bazaru v Olomouci,kde ji prej na 100% prodají,ale berou si za to kolem 4000kč

Honda xr 125

2.4.2010 v 22:52 | Nahoru | #21
Jo a na co si mám dávat pozor?Co je tak náchylné k opotřebení?
Přiznal jse mi ,že baterka byla celou zimu v motorce-nebude už K.O.,nebo stačí jenom dobít-fungovala dobře jen se ptám do budoucna..

1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 125

2.4.2010 v 23:32 | Nahoru | #22
heke já si na XR dával pozor jenom na to abych měl dost oleje a benzínu, já osobně sem na něm najel za 2 sezony 19tis. km bez jediný závady. A za ty prahy a za ten rok bych to bral i já teď, takhle do města do školy upolně nejlepší motokrka

(reakce na) Honda xr 125

3.4.2010 v 08:26 | Nahoru | #23

BagoBorec>Dělá to 9 z 10ti XR...po pár startech se to naučíš a zvykneš si
Jinak zadní gumu koupíš, řetězovka je ještě origo takže by se těm najetejm km dalo věřit...


já sem měl to 10 XRko

(reakce na) Honda xr 125

3.4.2010 v 12:03 | Nahoru | #24

Wáca>heke já si na XR dával pozor jenom na to abych měl dost oleje a benzínu, já osobně sem na něm najel za 2 sezony 19tis. km bez jediný závady. A za ty prahy a za ten rok bych to bral i já teď, takhle do města do školy upolně nejlepší motokrka



přesně tak, nad ničím nepřemejšlej a kup ho...XR je fakt ideální a bezporuchová motorka co vydrží snad uplně všechno zacházení

