Nebaví mě stav našich silnic, nebaví mě jezdit 300, nemám čas na využití supersportu.
Zamiloval jsem se do Husara FS570, na občasné adrenalínové vyjížďky kolem baráku, bude mě to po R1 2007 bavit? Může to být zábavnější než 189HP pod zadkem?
Díky za komentáře :)
1 reakcí na tento příspěvek Ze supersportu na supermoto ??
2 reakcí na tento příspěvek Ze supersportu na supermoto ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze supersportu na supermoto ??
1 reakcí na tento příspěvek Ze supersportu na supermoto ??
nebál bych se přechodu ze sportu na motard, bude to lehčí, výkonější, zábavnější, líp brzdit, líp zatáčet, líp na zadek, líp na předek, líp do zatáčky, líp do driftu, líp do všeho, prostě jako přesedlat z autobusu na raketový kolo
Naposledy editováno 31.03.2010 10:29:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze supersportu na supermoto ??
Jak to máš ty? Hrabeš se v tom sám? nebo neni potřeba?
ted kluci jezdej MCR a maj to jako kruzitkari tady, vyblbnou se na okruhu a po silnici uz nejezdi..
proste uplne zamenit to asi nejde, chce to oboje najednou.. nebo se jednomu venovat na 100procent na okruhu...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze supersportu na supermoto ??
Sefo>PRETORIAN88> pěkně psáno, souhlas..jediný co vidímk jako trochu problém, je technický stav těchto motorek, téměř pod každým motárdem co sem viděl byla loužička oleje..Celkově se toho trochu bojim..
Jak to máš ty? Hrabeš se v tom sám? nebo neni potřeba?
na tech ostrejch menej oil kazdou chvili, tak se dost mozna s nakym extra tesnenim nikdo nezabejva... prevodovky taky dostavaj kour, prorazeny, prosoupany vika... ty motory bejvaj dost casto na stole.. ostrej motard je asi jako koupit ostrou krosku... riziko ze do toho po koupi nasypes balik je asi velky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze supersportu na supermoto ??
assassin>na tech ostrejch menej oil kazdou chvili, tak se dost mozna s nakym extra tesnenim nikdo nezabejva... prevodovky taky dostavaj kour, prorazeny, prosoupany vika... ty motory bejvaj dost casto na stole.. ostrej motard je asi jako koupit ostrou krosku... riziko ze do toho po koupi nasypes balik je asi velky...
Ostrej motard a endurijsou si dost podobný,jen pozor v motardu motor vydrží znatelně méně.je to daný charakterem jízdy ,ale hlavně přilnavostí kola.Motor prostě zkousne od zadního kola vše .
Antigos>Ostrej motard a endurijsou si dost podobný,jen pozor v motardu motor vydrží znatelně méně.je to daný charakterem jízdy ,ale hlavně přilnavostí kola.Motor prostě zkousne od zadního kola vše .
jak rikam, mam par znamych co jedou MCR open a delam jim i nejaky upravy na moto.. takze nad tim jak servisuji, co to stoji a co to vydrzi mam docela prehled :)
Naposledy editováno 31.03.2010 16:35:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze supersportu na supermoto ??
assassin>na tech ostrejch menej oil kazdou chvili, tak se dost mozna s nakym extra tesnenim nikdo nezabejva... prevodovky taky dostavaj kour, prorazeny, prosoupany vika... ty motory bejvaj dost casto na stole.. ostrej motard je asi jako koupit ostrou krosku... riziko ze do toho po koupi nasypes balik je asi velky...
právě toho se celkem bojim, na to abych se v tom hrabal už by mi nezbýval čas, stačí už takhle, že jezdim jen občas...je to shit!
zkus tohle udělat na SS biku
Naposledy editováno 31.03.2010 17:43:10
A k tomu provozu, ono to není tak divoký s tím servisem. Problém asi je když někdo koupí starou vránu trápenou bez údržby.
Jinak v hoby režimu prvních 15 motohodin olej a ventily a následně každých 30 MTH olej a 90 MTH kontrola ventilů a rozvodu. Po silici MTH odpovídá cca 60km.
Takže podtrženo a sečteno cca 1500km olej 1,3 L a filtr za 190kč.
Počítám, že při mé dispozici času víc jak 3000km za sezónu nedám a to mi teda vychází pomalu levněji jako servis na R1 :)
1 reakcí na tento příspěvek Ze supersportu na supermoto ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze supersportu na supermoto ??
fašoun>počítej s tím, že bez sportu budeš jak bez ruky
Všechno má něco ,ale po motárdu už se nikdy tak nevytlemíš do helmy