1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 125

3.4.2010 v 16:27 | Nahoru | #25
Ta potvůrka chcípá,jelikož každý vidí enduro a chce prudce gazovat.Jenže ono je to studený,OHV bez možnosti dát jehlu karburace výš,aby přechod s volnoběžný trysky na hlavní nebyl takový brutus.Udělá to každej motor,kterej nemá atomatický sytič.Trvá to dýl oproti 2t,než se to ohřeje.Ten origo výfuk tomu taky nepřidá.Mám najeto 31tis. R.v.06 a když sem se ptal v Hondě kdy můžu čekat výbrus atp.?,řekli mi"XR-ko?To jsme tu ještě nemeli" Ta moje potvora jede furt stejně a s výfukem Micron a mini ventilovou vůlí se dokázala po větru a z kopce rozeběhnout na 135.To je vražedné a výfuk mi slouží jen abych slyšel motůrek a průběh byl bez díry a šlo to lépe vytočit.Za 8200kč ten zvuk nestojí,ale to že original lauf je težkej,už na miskách vah pomůže při rozhodování. Motůrek jen hučí.Spotřeba oleje nepatrná.Benzínu od 2.5l-3.5l/100km.Jediná slabina je lanko spojky u motoru.Stojí 577kč.Šoupe se to o závitový dutý štel šroub.Jinak nemožnost odřazení na 1.když se musí prudce zabrzdit s roztočenýho vyššího kvaltu a vymáčkne se spojka dřív než dá řetěz motoru kopaneček brzdného účinku ubráním plynu. Pak čék zůstane stát před přechodem kde mu předtim vlítnul sebevědomej dreďák nebo študent,který ví o řízení hovno a v převodovce mu zůstane pětka.Nestává se to často,ale pak nejde odřadit na 1 než se to hne a kolo dá motoru přez řetěz po ubrání ten správnej cuk.Jinak je to fajn spolehloun.Papírová vložka fitru za 800 je taky rána,ale je nutná každých 10tis.Zničí jí vlhkost,né špína.Zadní pneu šíře 110,se nahradí levnou Mitas 120.Za chladného počasí ustřeluje víc než Pirelli,ale to jen v případě že si v zatáčce chceš škrtnout stupačkou a podřadíš bez vrknutí. Nechtěj od ní skákání.Nemá na to tlumiče a ani motor nejde za plynem jako ostřejší kompresnější motor. Na jízdu po zadnim to taky moc není,neboť tomu musíš opravdu naložit a trhnout a to se pak mrtvej úhel hledá blbě a když ubereš a znovu přidáš,motůrek nemá dostatek chuti to znovu přizdvíhnout. Do většího kopečka to jde snadnejc,a vadí jen problém s balancem,neboť to zvedneš jen téměř v nulový rychlosti.Největší adrenalin,zažiješ když vlítneš naklopenej do zatáčky a válí se Ti v dráze koblížek,nebo štěrk.Je to prostě Harley bez krouťáku a tak vímečnost xr 125L spočívá ve spolehlivosti,spotřebě a možnosti se přebrodit ňákou osadou aniž by po Tobě někdo hodil vidle.Sem magor i ve svém věku a nic agresivnějšího bych nechtěl.To je pak jen otázka času,kdy Ti tam někdo věde.Trochu mi vadí výška sedla vůči stupačkám.Je to nepřirozené a řidítka jsou pak nízko.Při prudkém brždění se kroutí slabý předek a zadek nepomůže neboť ten už tou dobou bývá v luftě.Když na ní nekravíš na okreskách,začne Tě poměrně brzo bolet prdel.Děláme spolu 300km v kuse,se zastávkama na zmrzku/kávu/bagetu na benzínce.Čmuchám jen vůně od grilů s různých koutů vlasti.Jo když se zatáhne a musí se na dálnici,jezdíme odstavným pruhem,nebo schovaný za rychlejším kamionem.Když neni odpor větru,tak dojedeš moc a moc km na minimum benálu.Je to ale o hubu.Nedoporučuji !Závody v terénu stojej na strojích tomu určených dost peněz.Závody na silnici stojej peníze,body,řidičák a někdy i život.XR je dobře ovladatelná,ale jede pomalu a furt.Destičky origo při 25tis.preventivně za 1200kč.Pakny 28tis.za 600kč,taky prevence.Zrcátko přez litr je taky dost za to hovno,ale za opilství se platí.(chtěl sem jí pohladit a natlačil jí na zeď) Rozhodně koupí xr nebudeš v servisu tak často potkávat jiné motorkáře a tak je můžeš zdravit.Proto se někeří už nezdravěj.Viděj se každou chvíli v prodejně náhr.dílů. To se Ti u xr nestane,pokud ji ten před Tebou nedal čočku na kterou neni stavěná.

Naposledy editováno 20.04.2010 19:01:59

(reakce na) Honda xr 125

3.4.2010 v 20:12 | Nahoru | #26
sancu> Díky,moc pěkně si to napsal Jinak k tomu zrcátku-vážně stojí 1000kč??Za takou placku bych to teda nedal.Na začátek si myslím,že ta rychlost je tak akorát-musím říct,že mě fakt překvapila

Honda xr 125

3.4.2010 v 21:42 | Nahoru | #27
Vent.vüle:Má být na sacím i výfukovém 0.08.Měrky které koupíš-tuto hodnotu nemaj.Jsou 0.05,0.10,0.15atd.O to vůbec nejde,neboť až to budeš chtít zkouknout a naladit,zjistíš že honit ňákou desetinu na vahadlech je pomocí toho šroubku zbytečný. Pokud je vůle malá škytá to do sání nebo výfuku.Může to taky dělat nevhodná svíčka.Nejprve se to projeví tak že před zatáčkou na roztočenou pětku zavřeš plyn a když potom na výjezdu opět přidáš to střelí.Nebo na křižovatce se chceš rozjet,dáš plyn,ono to škytne a chcípne. Pokud je větší,škytá to taky ale hlavně to začne cvakat na vahadlech víc než jindy.Není to tak smrtelný jako malá vůle,ale zas to tolik netahá,jelikož se Ti sací ventyl pozdě otevře a výfukový brzo zavře.Nedochází k tzv střihu kdy setrvačností výfukových plynů se ještě pomuže nacucnout směs do válce. Nejdřív si budeš muset koupit stojan na endura nebo krosky.To aby si neobtěžoval sousedy podkládáním špalíků pod motor.Tahle motka je malá než ostrej cajk a tak si změř jakej se Ti pod to vejde stojan. Pak už je to snadný.Sundaj se boční plasty.Pak sedlo.Odpojí se hadička od benzínu u kohoutku a povolí se šroub držící nádrž.Musej se ještě povolit dva šroubky ozdobných plastů nádrže z boků,neboť je mezi nima rozpěrka pod rámem na které drží hadičky a odfuk ventylovýho víka. Pak vysuneš nádrž a položíš i stěmi plasty tak abys neponičil kohoutek.Zpřístupní se Ti ventylový víko s plechu které drží na třech šroubech. Bohužel na levé straně tam nedostaneš oříšek a tak musíš uvolnit ještě na víku plechový držák těch hadiček.Zezhora víka je kovové kolínko s pletenou hadičkou.To uvolni taky a kolínko i s hadičkou dej stranou.Sundej víko.Obeví se Ti vahadla,které se střídají ve stlačování ventylů.Na levé straně tlačí na vahadla tyčky odspodu od vačky.Na pravé straně stlačují přez štelovací šroubky s kontramatkou na ventyly.Ten blíž karburátoru je sací.Ten u kolena výfuku-výfukový.Takže:motorku zvedneš na stojanu tak aby bylo zadní kolo v luftě.Zařadíš 5 a vyšroubuješ svíčku.Postavíš se k motorce z pravé strany a pomocí pneumatiky zadního kola zkusíš po směru otáčení kola zatočit a dívat se.Jde to z težka a je to rychlí.Až získáš cit a vypozoruješ kdy je sací ventil stlačován musíš pomocí malého šroubováčku otvorem po svíčce opřít hrot o vršek pístu.Všechno s citem.Ventilové pružiny mají velký odpor (proto ta pětka) Šroubovák se snadno šprajcne ve válci.Ten šroubovák tam vsuň až se začne sací ventyl zavírat.To už jde píst nahoru a ty musíš najít jeho horní úvrať.To se snadno píše,ale lehce přetáhne.Takže znova kolečko dokud se to nepovede.Rozhodně necouvat.Až se to povede mely by být oba ventyly zavřený.Pak vezmeš měrku 0.10,jedním prstem ztlačíš lehce vahadlo v místě tlačné tyčky a druhou vsuneš měrku mezi ventyl a vahadlový štel. šroubek.Mela by tam jít trošičku natěsno,ale né lehce.Můžeš vzít silnější měrku a zkusit ji vsunout.Pokud tam vleze je vůle velká a musí se upravit. Pokud tam 0.10půjde jen tak tak nebo vůbec,je vůle malá a opět se musí ladit.To samé platí u výfukového ventylu,vté samé pozici pístu.Ladí se jen na studeném motoru.Vahadlo se přitlačuje kvůli kapkám oleje které tam jsou.Ty totiž udělaj taky ňákou desetinu a pak bys nemusel mít tu správnou nejmenší možnou vůli.Ta je nutná pro max plnění.Na štelování vůle potřebuješ mít nechanou měrku mezi ventylem a štel.šroubkem,očkový klíček č10 a na kontramatku mini klíček nebo kleštičky na čtyřhran toho šroubku.Budeš si připadat,že Ti chybí jedna ruka,ale nakonec na to čék přijde.Kontramatka se povolí jen lehce a kleštičkama se povolí nebo přitáhne malonko ten šroubek aby lehce tlačil na měrku.Opět se zkusí pohyb měrou zda jde s mírným odporem vsunout.Pak se očkem s citem dotáhne kontramatka ale zároveň se musí držet ten čtyřhránek aby se šroubek nezatočil víc.Proto se ta kontramatka povoluje jen minimálně,aby to šlo ztuha.Znova se opakuje měření a když se zdá že je to ono,protočí se za kolo párkrát a znova najde horní úvrať a měří.Dosedací plochy jsou šišatý a tak se hledá nejbližší možná tolerance.Je to opruzný,ale vyplatí se.To samé se pak udělá i u výfuk.ventylu.Pak dáš zpátky ventilový víko.Pak už jen start a doufat že Ti něco nezbylo,nebo nechybí.Chytne to i bez nádrže a je tam dost na to aby se poznalo zda to vrčí dobře.Chce to oravdu nejdřív někoho kdo to zná a pak to už zvládneš sám.Do těch 20tis.mi ty ventyly sedaly a tak sem musel vůle zvětšovat,ale taky zmenšovat neboť se zhutňuje materiál na té ostatní nechanice.Není to ale nikdy žádná trága,jen to není ono.Nejde z motoru vydolovat maximum otáček na které se stejně nejezdí.Ten motůrek musí bežet jak centrála.Je lepší to raději pročit za kolo a zase změřit,než to mít jen tak a doufat.Každopádně by to nemělo být horší než s malou vůlí,kdy to střílí a chcípá.

Naposledy editováno 10.04.2010 12:57:55

2 reakcí na tento příspěvek Honda xr 125

3.4.2010 v 22:08 | Nahoru | #28
Jo jo.Zrcátko je na to dražší než na FMX 650.Platil sem ho už dvakrát.Trefil sem na tom kamion a jelikož sem jí chtěl chránit,byl sem mimo 8měsíců.Taky páčka brzdy,a kolenem sem promačk trochu nádrž.To mi řekli že stojí 11tis.Takže sem si řek že ta promáčklina je vlastně hezká.Kdo tu motorku nezná,ani si toho nevšimne.Dal sem ji na Nika,neboť píšu mobilem a nejde mi sem dávat obrázky.Dávám jí jen to nejlepší co je na trhu a je sní prdel.Jezdil sem minibice,takže mi nedělá problém hodně klopit,a tak mám takovej škodolibej pocit,když Tě dojedou ty rádoby střelci.Jakmile přijde zatáčková pasáž,tak jedu ohubovou a pak si někde pod kopcem dám cigáro a mám znich legraci.Jde to dělat ale jen tam kde je do zatáček vidět a je to z kopce.Do kopce tomu chybí koníci a akcelerace.Mám totiž metrák.Už jsem sice opustil KTM 500 2T,ale srdce závodníka mi zůstane i na babetě.Vše se ale děje v mezích zákona.Já si dokonce zakládám na slušnosti a to bys koukal jak jsou ty na přechodech překvapený,když tam dolítnu a zastavim,a ukážu ať přejdou.Ježdění je radost a xr mi jí ještě nezkazilo,narozdíl od nakitovaným 2t Derbi skůtru,kterej sice xr ujede,ale taky nikdy člověk neví kdy ten motor za 50tis.exploduje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 125

4.4.2010 v 15:14 | Nahoru | #29
sancu> 0,8mm nemaj mít náhodou 0,08mm?

(reakce na) Honda xr 125

4.4.2010 v 15:26 | Nahoru | #30
sancu> Ty vole to jsou eseje
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda xr 125l jinny motor Honda XR 125, Honda XR 125 L Hugomela12273i3jek 12 11.1.2024 v 01:22 pps2
Otáčkoměr honda xr Honda XR 125, Honda XR 125 L Ales5 3 7.1.2024 v 20:55 krokoš
Co za enduro Honda XR 125, Yamaha XT 125R, Yamaha DT 125 E Aposhtol 4 8.8.2023 v 19:31 krokoš
Xrko za 32000 Honda XR 125, Honda XR 125 L fissionCZ 14 6.1.2021 v 16:56 Massakra
Pneu na XR 125 do terénu [1, 2] Honda XR 125 dave-lister 52 6.12.2020 v 07:04 dave-lister


TOPlist